MzAnon Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Heisann! Skal forklare kort og enkelt, da jeg ikke er en flink historieforteller. Er ei jente på 21 år og har ei storesøster på 24 år. Jeg er veldig interessert i bestekompisen hennes som er på samme alder. Er bekreftet at han er interessert i meg også, og søsteren min har gitt klarsignal og sier at det er greit for henne. Men..... Selv om det er greit, for øyeblikket hvertfall, er det jo utallige ting som kan gå forferdelig galt. Ser på et hypotetisk worst-case scenario her altså, men hva om det ikke fungerer i det hele tatt? Da ble det plutselig ganske pinlig mellom søsteren min og hennes beste venn, og hva om det er han som faller av benken og gjør noe utenkelig? Da har søstra mi nettopp sluttet lag med sin beste venn. Akkurat nå er det slitsomt og deprimerende å tenke på alle mulige konsekvenser, men det er dessverre noe jeg må ta forbehold om før jeg liker han for godt. Han er godt integrert i familien, noe som tilsier at han har mest å tape på å gi det en sjanse dersom det ikke skulle fungere. Det er jo naturligvis et valg han har å fundere på, men samtidig føler jeg at jeg ikke vil sette han i den situasjonen. Det har naturligvis falt meg inn at dette kan være en ganske dum ide, rett og slett. Samtidig er det en stemme i hodet mitt som hvisker "En vet jo aldri før man prøver?". Jeg er forferdelig usikker, og føler at jeg ikke kan diskutere dette med søstern min akkurat nå. Håper noen vise ord dukker opp! Lenke til kommentar
insolvent Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hvis de to er bestekompiser så klarer de å takle det dersom det blir slutt mellom dere. Må ikke overtenke! Lenke til kommentar
MzAnon Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Haha, er det noe jeg er ekspert på så er det nettopp å overtenke. Lenke til kommentar
Imlekk Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hver gang du går ut døra så risikerer du å dø på utallige grusomme måter. Livet er fylt til randen med risikoer, men noen ganger er det verdt det å ta sjansen. Jeg syns du burde kjøre på. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå