RuMed Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hei! Jeg skal kjøpe meg en bil. En VW 2.0 highline passat 2002 som har gått 225.000 km. Bensin 2l og 116 hk. Koster 30.000 kr Blir det et bra kjøp? Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er en trist motor i en golf... Lenke til kommentar
RuMed Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Det er en trist motor i en golf... ok, men hva med passat? det r passat jeg har lyst på Edit: eller mener du at det er samme motor i passat og golf? (dumt sprsm kanskje, men jeg har ikke peiling på sånne ting:P) Endret 8. september 2014 av RuMed Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ja, samme motor i golf, som er en mindre bil. Altså tristere i Passat. Jeg ville kanskje ha spart litt mer til en slik bil i alle fall. Hvis den, som en del andre VAG-motorer, har et intervall på 120000 km på registerreima, har du store servicekostnader nært forestående. Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er umulig å si om kjøpet er bra. Håper du har funnet en uten vannlekkasje og fukt i gulv.... Lenke til kommentar
dovifte Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Ble det et kjøp eller? http://www.finn.no/finn/car/used/object?finnkode=51521976&searchclickthrough=true Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 (endret) Hoho, 116hk i den bilen der må være slapt! Bilen det linkes til over her, er vel heller ingen highline? Endret 9. september 2014 av Hotel Papa Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Joda, selger har sikkert dippet takskinnene og kastet ut highline-setene og skinnrattet for å gjøre den til en sleeper... Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Må ikke glemme de mye finere listene som går hele veien rundt bil! Lamefact: Koster 2000kr hvis man skal ha én list hos Møller.. 2000kr for en plastikklist, lakket i bilens farge. Lenke til kommentar
Ar`Kritz Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Koster sikkert ikke mange hundrelappene ulakkert, det er jobben som koster. Lamefact: Leaseplan har en liste over "godkjente" bilverksteder i hvert fylke, fordi de er så redde for at bilene deres settes inn til Møller (pga pris). Jeg har aldri hatt problemer med å få jobb-bilen min inn på et VW merkeverksted som IKKE er Møller, selv om det ikke står på lista. Lenke til kommentar
Hotel Papa Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Mener de sa lista koster 1080kr + 900kr for jobben.. Husker Møller skulle ha 10 lapper for feilsøking på bilen min. Problemet fant de ikke, men penger skulle de ha. Penger fikk de dog ikke, fantes heldigvis en ansatt med litt vett mellom øra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå