RuneK Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Gamle Finnås Prestegard - Bømlo Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Roar Kneppen Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Jeg tror jeg ville nøyd meg med 1/3 kanskje bare 1/4 av vannet i front her. Fjerne halvparten av himmelen sett i venstrekanten tror jeg også kan være lurt. En forsiktig lysdemping og kanskje kontrastøkning samt litt mer skarphet vil muligens gi litt mer smell i bildet. Hvis et klikk på sharpen hvis du bruker Photoshop er for mye så gå direkte til Edit og klikk transform for å få opp en glidebryter der du kan redusere til ønsket nivå. (Jeg bruker engelskspråkelig utgave av ps så kjenner ikke de norske uttrykkene). Hva signaturen angår så holder det med 1/3 eller 1/4 av størrelsen - og så forsøk å tilpasse fargen så den glir mer umerkelig inn som en del av bildet slik Munch var så kjent for. Selv bruker jeg ikke signatur da navnet jo står under bildet likevel. Roar Lenke til kommentar
RuneK Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Jeg tror jeg ville nøyd meg med 1/3 kanskje bare 1/4 av vannet i front her. Fjerne halvparten av himmelen sett i venstrekanten tror jeg også kan være lurt. En forsiktig lysdemping og kanskje kontrastøkning samt litt mer skarphet vil muligens gi litt mer smell i bildet. Hvis et klikk på sharpen hvis du bruker Photoshop er for mye så gå direkte til Edit og klikk transform for å få opp en glidebryter der du kan redusere til ønsket nivå. (Jeg bruker engelskspråkelig utgave av ps så kjenner ikke de norske uttrykkene). Hva signaturen angår så holder det med 1/3 eller 1/4 av størrelsen - og så forsøk å tilpasse fargen så den glir mer umerkelig inn som en del av bildet slik Munch var så kjent for. Selv bruker jeg ikke signatur da navnet jo står under bildet likevel. Roar Hei Roar Jeg har lagt inn en endret versjon av bildet etter råda dine. Dette ble bedre ja. Beholder signaturen Hilsen Rune Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg