Emancipate Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er en mann som går til jobben hele tiden. Han bor i blokk, i siste etasjen, og den siste etasjen er 25. Han tar heisen når han skal på jobben, men når han er ferdig på jobb så tar han heisen til 23. etasje, og går de to etasjene. Hvorfor tar han kun heisen til 23. etasje? Svar: Fordi han er dverg og rekker ikke opp til knappen for 25.etasje. På handletur Lille Per hadde vært ute og handlet melk. Eller hvert møtte han på en dame: - Skal jeg hjelpe deg med den tunge posen?spurte hun. Da sa Lille Per: - Jeg greier den selv, det er jo lettmelk. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Hørt på bilverkstedet Jeg har nettopp kjøpt en bil, en automatisk en. Den kjører på dagtid, men om natten vil den ikke kjøre. Jeg setter den i D for dagtid og om natten setter jeg den i N slik at den står i ro. Det var tidligere i dag og jeg hadde bilen i D for dagtid, jeg kjørte opp på siden av en fyr som ønsket å kjøre om kapp. Da satte jeg bilen min i R for racer-modus. Det kom masse ulyder og i tillegg så krasjet jeg med bilen bak. Så jeg tror dere må fikse racermodusen på bilen min. Hvor mye det vil koste? Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Det er en mann som går til jobben hele tiden. Han bor i blokk, i siste etasjen, og den siste etasjen er 25. Han tar heisen når han skal på jobben, men når han er ferdig på jobb så tar han heisen til 23. etasje, og går de to etasjene. Hvorfor tar han kun heisen til 23. etasje? Svar: Fordi han er dverg og rekker ikke opp til knappen for 25.etasje. På handletur Lille Per hadde vært ute og handlet melk. Eller hvert møtte han på en dame: - Skal jeg hjelpe deg med den tunge posen?spurte hun. Da sa Lille Per: - Jeg greier den selv, det er jo lettmelk. Og dette er altså SVAR 1. Her holder jeg en lengre utgreing om temaet. VærmeldingenTelefonen ringte hos ekteparet, mannen svarte. Etter en stund kommer han inn til kona. - Hvem var det? spurte hun. - Jeg aner ikke, men det var visst en som ringte feil. Han skulle ha tak i værvarslingen, sa mannen mens han åpnet avisa igjen. - Han lurte på om kysten var klar. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Hørt på bilverkstedet Jeg har nettopp kjøpt en bil, en automatisk en. Den kjører på dagtid, men om natten vil den ikke kjøre. Jeg setter den i D for dagtid og om natten setter jeg den i N slik at den står i ro. Det var tidligere i dag og jeg hadde bilen i D for dagtid, jeg kjørte opp på siden av en fyr som ønsket å kjøre om kapp. Da satte jeg bilen min i R for racer-modus. Det kom masse ulyder og i tillegg så krasjet jeg med bilen bak. Så jeg tror dere må fikse racermodusen på bilen min. Hvor mye det vil koste? Og dette er altså SVAR 2. Bæsje-banditteneDet var er gang to bæsjer som planla bankran, så kom en diare forbi og sa - Hva gjør dere? - Vi planleger et bankran. - Kan jeg være med? - Nei. - Hvorfor ikke? - Det er bare for hardinger. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Fortellerstemme: Og så kommer det en fyr forbi og skal kverulere: Hørt på bilverkstedet Jeg har nettopp kjøpt en bil, en automatisk en. Den kjører på dagtid, men om natten vil den ikke kjøre. Jeg setter den i D for dagtid og om natten setter jeg den i N slik at den står i ro. Det var tidligere i dag og jeg hadde bilen i D for dagtid, jeg kjørte opp på siden av en fyr som ønsket å kjøre om kapp. Da satte jeg bilen min i R for racer-modus. Det kom masse ulyder og i tillegg så krasjet jeg med bilen bak. Så jeg tror dere må fikse racermodusen på bilen min. Hvor mye det vil koste? Og dette er altså SVAR 2.Bæsje-banditteneDet var er gang to bæsjer som planla bankran, så kom en diare forbi og sa- Hva gjør dere?- Vi planleger et bankran.- Kan jeg være med?- Nei.- Hvorfor ikke?- Det er bare for hardinger. Diaré staves med en sånn aksent over. Endret 8. september 2014 av Tåkelur Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Fortellerstemme: La oss nå se hvordan den samme historien hadde artet seg med sammenslåing av svar 1 og 2: Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Det er en mann som går til jobben hele tiden. Han bor i blokk, i siste etasjen, og den siste etasjen er 25. Han tar heisen når han skal på jobben, men når han er ferdig på jobb så tar han heisen til 23. etasje, og går de to etasjene. Hvorfor tar han kun heisen til 23. etasje? Svar: Fordi han er dverg og rekker ikke opp til knappen for 25.etasje. På handletur Lille Per hadde vært ute og handlet melk. Eller hvert møtte han på en dame: - Skal jeg hjelpe deg med den tunge posen?spurte hun. Da sa Lille Per: - Jeg greier den selv, det er jo lettmelk. Og dette er altså SVAR 1. Her holder jeg en lengre utgreing om temaet. Værmeldingen Telefonen ringte hos ekteparet, mannen svarte. Etter en stund kommer han inn til kona. - Hvem var det? spurte hun. - Jeg aner ikke, men det var visst en som ringte feil. Han skulle ha tak i værvarslingen, sa mannen mens han åpnet avisa igjen. - Han lurte på om kysten var klar. Hørt på bilverkstedet Jeg har nettopp kjøpt en bil, en automatisk en. Den kjører på dagtid, men om natten vil den ikke kjøre. Jeg setter den i D for dagtid og om natten setter jeg den i N slik at den står i ro. Det var tidligere i dag og jeg hadde bilen i D for dagtid, jeg kjørte opp på siden av en fyr som ønsket å kjøre om kapp. Da satte jeg bilen min i R for racer-modus. Det kom masse ulyder og i tillegg så krasjet jeg med bilen bak. Så jeg tror dere må fikse racermodusen på bilen min. Hvor mye det vil koste? Og dette er altså SVAR 2. Bæsje-bandittene Det var er gang to bæsjer som planla bankran, så kom en diare forbi og sa - Hva gjør dere? - Vi planleger et bankran. - Kan jeg være med? - Nei. - Hvorfor ikke? - Det er bare for hardinger. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Fortellerstemme: og så kommer det en kamel forbi og skal kverulere: Det er en mann som går til jobben hele tiden. Han bor i blokk, i siste etasjen, og den siste etasjen er 25. Han tar heisen når han skal på jobben, men når han er ferdig på jobb så tar han heisen til 23. etasje, og går de to etasjene. Hvorfor tar han kun heisen til 23. etasje? Svar: Fordi han er dverg og rekker ikke opp til knappen for 25.etasje. På handletur Lille Per hadde vært ute og handlet melk. Eller hvert møtte han på en dame: - Skal jeg hjelpe deg med den tunge posen?spurte hun. Da sa Lille Per: - Jeg greier den selv, det er jo lettmelk. Og dette er altså SVAR 1. Her holder jeg en lengre utgreing om temaet. Værmeldingen Telefonen ringte hos ekteparet, mannen svarte. Etter en stund kommer han inn til kona. - Hvem var det? spurte hun. - Jeg aner ikke, men det var visst en som ringte feil. Han skulle ha tak i værvarslingen, sa mannen mens han åpnet avisa igjen. - Han lurte på om kysten var klar. Hørt på bilverkstedet Jeg har nettopp kjøpt en bil, en automatisk en. Den kjører på dagtid, men om natten vil den ikke kjøre. Jeg setter den i D for dagtid og om natten setter jeg den i N slik at den står i ro. Det var tidligere i dag og jeg hadde bilen i D for dagtid, jeg kjørte opp på siden av en fyr som ønsket å kjøre om kapp. Da satte jeg bilen min i R for racer-modus. Det kom masse ulyder og i tillegg så krasjet jeg med bilen bak. Så jeg tror dere må fikse racermodusen på bilen min. Hvor mye det vil koste? Og dette er altså SVAR 2. Bæsje-bandittene Det var er gang to bæsjer som planla bankran, så kom en diare forbi og sa - Hva gjør dere? - Vi planleger et bankran. - Kan jeg være med? - Nei. - Hvorfor ikke? - Det er bare for hardinger. Det heter altså kamelbæsj. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Sitatkamel. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 IcedInsanity, det kommer ikke mer, du kan slutte å lese tråden nå. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå