Gå til innhold

[Løst] Batteriproblem med Spotify

StucKept

Anbefalte innlegg

Hei. Som tittelen sier har jeg et merkelig batteriproblem med Spotify appen på Samsung Galaxy s2 med Carbon ROM. Av en eller annen grunn tapper Spotify appen nesten alt batteriet på telefonen, og jeg trenger ikke å bruke appen engang! Jeg har prøvd å slette alt som er på telefonen, til og med flasha ROMen på nytt, men problemet er der fremdeles. Noen som har opplevd det samme, eller har en løsning? Det er ganske irriterende da batteriet bare varer noen få timer selv om jeg ikke bruker den engang.

Legger ved bilder så dere kan se hva jeg mener. Her har jeg brukt spotify i kanskje en time på trening, ellers har telefonen nesten ikke blitt brukt.

post-207047-0-49303700-1410202225_thumb.png

post-207047-0-33396300-1410202232_thumb.png

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Målingen du viser på bildet er andelen % strøm Spotify har brukt på batteriet til mobilen. Når du nesten ikke bruker annet enn Spotify, står den på i stand-by modus og bruker nærmest ikke strøm til det. Da ser du klart at det er Spotify som bruker mest strøm av alt.

Lader du batteriet ofte? Etter 500 ladinger kan store deler av batterikapasiteten være tapt... Hvor mange år gammel er mobilen din og har du fortsatt brukt samme batteriet til mobilen din hele tiden? Hvor ofte har du pleid å lade mobilen?

Lenke til kommentar

1. Jeg pleier å lade mobilen hver natt.
2. Den er vel rundt 2 år gammel, men nesten ikke blitt brukt det siste året siden jeg har en annen telefon som dessverre knuste.. Ja jeg har brukt det samme batteriet hele tiden

3. Jeg vet at det viser antall % av batteriet som blir brukt av spotify. Men husk at jeg bare har brukt spotify i tre kvarter - en time av den tiden. Batteriet har tidligere holdt ut ca en hel dag, så jeg syns det er rart at det plutselig skal bli tappet på 3 og en halv time på grunn av spotify. Hvis jeg avinnstallerer spotify blir batteriet som normalt igjen, så tviler på at det er batteriet det er noe feil med.

Lenke til kommentar

Eller at batteriet er så gammelt og utbrukt, at med en gang du setter på musikk eller annet som krever mye strøm, forsvinner store deler av strømmen du har ladet og med det får telefonen utslag på målingen til andelen Spotify har brukt. Eller bruker den mye mindre strøm når du surfer på nettet med den, enn Spotify?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...