AfterGlow Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Se hva som gjorde den så vanvittig populær.Denne YouTube-videoen ble sett over 22 millioner ganger på bare to dager 1 Lenke til kommentar
Kakeshoma Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Vet ikke hva en utkledd hund gjør på Hardware, men tror jeg hadde krepert tvert om jeg hadde støtt på den der.. 7 Lenke til kommentar
- Slaktarn - Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Vet ikke hva en utkledd hund gjør på Hardware, men tror jeg hadde krepert tvert om jeg hadde støtt på den der.. Klikke-materiale. Det funka. 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Deimos_Anomaly Skrevet 8. september 2014 Populært innlegg Del Skrevet 8. september 2014 Kan dere ikke holde click-bait pisset til teknofil.no? 11 Lenke til kommentar
tkorsvold Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Denne så jeg for noen dager siden. Lo så jeg skrek. Det er ikke mye sånt jeg gidder å se, men denne er faktisk bra. 1 Lenke til kommentar
Kazuo Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 (endret) Lurer på hvor moro de folka bak videoene hadde hatt det om noen plutselig ikke løp men heller dro opp en kniv eller pistol ? noen skikkelig kalde gærninger. Hysterisk moro, men slikt kan fort snu til noe jævlig alvorlig. Selv hadde jeg nok løpt til jeg besvimte av skrekk. Endret 8. september 2014 av DaniNichi Lenke til kommentar
Johnny2000 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Så ufattelig genialt. Skulle ønske jeg kom på en sånn idé. Lenke til kommentar
Efreeti Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Se hva som gjorde den så vanvittig populær. Hvor står det? Jeg ser det ikke. 1 Lenke til kommentar
PgUp Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Hardware, skjerp dere. Vi er ikke på buzzfeed nå. 4 Lenke til kommentar
Luske_Ludvig Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Denne er morsom! Lyden som er lagt på gjør det enda bedre! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå