V. Haugen Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Her er alle juksekodene til spillet.Kjøpt The Sims 4? Lenke til kommentar
kremt Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Fint med koder, kan ødelegge spillet med en gang Lenke til kommentar
selx Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Mye av di samme kodene som brukes under Sims 3 Lenke til kommentar
Iza_ Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Er mye de samme kodene som i Sims 3 ja Og vel, det er da ingen som tvinger deg til å bruke jukeskoder? Det er 100% opp til deg selv og ingen andre Lenke til kommentar
Lakus Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Om det er meg du sikter til så var det mer nyhetsverdien jeg tenkte på. Et spill med juksekoder. *wow* 1 Lenke til kommentar
Slettmeg01 Skrevet 10. september 2014 Del Skrevet 10. september 2014 I et spill som Sims så er det vel egentlig 100% opp til deg selv hva du ønsker å gjøre/oppnå med spillet for å ha det mest mulig gøy. Jeg synes selv at pengekoder er selvdestruktivt, fordi man mister selve motivasjonen til å prøve å oppnå ting i spillet. Hører ofte om de som baserer hele spillopplevelsen på "motherlode" og massiv husbygging. Jeg ser også gang på gang hvor lite glede de egentlig får ut av spillet, så snart de er ferdig med sitt 2 timer lange byggeprosjekt. Lenke til kommentar
PowerAran Skrevet 12. september 2014 Del Skrevet 12. september 2014 Hva skal jeg gjøre når jeg får beskjed at spillet har sluttet å virke og jeg må krysse det. Det sier at det ikke kan kjøre på windows 8.1, men jeg har hatt det lenge please hjelp Lenke til kommentar
PowerAran Skrevet 14. september 2014 Del Skrevet 14. september 2014 Hi I bought SIMS4 but evey time I try to start it the game just gives me this message "The sims 4 har sluttet å virke" help plzz anyone Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg