Mala Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Helt riktig det også. Lenke til kommentar
afterall Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Noen her som har erfaringer med Kentucky Route Zero? Har hatt det på ønskelisten min på Steam en stund, og ser det ligger ute med 70% rabatt nå. https://store.steampowered.com/app/231200/Kentucky_Route_Zero/ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 17. september 2018 Del Skrevet 17. september 2018 Tomb Raider VR Lara's Escape er veldig bra til å være VR mobil spill. Tomb Raider VR: Lara's Escape, an interactive cinematic VR experience Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Drar til Japan i morgen. Det blir mitt tredje besøk. Regn med at det blir stille fra meg i ukene fremover. Det blir selvfølgelig spillshopping i Akihabara med besøk til Super Potato og Kotobukiya samt en tur til Square-Enix sin butikk i Shinjuku (kanskje en tur innom selve kontorbygget deres også for å lage helvete), men denne gangen har jeg også tenkt å besøke Osaka og Nipponbashi, som er den byens svar på Akihabara. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe veldig mange spill siden jeg allerede har en hel del japanske spill jeg ikke har fått spilt ennå (japansken min forbedret seg ikke så fort som forventet), men jeg kommer til å gå mer for effekter og dingser. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Ah har lyst til å oppleve Japan selv, men tid og penger. Hvor mye koster en ny Vita borti der mon tro? Har nylig opprettet en liten Instagram konto hvor jeg legger ut ymse spillrelaterte greier nå og da. Akkurat bikka 100 følgerne, om dere vil bli én av de videre er det bare å henge seg på https://www.instagram.com/limitedtimestruggle/ Endret 18. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Ah har lyst til å oppleve Japan selv, men tid og penger. Hvor mye koster en ny Vita borti der mon tro? Har nylig opprettet en liten Instagram konto hvor jeg legger ut ymse spillrelaterte greier nå og da. Akkurat bikka 100 følgerne, om dere vil bli én av de videre er det bare å henge seg på https://www.instagram.com/limitedtimestruggle/ Jeg kan godt sjekke for deg. Vita var overalt sist jeg var der, riktignok tre år siden. Jeg har ikke Instagram, men vurderer å lage en konto for reisebildene mine. I så fall skal jeg legge deg til. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 (endret) Ja Vita lever jo enda der nede, så den er vel rimelig greit tilgjengelig i alle farger og modeller. Det hadde vært hyggelig Du må ha en god tur i hvert fall! Endret 18. september 2018 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Takker. Regner med å få en del tid til å spille på flyet, så har tatt med 3DSen og Dragon Quest VII-remaken. Mer japansk enn Dragon Quest blir det nesten ikke. Lenke til kommentar
Fenrisúlfr Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Jeg har spilt mye GTA iv i det siste, swingset of death er fortsatt min #1 morsomste glitch i gaming ikke noe som slår å blir slengt over 10 kvartaler bortover Lenke til kommentar
Mala Skrevet 18. september 2018 Del Skrevet 18. september 2018 Høres ut som om underholdningen er i boks da ja Lenke til kommentar
...... Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Drar til Japan i morgen. Det blir mitt tredje besøk. Regn med at det blir stille fra meg i ukene fremover. Det blir selvfølgelig spillshopping i Akihabara med besøk til Super Potato og Kotobukiya samt en tur til Square-Enix sin butikk i Shinjuku (kanskje en tur innom selve kontorbygget deres også for å lage helvete), men denne gangen har jeg også tenkt å besøke Osaka og Nipponbashi, som er den byens svar på Akihabara. Jeg kommer nok ikke til å kjøpe veldig mange spill siden jeg allerede har en hel del japanske spill jeg ikke har fått spilt ennå (japansken min forbedret seg ikke så fort som forventet), men jeg kommer til å gå mer for effekter og dingser. God tur! Tur til Japan henger høyt på min bucket list, men får aldri ut fingeren. Kan jeg spørre om hvordan du bor der nede? En tur ned for å få kjøpt inn de siste konsollene jeg mangler av interesse (Gameboy Color, Advance, og de Sony håndholdte) og oppleve favoritthobbyen min sitt "hjemland"! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 God tur! Tur til Japan henger høyt på min bucket list, men får aldri ut fingeren. Kan jeg spørre om hvordan du bor der nede? En tur ned for å få kjøpt inn de siste konsollene jeg mangler av interesse (Gameboy Color, Advance, og de Sony håndholdte) og oppleve favoritthobbyen min sitt "hjemland"! Bor på vanlig hotell nå. Ellers har du jo alternativer som ryokan og capsule hotel. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 19. september 2018 Del Skrevet 19. september 2018 Takker. Regner med å få en del tid til å spille på flyet, så har tatt med 3DSen og Dragon Quest VII-remaken. Mer japansk enn Dragon Quest blir det nesten ikke. 良い旅 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. september 2018 Del Skrevet 20. september 2018 (endret) Er det noen her som har prøvde 8bitdo SNES-kontrollere til Switch? Prøvde meg på Legend of Zelda med Pro Controller, men det fungerte mildt sagt dårlig. Liker ikke å bruke D-padden i lengden, og stikken fungerte usedvanlig elendig. Tenkte litt på de NES-kontrollerne, men de fungerer jo bare til NES-spill. SNES-kontrollerne funker til mye mer, og vi får jo SNES-spill via online greia etterhvert. Liten tankevekker. Veldig mange har klaget over at spillene fra Ubisoft kjører samme formel hele tiden, og spesielt de tårnene er det mange som sterkt misliker. Assassin's Creed, Far Cry, Watch Dogs, you name it. Utfork kartet, finn ett eller annen tårn, aktiver det, og dermed får man se en del av kartet. Jeg fikk Spider-man til PS4 i dag, og de aller fleste elsker det. Er enig i at det er et knallspill så langt, men da jeg fikk utforske byen ble jeg fort satt til å dra rundt i distriktene og... aktivere radiotårn, så jeg får se mer av kartet. Akkurat som i spillene fra Ubisoft. Hvorfor er det ingen som klager over det? Det er jo kliss likt Ubisoft-spillene? Har også brukt litt tid på å dra frem og tilbake på kartet og hente ryggsekker osv. Ikke akkurat det mest spennende Spider-man har gjort i karrieren sin, for å si det sånn. Når jeg har litt tid til overs har jeg banket noen tilfeldige skurker her og der, og dratt en og annen sivil bort fra et bilvrak. Akkurat som i Ubisoft-spill. Ikke at Ubisoft har sin variant av Spider-man ennå, men dere skjønner poneget. Stort kart, aktiver tårn for å se aktiviteter, gjør samme greia om og om og om igjen uten mål og mening. Men det er ikke Ubisoft, så da er det helt greit? WTF? (men igjen, jeg storkoser meg med selve spillet. Synes bare det er en litt merkelig dobbelmoral her.) Endret 28. november 2018 av Countryman Lenke til kommentar
Bone Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Jeg også la merke til det der, og er også noe enig. Skal sies at jeg er stor-fan av Assassin's Creed-serien da. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Assassin's Creed: Odyssey er så klart forhåndsbestilt her, så det er ikke det det står på. Har tatt alle radiotårnene og 24 ryggsekker, og må av og til sjekke om dette er laget av Ubisoft eller ikke. Meget bra spill så langt, men misliker kampene og å løpe opp veggene. Kampene kunne vært bra, men det er så sykt mange fiender her, og de både tåler vanvittig mye og gjør enorm skade hver gang de treffer meg. Dette hadde jo vært greit nok hvis Spider-man var en ny helt, men han har jo vært aktiv lenge i dette spillet. Men vi får se hvordan det blir etterhvert, med flere oppgraderinger og gadgets. Liker ikke helt dette med å løpe opp vegger heller. Å løpe opp en vegg går fint, men når jeg når toppen hopper han så godt som hele tiden, og gjerne med litt web swing. Ganske plagsomt når jeg prøver å sitte på kanten av en bygning for å finne en ryggsekker eller noe. Lenke til kommentar
Malvado Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Har brukt en del tid i det siste på Borderlands serien og koser meg, grei måte å ikke fokusere på for mye på smertene jeg får fra behandlingen jeg går gjennom. Mye helt utrolig sært som dukker opp og koser meg akkurat nå med Zombie utvidelsen i 1 eren. Lenke til kommentar
...... Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Assassin's Creed: Odyssey er så klart forhåndsbestilt her, så det er ikke det det står på. Har tatt alle radiotårnene og 24 ryggsekker, og må av og til sjekke om dette er laget av Ubisoft eller ikke. Meget bra spill så langt, men misliker kampene og å løpe opp veggene. Kampene kunne vært bra, men det er så sykt mange fiender her, og de både tåler vanvittig mye og gjør enorm skade hver gang de treffer meg. Dette hadde jo vært greit nok hvis Spider-man var en ny helt, men han har jo vært aktiv lenge i dette spillet. Men vi får se hvordan det blir etterhvert, med flere oppgraderinger og gadgets. Liker ikke helt dette med å løpe opp vegger heller. Å løpe opp en vegg går fint, men når jeg når toppen hopper han så godt som hele tiden, og gjerne med litt web swing. Ganske plagsomt når jeg prøver å sitte på kanten av en bygning for å finne en ryggsekker eller noe. Om du trykker L2 + R2 hooker han seg fast i kanten når du når toppen. Har forøvrig 8BitDo SNES-kontrolleren til Switch, men den uten stikker. Fungerte perfekt til Shovel Knight og Celeste iallefall. Skulle ønske den hadde doble sett med skulderknapper, men men. Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Da jeg sjekka slutt-trofeen min i går mener jeg å huske at det var 33% som hadde den. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 21. september 2018 Del Skrevet 21. september 2018 Om du trykker L2 + R2 hooker han seg fast i kanten når du når toppen. Har forøvrig 8BitDo SNES-kontrolleren til Switch, men den uten stikker. Fungerte perfekt til Shovel Knight og Celeste iallefall. Skulle ønske den hadde doble sett med skulderknapper, men men. Takk, skal prøve det med L2+R2. Det gjør meg ingenting at 8BitDo kontrolleren ikke har stikker. Tenkte å bruke den til NES-spillene, og de bruker jo ikke stikker uansett. Fikk for øvrig et helt års abonnent på Nintend Online til hele kr 25. Har kjøpt en del spill og sanket inn gullpenger jeg aldri har fått brukt, så er kjekt å bruke dem på online abonnentet. Skal prøve å huske å ikke sanke inn flere gullpenger på nye spill før september neste år, så blir kanskje neste betaling "gratis". Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå