Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

PUBG er objektivt et dårlig spill (min ikke objektive mening uten å ha spilt det)

For meg virker det som at PUBG levde ene og alene på at det var eneste spillet i byen.

Spiller tallet raste når Fortnite kom på banen.

De som er igjen er vel de som foretrekker en noe mer "realistisk" stil enn den sett fortnite.

Men både COD og BFV vil nå kunne ta de siste spillerne fra PUBG.

• Liker 1
Lenke til kommentar

PUBG har vel gått rett nedover, fra 3 mill aktive spillere til...300k? Spørst om det spillet vil hente segg inn igjen når som COD og BF leverer sin tolkning av sjangeren.

3 millioner var vel peak, peak er forsatt over en million hver eneste dag. Men liten tvil at spillet har mistet mye spillere. Ser man på steam charts er det bare røde tall fra februar til i dag..

Lenke til kommentar

Var ikke helt blåst av stolen av den tidligere betaen av Black Ops 4. Men Blackout er rett og slett skikkelig bra. En veldig opptur jeg ikke hadde regnet med.

Og som nevnt litt bak her. Call of Duty er mer Battlefield i Blackout en BF5....hva i huleste har skjedd liksom.

Etter å ha spilt endel så tror jeg jaggu det blir kjøp av COD i år også..

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett appellen med å fly rundt i et område og prøve å være den første som får fyrt av et skudd mot de andre, om og om igjen. Jeg husker da Goldeneye kom på N64 så var plutselig alle gale etter dette spillet, så jeg var mer eller mindre nødt til å lide meg gjennom det krøkkete gameplayet og den komisk stygge grafikken.

GoldeneyeScientist.jpg

• Liker 1
Lenke til kommentar

Nja, Battle Royale handler vel mye mer om å være den siste som fyrer av et skudd? ;) Det er den eneste grunnen til hvorfor jeg er sånn noenlunde interessert i å hoppe på bølgen. Blir kanskje å kjøpe Battlefield V på grunn av det. Jeg vet jeg er ræva når det gjelder PvP, og i en vanlig deathmatch er det vanlig at jeg har en ratio på 100 deaths, 0 wins. Og gjerne et og annet selvmord oppi der. :p Men i Battle Royale lønner det seg absolutt å stikke og gjemme seg i starten, så de andre får drepe hverandre i fred og ro. Da kan jeg heller bruke tiden på å lære meg terrenget, finne våpen og prøve å komme på en taktikk som gjør at jeg har overtaket når jeg til slutt blir nødt til å sloss. Da overlever jeg mye lengre, så spillet blir mye morsommere for meg. :)

• Liker 1
Lenke til kommentar

Tviler BFV klarer å levere noe bra Battle Royale, er helt blown away at Call of Duty virkelig har fått det til. Ikke bare har de et vanvittig stort kart som jeg tviler STERKT på at BFV får til, men gunplayet er helt konge. Du ser kulene når du fyrer av på lengre avstander. Ser banen de går i. Og lyden er faktisk det beste i et skytespill jeg noensinne har hørt. Det føles som du skyter med ekte våpen. 

Hadde en krigføring igår med lang distanse rifler og lydene når kulene small forbi ørene var helt sinnsykt. Effekten de har på forskjellige overflater er også utrolig nice. Kan ikke gjøre noe annet enn å skryte spillet opp i skyene og dette er jo bare en modus i hele spillet :o 

Lenke til kommentar

Jeg har aldri sett appellen med å fly rundt i et område og prøve å være den første som får fyrt av et skudd mot de andre, om og om igjen. Jeg husker da Goldeneye kom på N64 så var plutselig alle gale etter dette spillet, så jeg var mer eller mindre nødt til å lide meg gjennom det krøkkete gameplayet og den komisk stygge grafikken.

Men GoldenEye er jo fantastisk, selv om det er ekstremt utdatert i dag. 4v4 splitscreen stjal mange timer av livet mitt den gang og styringen fungerte veldig bra mtp at man kun hadde en analogstikke.

Ansiktene er jo geniale. Savner tiden da man bare tok et bilde av et ansikt og limte det utpå et par polygoner. Those were the days!

Faktisk helt sykt å tenke på hvor bra akkurat den delen er blitt. Ansiktene til Nathan Drake og Elena i Uncharted 4 er helt fantastiske.

Lenke til kommentar

GoldeneyeScientist.jpg

Grafikken var helt topp både på Nintendo 64 å Playstation 1 da de kom ut. Men i dag er det faen reva samme med Playstation 2 å Resident evil 2 da for jeg slo av spillet ufrivillig da grafikken var helt jevlig å se på til slutt. :cry:

Lenke til kommentar

Tviler BFV klarer å levere noe bra Battle Royale, er helt blown away at Call of Duty virkelig har fått det til. Ikke bare har de et vanvittig stort kart som jeg tviler STERKT på at BFV får til, men gunplayet er helt konge. Du ser kulene når du fyrer av på lengre avstander. Ser banen de går i. Og lyden er faktisk det beste i et skytespill jeg noensinne har hørt. Det føles som du skyter med ekte våpen.

Hadde en krigføring igår med lang distanse rifler og lydene når kulene small forbi ørene var helt sinnsykt. Effekten de har på forskjellige overflater er også utrolig nice. Kan ikke gjøre noe annet enn å skryte spillet opp i skyene og dette er jo bare en modus i hele spillet :o

Det er helt uforståelig for meg at det er ett COD spill du skriver om nå :p

• Liker 1
Lenke til kommentar

Er mulig CoD har bedre BR modus, men når jeg er uinteressert i CoD i utgangspunktet hjelper det jo ikke. :) Jeg er ikke spesielt interessert i vanlig Battlefield heller, men likte de War Story'ene i det forrige, og flere sånne kombinert med en Battle Royale modus frister veldig. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Er mulig CoD har bedre BR modus, men når jeg er uinteressert i CoD i utgangspunktet hjelper det jo ikke. :) Jeg er ikke spesielt interessert i vanlig Battlefield heller, men likte de War Story'ene i det forrige, og flere sånne kombinert med en Battle Royale modus frister veldig. :)

Jeg hater Call of Duty egentlig men Blackout battle royale modusen er noe av det beste jeg har spilt innenfor BR sjangeren.

Endret av Avean
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men GoldenEye er jo fantastisk, selv om det er ekstremt utdatert i dag. 4v4 splitscreen stjal mange timer av livet mitt den gang og styringen fungerte veldig bra mtp at man kun hadde en analogstikke.

Ansiktene er jo geniale. Savner tiden da man bare tok et bilde av et ansikt og limte det utpå et par polygoner. Those were the days!

Faktisk helt sykt å tenke på hvor bra akkurat den delen er blitt. Ansiktene til Nathan Drake og Elena i Uncharted 4 er helt fantastiske.

Grafikken var helt topp både på Nintendo 64 å Playstation 1 da de kom ut. Men i dag er det faen reva samme med Playstation 2 å Resident evil 2 da for jeg slo av spillet ufrivillig da grafikken var helt jevlig å se på til slutt. :cry:

Ah, nå får jeg flashbacks til ungdomstiden her...

RE2 hadde de samme polygonfigurene men langt bedre bakgrunner enn Goldeneye.

Lenke til kommentar

Jeg hadde spillehall hjemme, opp til 10 gutter på et ganske så lite gutterom, da var det Goldeneye, Mario cart og diddy Kong racing. Senere også Turok 2 og perfect dark. Og ikke minst det ekstremt undervurderte snowboard kids. Endret av Gunfreak
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...