Mr_Spock Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det ser rimelig bra ut, ja. Lyden er også rimelig bra, med alt det man forventer av et sånt spill. Godt å høre! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Venter å venter det tar tid January 25, 2019 Resident Evil 2 Remake Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Huff, du måtte minne opp på det der? Gleder meg noe sykt til RE2 Remake. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det blir ille bra altså, har virkelig trua på den versjonen Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Huff, du måtte minne opp på det der? Gleder meg noe sykt til RE2 Remake. Ja jeg måtte det Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det blir spillerotikk på høyt plan. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Fikk akkurat mitt første platinum trophy ved å spille spiderman! 3 Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Det blir spillerotikk på høyt plan. Koffein pillene er kjøpt inn å klar for henting, skal brukes da Resident Evil 2 Remake. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 13. september 2018 Del Skrevet 13. september 2018 Koffeinpiller? Fysj. Da tar jeg heller en espresso. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Går mest i RedBull, Battery og Monster her. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Hva er det deres ungdommer driver med, i gamle dager holdt vi oss til cola/Pepsi og var fornøyde med det. Divinity 2 er nå det 7 mest spilte spillet i steam libraryen min. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Da jeg var ung var ikke Cola og Pepsi oppfunnet ennå. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Da jeg var ung var ikke Cola og Pepsi oppfunnet ennå. Coca-Cola ble oppfunnet i 1886, er du en slags vampyr du da eller? 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Schreiber er visstnok født før 1886 men har drikkevaner som en 16-åring. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Hvorfor tror dere jeg drikker rød Battery? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 14. september 2018 Del Skrevet 14. september 2018 Schreiber er visstnok født før 1886 men har drikkevaner som en 16-åring. Vel skal sies at de som levde på 1880-1920 tallet var noen skikkelig junkier. Heroin, kokain var fritt tilgjengelig og alkohol fløyt som elver. Så er han fra den tiden skjønner jeg at han prøver å få fixen sin på alle mulige måter i dagens edruelige samfunn. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Er nok ikke fullt så gammel. Er nok bare sent 1970-tall. Drikker en del kaffe på jobben, men der er det lett å hente i trakteren. Hjemme blir det for mye styr. En halvlitersboks RedBull holder i flere timer, og kan fint drikkes i romtemperatur. En kopp kaffe blir veldig fort lunken og jævlig. Den må drikkes varm. In other news har jeg fått testet to nye spill på Switchen noen timer i dag. Først ut er intet mindre en Cities: Skylines. Hadde aldri trodd noe sånt skulle komme til Switch, og så gi det ut samme dag var helt vanvittig. Har spilt dette på Steam en stund, men det er nok lenge siden. Er mye å sette seg inn på Switch-versjonen. Aner ikke helt hvordan jeg får strøm og (spesielt) vann til distriktene. Men det som er mest interessant her og nå (for meg, i alle fall) er at det ser ut til å flyte helt fint (liten bygd foreløpig, men dog), og det er lett å spille med joycons. Kan nok bli en del timer med dette, for å si det sånn. Det andre spillet heter så mye som The Warlock on Firetop Mountain, og er direkte basert på boken til Steve Jackson og Ian Livingstone. Her snakker vi "make your own adventure" overført til Switch. Kort sagt velger man en av fire karakterer, og beveger oss på et brett, mens en narrator forteller hva som foregår. I prinsippet er det enkle saker. Går du til høyre eller venstre i neste korridor? Vil du snike deg forbi orken, eller prøve å banke ham? Løper du over den mildt sagt ustabile broen, eller prøver du å finne en annen vei? Vi får veldig ofte sånne valg, akkurat som i bøkene. Ulikt bøkene foregår kampene derimot på et lite rutenett, og alle beveger seg samtidig. For eksempel kan du sloss mot nevnte ork. Begge beveger seg samtidig, og så lenge ingen av dere treffer hverandre går alt helt greit. Hvis du slår han, blir han skadet. Men du kan også slå i ruten du tror han kommer til å gå til. Hvis han gjør det, treffer du han (hvis han er innenfor rekkevidden.) Hvis dere derimot slår hverandre får vi en skill check og terninger for å se hvem av dere som blir truffet. Det gjør kampene ganske taktiske og interessante, spesielt mot to eller flere fiender på en gang. Har lest boken til døde, så dette fenget meg virkelig. Kan trygt anbefales for en litt uvanlig rollespillopplevelse. Dette er penn og papir rollespill for én spiller på sitt beste. Skader jo heller ikke at de skrev mange sånne bøker, så vi får håpe flere av dem kommer som spill. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Ikke for å samme tråden, men har blitt en god del timer mer med Shadow of the Tomb Raider, og så langt elsker jeg det. Men uten å spoile noe hadde Mala rett. Det er nok en god del flere fiender mot slutten av spillet. Ikke så mange at det blir game breaking eller noe. Føler mer det er "bosser", eller boss wave, kanskje. Eneste jeg misliker er at noen av dem er komplette idioter, men på en farlig måte. Kort sagt fyrer jeg løs, men de gir fullstendig blaffen i at de blir skutt på. At de tåler en del på Easy gjør ikke saken bedre. Men på den annen side er det ikke spesielt vanskelige kamper (på Easy), så det går bra. Blir bare litt frustrert her og der, men det tåler man. Kanskje spesielt irriterende er det at Lara gikk tom for kuler i magasinet i pistolen, så hun byttet automatisk til buen? WTF? Jeg har mer enn nok kuler igjen i pistolen (har jo knapt brukt den frem til nå), så hvorfor bytte våpen midt i kampen? Men er bare en fillesak. Alt i alt elsker jeg spillet så langt. Var svært skeptisk etter "Uncharted" rebooten, og spesielt Rise var en tragedie. Men Shadow er på mange måter et av de beste i hele franchisen så langt. Det er mye variasjon, bra historie (LANGT bedre enn i Rise), veldig mye utforsking og Tomb Raider'ing, og bra karakterer. Var skeptisk til at vi har en og annen hub nå med andre folk, komplett med sideoppdrag, butikker osv. Men det passer perfekt inn her, merkelig nok. Lara er og blir Lara, og selv Jonah har bare en liten rolle her. Trodde han skulle være mye mer med. Det som overrasket meg mest er at jeg faktisk trives i hub'ene. Ante ikke at jeg hadde savnet det så mye. Er vel et typisk eksempel på at hvis man aldri har hatt det før, vet man jo ikke hva man gikk glipp av. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Fremdeles på Divinity 2, men det begynner å gå tregere, satt meg fast et par ganger i noen kamper i dag. Og jeg tok et par pauser for å male litt på noen russiske musketerer jeg har hatt halvferdige i flere måneder. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 15. september 2018 Del Skrevet 15. september 2018 Tenkte aldri tiden skulle komme men Call of Duty Black Ops 4 er fantastisk. Battle royale modusen tror jeg faktisk kan knuse PUBG og Fortnite selv om Fortnite er litt nisje med byggingen. Utrolig til kvalitet over spillet. Faktisk mer Battlefield dette enn Battlefield V. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå