Henrik.H Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Noen som kan anbefale ett par hodetelefoner (med mic) ment for spilling til en OK pris? Ser for meg noe i prisklassen 500-800kr. På forhånd, tusen takk! Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Noen som kan anbefale ett par hodetelefoner (med mic) ment for spilling til en OK pris? Ser for meg noe i prisklassen 500-800kr. På forhånd, tusen takk! https://www.komplett.no/product/986995/datautstyr/pc-tilbehoer/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/corsair-gaming-hs60-headset-carbon# Jeg har disse og er veldig fornøyd med lydkvaliteten og komfort. Følger med dongle som gjør at du kan bruke headsettet enten via usb eller vanlig jack. Liker spesielt godt at volumkontrollen/muteknappen sitter på selve headsettet og ikke kabelen. Endret 4. september 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Henrik.H Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) https://www.komplett.no/product/986995/datautstyr/pc-tilbehoer/headset-pckonsoll/gaming-headset-pc/corsair-gaming-hs60-headset-carbon# Jeg har disse og er veldig fornøyd med lydkvaliteten og komfort. Følger med dongle som gjør at du kan bruke headsettet enten via usb eller vanlig jack. Liker spesielt godt at volumkontrollen/muteknappen sitter på selve headsettet og ikke kabelen. De har jeg faktisk kikket på allerede, og vurdert! Har du noen formening om forgjengeren - HS50?? Skiller ~300kr ser jeg Endret 4. september 2018 av Henrik.H Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 (endret) Jeg tror faktisk eneste forskjell mellom HS50 og HS60 er at det ikke følger med USB dongle i førstnevnte, men skal ikke si 100% sikkert. Endret 4. september 2018 av XtaZ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. september 2018 Del Skrevet 4. september 2018 Da har definitive edition av Divinity 2 kommet, så startet en ny game. Er litt over 5 timer inn i det nye spillet, og allerde har spillet tatt helt andre veier enn forige spillet, forige gang gikk jeg ganske rett frem og drepe alle i fortet før jeg forlot det, nå hadde jeg gjort det anderledes og derfor ikke hadde like bra gear/skills og level, dette gjorde at jeg rett og slett sneik meg ut av fortet uten å gjøre så mye skade. Men før jeg fikk dra ut, måtte jeg slåss en kamp i fengeslet, den var hard som faen, jeg er ikke noe cRPG proff så jeg spiller bare på standard vanskelighetsgrad, men fy faen for en hard kamp, tror jeg brukte 10 forsøk for jeg endelig fikk tatt has på de. Nå må jeg levle litt så jeg kan komme tilbake å slakte alle i fortet. Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 5. september 2018 Del Skrevet 5. september 2018 Noen som kan anbefale ett par hodetelefoner (med mic) ment for spilling til en OK pris? Ser for meg noe i prisklassen 500-800kr. På forhånd, tusen takk! Hvis du er villig til å gå opp i pris, kan jeg trygt anbefale disse. Har brukt de nå et halvt år og er veldig fornøyd. Trådløst, noe som er deilig da kabelen på de andre headsettene mine alltid var i veien. Gode å ha på seg og lyden er veldig bra. Over 30 timer batteritid (når lysene på headsettet er av). https://www.komplett.no/product/975853/gaming/lyd/traadloese-headset/hyperx-cloud-flight-traadloes-headset?noredirect=true?noredirect=true Lenke til kommentar
fiskerdigg123 Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 Noen som kan anbefale ett par hodetelefoner (med mic) ment for spilling til en OK pris? Ser for meg noe i prisklassen 500-800kr. På forhånd, tusen takk! https://www.komplett.no/product/1079319/gaming/lyd/kablet-headset/hyperx-cloudx-v2-gaming-headset# Knallbra 1 Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 https://www.komplett.no/product/1079319/gaming/lyd/kablet-headset/hyperx-cloudx-v2-gaming-headset# Knallbra +1 på den. Kjøpte samme selv på en Superweekend hos komplett for 399,-. Beste spillheadsettet jeg har hatt på lang tid. Kan også velge å ha kort ledning så passer perfekt å ha i kontrollerne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 HyperX gir faktisk bra valuta for pengene. Hadde ett Alpha inne til test, og ble veldig positivt overrasket over hvor behagelig lyd det var i disse. Komfortmessig var det også utrolig gode! Lite bling og annet ræl på disse også, og det er bare ett pluss i min bok 1 Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 6. september 2018 Del Skrevet 6. september 2018 HyperX gir faktisk bra valuta for pengene. Hadde ett Alpha inne til test, og ble veldig positivt overrasket over hvor behagelig lyd det var i disse. Komfortmessig var det også utrolig gode! Lite bling og annet ræl på disse også, og det er bare ett pluss i min bok Enig, jeg har brukt et HyperX Cloud en stund. Veldig behagelig å ha på seg. Og god lyd (syns jeg). Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Demoen til Mega Man 11 er ute på Switch nå. Laster den ned i skrivende stund. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Say what now? Civilization 6 kommer til Switch? I november? https://www.theverge.com/2018/9/7/17831134/civilization-6-nintendo-switch-release-date Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Vet vi noe om hvor mange utvidelser det kommer til Civ6? Prøvde det når det kom, og likte det for såvidt godt. Men det føltes ikke ferdig ut, så jeg har gått tilbake til Civ5. Nå ser jeg de selger sivilisasjoner som DLC, og har meldt meg helt ut. Blir ikke å røre dette igjen før det kommer i Complete edition.. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Om dette blir en godt utført port som tar godt i bruk både knapper og touch skjerm kan jo dette være ett helt perfekt spill on the go Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2018 Del Skrevet 7. september 2018 Så vidt jeg vet er det bare en expansion så langt, kalt Rise and fall. Ellers er det seks DLCer, men det er bare noen nye nasjoner og scenarioer. Ingenting man "trenger". Vet ikke om disse vil være med i Switch-versjonen, men tviler litt. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Demoen til Mega Man 11 er ute på Switch nå. Laster den ned i skrivende stund. Jeg husker da Mega Man 5 og 6 kom så stod det i Nintendomagasinet at det kanskje begynte å bli nok Mega Man-spill. 1 Lenke til kommentar
afterall Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Elsker Rome: Total War, men klarte aldri å komme meg igang med RTW2 pga. det nye (og forferdelige) grensesnittet. Kjenner noen her til en mod eller noe som kan gjøre det spillbart for meg? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 Elsker Rome: Total War, men klarte aldri å komme meg igang med RTW2 pga. det nye (og forferdelige) grensesnittet. Kjenner noen her til en mod eller noe som kan gjøre det spillbart for meg? Tror ikke den forandrer så mye på UI, men Rome Total Realism(RTR er et must om man skal gidde å spille Rome 2) Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. september 2018 Del Skrevet 8. september 2018 (endret) Fikk reklame for Spider-man på PS4 på Facebook. Trykket Liker, og fikk opp en liste ned relevante ting... som det her? (trykk bildet, GIFen funker visst ikke?) Tror det blir Dragon Quest en stund til, for å si det sånn... Endret 8. september 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 10. september 2018 Del Skrevet 10. september 2018 Ukens epic fail. Dere som har spilt Spider-man på PS4 har kanskje sett at en kino viste filmen "Maddie, will you marry me?" Dette startet på Twitter, der en fyr ønsket å gifte seg med dama, og ba Insomniac om hjelp. De hørte ham, og vips var spørsmålet lagt inn i spillet, på et skilt utenfor kinoen. Ganske søtt, ikke sant? Vel... dama så det, sa det ikke var måten hun ønsket å bli spurt på, dumpet fyren og ble sammen med broren hans. Ooops.. Dermed blir easter egget nå fjernet fra spillet. Rimelig kjipt for ham, men en morsom historie for oss andre. https://www.gamereactor.eu/news/693033/Marriage+proposal+Easter+egg+to+be+patched+out+of+SpiderMan/ 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå