Laserbeam Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 Har kost meg veldig med Story of Seasons: Trio of Towns på 3DSen i det siste, veldig koselig spill. Har også kost meg med Farming Simulator 17 mens jeg venter på Farming Simulator 19. Venter også spent på den nye utvidelsen til World of Warcraft ^^. Har dog tatt en liten pause fra Xbox'en mens jeg venter på Forza Horizon 4 og et annet spill jeg ikke husker akkurat nå. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 5. august 2018 Del Skrevet 5. august 2018 (endret) Normal Boots er tilbake med en ny youtube kanal for de som er interessert i det. Vet det har vært nostalgisk snakk om dem tidligere i tråden, mangler jo en essensiell av gamlegjengen men PBG og ProJared er vertfall fortsatt med https://www.youtube.com/watch?v=6qZ9qkbn6lk Endret 5. august 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 6. august 2018 Del Skrevet 6. august 2018 Dead Cells får knallbra kritikk så langt og ligger stort sett på 9-10 hos de fleste anmelderne Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg har en lang flyreise i september så da tørker jeg støv av 3DSen. Trenger også et spill som varer litt, så jeg bestilte Dragon Quest VII-remaken. Aldri spilt dette spillet før, selv om jeg har hatt PS1-utgaven liggende i årevis. Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 (endret) Jeg har en lang flyreise i september så da tørker jeg støv av 3DSen. Trenger også et spill som varer litt, så jeg bestilte Dragon Quest VII-remaken. Aldri spilt dette spillet før, selv om jeg har hatt PS1-utgaven liggende i årevis. FFTA:War of the Lions? Ingen flyreise varer lenger enn det spillet! Endret 7. august 2018 av RookieNO Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 FFTA:War of the Lions? Ingen flyreise varer lenger enn det spillet! Det spilte jeg gjennom da det kom ut. Det er såpass langt at jeg neppe gidder en ny runde. Lenke til kommentar
RookieNO Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Det spilte jeg gjennom da det kom ut. Det er såpass langt at jeg neppe gidder en ny runde. Tactics Ogre da? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Tactics Ogre da? Også runda! Det vil si hvis du mener Let Us Cling Together på PSP, for det er flere Tactics Ogre-spill. Jeg har også spilt en del Knight of Lodis på GBA, men det fenget meg ikke like mye. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Takket være Emancipate, spiller jeg nå No one lives forever 1. Sammen med 2eren helt klart en av de beste spillene fra første halvdel av 2000tallet.(egentlig hele 2000tallet) 1 Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Jeg digger egentlig GOG og Humblebundle, men nå peprer de sånn på med "nyhetsbrev" og tilbud at de nå går rett i søppelposten. Tror jeg har fått 2-3 daglig i det siste. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 7. august 2018 Del Skrevet 7. august 2018 Takket være Emancipate, spiller jeg nå No one lives forever 1. Sammen med 2eren helt klart en av de beste spillene fra første halvdel av 2000tallet.(egentlig hele 2000tallet) Samme her Husker jeg spilte toeren på en sliten laptop, så er litt nais å endelig få spille de på noe høyere enn 20fps Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Samme her Husker jeg spilte toeren på en sliten laptop, så er litt nais å endelig få spille de på noe høyere enn 20fps Er den siden "legit", eller kan man få virus? Er veldig skeptisk til å gå inn på sånne lenker Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2018 Forfatter Del Skrevet 8. august 2018 Når du har prøvd spill i 144fps/Hz etter å ha spilt i alle år trodd 60fps var nok..... Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Når du har prøvd spill i 144fps/Hz etter å ha spilt i alle år trodd 60fps var nok..... Først nå du har oppdaget det? Merker endel forskjell nå som jeg har gått ned til 100Hz fra 144Hz. Tror aldri jeg hadde taklet å gå ned til 60Hz. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Er den siden "legit", eller kan man få virus? Er veldig skeptisk til å gå inn på sånne lenker Ikke fått noe virus her Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 8. august 2018 Forfatter Del Skrevet 8. august 2018 Først nå du har oppdaget det? Merker endel forskjell nå som jeg har gått ned til 100Hz fra 144Hz. Tror aldri jeg hadde taklet å gå ned til 60Hz. Ja jeg har aldri fått sjansen til å prøve det før nå. En bekjent kjøpte seg en ny monitor så da måtte jeg prøve... For å si det slik. Jeg skal ha en 1440p 144+ Hz monitor. Er en aldri så liten åpenbaring.... Ante at det ville være bra da jeg så på spill laptopen til en kar jeg kjenner som det var et 75Hz panel på. Og jeg så allerede forskjellen ifra 60Hz der slik... Gøy! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Har en 165Hz gamingmonitor i 21:9 format. Og det er en drøm å spille på. Spesielt når man kjører spillet i låst framerate på 165 fps... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Da var det bare å vente til neste konsoller kommer, og hylekoret setter i gang, fordi stabil 60fps er plutselig ikke bra nok lengre. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Synd at det er der fokuset ligger. Mange av de beste spillene som noensinne er laget kjører i 30 fps uten at de blir noe dårligere av den grunn. 2 Lenke til kommentar
fiskerdigg123 Skrevet 8. august 2018 Del Skrevet 8. august 2018 Pga familieforøkning så er det ikke forsvarlig lengre for meg å ha en gamingpc til 30k stående, så jeg må¨nedgradere til konsoll. Jeg klarer da ikke velge om jeg skal ha ps4 pro eller one x. God of war er et STORT pluss for p4p samt ghost of tshushima. FH4 er også et pluss for one x. Valgets kvaler... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå