Kadaju Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 New... Next... close enough! Og, ja, ser ut til at de endelig fikk det ut av early access eller hva de nå kalte det tilbake da det spillet først ble sluppet i noen versjon som helst. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Såg ganske fett ut altså. Eldste nevøen min fikk tatt noen runder random løp/derby baner på maskina deres. Kjente ett visst savn for en sånn type spill meldte seg greit Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 He he, jeg så en screen shot fra spillet, der bilen var sammenklemt fra siden. Det hadde visst smelt så kraftig at det lagde bulker i sjåføren også! Lenke til kommentar
Sirius Cobra Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Wreckfest er laget av de som laget de to først Flaout spillene, ganske morsomt. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 29. juni 2018 Del Skrevet 29. juni 2018 Har akkurat hatt en alt for lang session med The Crew 2 med noen venner. Et av de beste online open world racing spillene jeg har spilt. Det eneste jeg ikke liker er at AI kan virke som de "lar deg vinne", men på hard mode er en helt annen sak. Liker også ikke det "loot" systemet, men det er greit en så lenge. Anbefaler spillet på det sterkeste selv hvis du ikke er noe bilinteressert. 2 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 The Crew 2 har AI rubberbanding, grusomt konsept i spill men var det samme i The Crew også. Søke på YouTube om folk ikke vet hva det er. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 30. juni 2018 Forfatter Del Skrevet 30. juni 2018 "Har det kjempegøy med spillet" "Det burde du ikke, Google X om hvorfor ikke" Hehe 3 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) "Har det kjempegøy med spillet" "Det burde du ikke, Google X om hvorfor ikke" Hehe Jeg svarte han hvorfor det kan virke som CPU lar deg vinne, det er pga rubberbanding. Har nå spillet selv og har over 24 timer spilt så vet ikke hvor du har det i fra at jeg sier spillet er dårlig. Endret 30. juni 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Burde ikke det være reverse rubberbanding om AI lar deg vinne? Jeg trodde uansett at "rubberbanding" i bil spill refererte til når bilen bak kan oppnå høyere fart enn deg. Men det har jo ikke noe med spillmekanikk å gjøre? Det er da fordi bilen bak ikke trenger dytte like mye luft foran seg som bilen foran. Og dermed skal kunne oppnå høyere fart, slik som i virkeligheten... 1 Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Jo når man leder tar de deg som regel igjen uansett, ikke alle løp. Ligger man bak så saktere de ned farten. Når man har dobbel så god bil og likevel er de rett bak så blir det litt kjedelig. Har du spilt The Crew så vet man at Det har ingenting med luft eller lignende at motstander får superfart hver gang man leder. Endret 30. juni 2018 av Johannes Entenmann Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 "You are 9 seconds ahead!" sto det på skjermen, mens jeg så baklysene på bilen foran meg. I 1 vs 1. I Burnout 3... Men har en mistanke at det kan være noe lignende som SSX3. Det har rimelig rubber banding der også, men AIen har en viss tid de aldri vil klare å passere. Det gjorde at jeg i starten var side om side med AIen hele tiden, men etter en del timer begynte jeg å legge merke til at AIen aldri nådde under en viss tid, selv om jeg kjørte fra dem og vant suverent. En ting som får meg til å tenke det er at i et båtløp slet jeg lenge med å havne på tredjeplass. Da jeg byttet til en raskere båt var jeg oppe i andreplass uten problem, og var nært ved å vinne. I teorien skulle valget av båt ikke ha noe å si. Båten min ble raskere, men AIen skulle likevel ha klart å henge med, og jeg skulle fortsatt havne på fjerde eller femteplass. Men med raskere båt kjørte jeg raskere enn AIen på tredjeplass han "lov" til, dermed var andreplass ikke noe problem. Så det er rubber banding, men bare til en viss grense. Antar jeg, da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Jeg har fått meg ny mobil. På ingen måte den kraftigste (hadde andre krav til mobilen enn ytelse) Men denne kan bruke vips så det er noen nytt. Men finnes det noen mobil spill som er verdt å prøve? Er ikke interessert i dass spill. Eller gratis spill som så prøver å loppe deg for hus og hjem. Til min store overraskelse ser jeg Max Payne er på mobil. Kan ikke tenke meg det er noe brukbart? Lenke til kommentar
nagina Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 (endret) Candy Crush, neida ^^ PubG? =) Endret 30. juni 2018 av nagina Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 Spiller mest på iPad, pga større skjerm. Men det er mange bra spill i forskjellige sjangre. SW: Knights of the Old Republic, Final Fantasy 1 - 9 og Dragon Quest 1 - 6 og DQ8 er absolutt å anbefale. Ellers har vi jo Knights of Pen and Paper 1 og 2, samt Galaxy of Pen and Paper. Her spiller du folk som spiller brettrollespill. Rimelig morsomme, alle tre. Liker best Knights, men Galaxy er også bra. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. juni 2018 Del Skrevet 30. juni 2018 KOTOR på mobil det høres bra ut. Har vurdert pubg, men liker ikke hvordan bluehole oppfører seg. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Da er jeg lei Wildlands etter ca. 60 timer de siste ukene. Så jeg dro frem Sniper Ghost Warrior 3. Husker de første 5-7 timene når spillet var nytt, var jeg skikkelig imponert, skulle skrive en bruker anmeldelse på forumet(som ingen ville lese) Men når jeg paserte 10, 12 og til slutt 16 timer var gløden ganske borte. Spillet er fremdeles ganske bra, men helt klart mangler her og der, ja spillet er open world, men alt virkler jævlig trangt, alt er oppå hverandre, du kan så i et område i et mission og snipe inn i et annet område for at annet mission. Spillet ser ok ut, ganske bra, men ikke så bra Cryegine kan se ut. Og selv om Fraps påstår jeg har 55-60 fps hele tiden føles det som skjermen er treig og rar. Men kanskje det værste av alt i et sniper spill, har NPCer en tedens til å forsvinne når du passerer 350 meters hold. Så ofte er dette maksen for sniping. Noen ganger dukker det opp folk fra lengre hold, men ofte ikke, du kan se på en kar også forsvinner han når du zomer inn. Men det er mye bra der, og det er overaskende mange likheter med Wildlands, alt fra droner til at man begynner med små magasiner og må låse opp større. Dette med å "låse opp" våpen utstyr er jo ekstremt gamey. Du er en super sniper (eller Ghosts fra wildlands) men du må spare opp penger til et ny rifle og et nytt sikte.... Men til det bra, våpen følelsen er god, det er veldig givende å snike rundt og gi en double tap i ryggen på folk. Spillet tar og tvinger deg til å å være sniper, i motsetting til wildlands der du føler deg som en gud når du sniker rundt å plaffer ned folk er du mye mer sårbar i dette spillet, du kan også aldri ha mer enn 120 skudd i din assault rifle eller ca 30 skudd til pistolen din. Dette gjør at velger du å gå inn close med en assault rifle er du sårbar og selv med tung skuddsikker vest tåler du ikke mye. Det er alltid lurt å bruke sniper rifla di. Så spillet er gøy, et veldig midt på tre spill, men mye bra, noe ikke så bra og en del bare meh. Utvilkerne har sagt at de gapet over for mye med å lage en "open world" og det kan virke slik, men vet ikke om jeg foretrekker at Sniper 4 ikke er open word. De kan godt prøve på nytt en gang til med open word, men lære av feilene. Det er mye bra der og bygge på. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Vi har en tråd for anmeldelse av spill. Hadde ikke hatt noe imot om flere gadd bruke den. https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1803755 Angående sniperspill kan jeg ikke anbefale Sniper Elite 3 og 4 høyt nok. SE4 er nok veldig likt SE3, så en del ble nok skuffet fordi det ikke var så mye bedre som de hadde håpet på. Personlig storkoste jeg meg med det. Sniper Elite 5 er for øvrig under utvikling, men er nok ennå et langt stykke unna. Eneste jeg klarer å lirke frem er at de jobber med det, og vil sannsynligvis gi det ut før 2020. Det er også godt mulig det ikke er satt til andre verdenskrig, som de andre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Var mer en stream of incoherent thought enn en anmeldelse mini or otherwise Koste meg med Sniper elite 3(2eren er ganske bra også) har sittet å venta på at 4 skal komme på godt tilbud. Men tror jeg gikk glipp av den under sommer salget. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 (endret) Tenkte mer at du sa du vurderte å skrive en anmeldelse, og leser de som dukker opp i den tråden. Håper jo andre også gjør det. Sniper Elite 4 dukker nok opp på salg etterhvert, skal du se. Spørsmålet er vel heller hvor mye du kan tenke deg å betale for det. EDIT: Ser SE4 koster hele kr 120,- på Steam nå. Men har det på PS4, så aner ikke hvor bra PC-versjonen er. Endret 2. juli 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. juli 2018 Del Skrevet 2. juli 2018 Tenkte mer at du sa du vurderte å skrive en anmeldelse, og leser de som dukker opp i den tråden. Håper jo andre også gjør det. Sniper Elite 4 dukker nok opp på salg etterhvert, skal du se. Spørsmålet er vel heller hvor mye du kan tenke deg å betale for det. Skal se om jeg får skrevet en miniish anmeldelse. Begynte på nytt så skal se hvordan det er etter ett år med patcher. Ser SE 4 er på hele 70% nå så må vist kjøpe det i mårra. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå