Evil-Duck Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Er kanskje litt hyklerisk her, men jeg venter på ett Audeze Mobius som skal komme i løpet av sommeren. Litt spent på hva Audeze kan greie å få til med den techbomben der og sine drivere, så jeg tok ett lodd og kastet meg på indeigogo kampanjen til en reduser pris. Kaskje det er brukbart, kanskje det bare er mye smoke & mirrors og penger rett i dass hehe. Eier selv et sett Audeze LCD3 så er godt familiær med merke og hva de kan få til, men mobius har jeg prestert å ikke fått med meg (heldigvis?). Men så kommer du og poster dette som har fått meg til å sette meg ned å lese litt om de... Kan allerede høre bankkontoen skrike i ren frykt av hva som skal til å skje Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Kan noen forklare meg hvorfor de kjøper OST til spill? Jeg har aldri i mitt liv tenkt at musikken i et spill var så bra at den vil jeg fortsette å høre på etter jeg er ferdig med å spille. Er det bare for å støtte utvikleren man kjøper det? Eller finnes det spill med så bra musikk, i så fall; hvilke? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Normalt ikke, men jeg har kjøpt OST til flere av Final Fantasy-spillene og de har jeg også hørt på mange ganger. Lenke til kommentar
Kadaju Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Kommer jo an på smak og behag selvfølgelig, men for min del så er det definitivt en del spill soundtracks jeg har hørt på mye utenfor spillene. Final Fantasy IX var nok det første jeg virkelig gjorde det med, men av nyere spill så er Nier Automata og begge LiS spillene soundtracks som jeg har hørt mye på etter at jeg ble ferdig med spillene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2018 Kan noen forklare meg hvorfor de kjøper OST til spill? Jeg har aldri i mitt liv tenkt at musikken i et spill var så bra at den vil jeg fortsette å høre på etter jeg er ferdig med å spille. Er det bare for å støtte utvikleren man kjøper det? Eller finnes det spill med så bra musikk, i så fall; hvilke? Kjøpe gjør jeg ikke lengre pga Spotify etc. Men noen sanger er så bra at en må høre på dem om å om igjen... https://open.spotify.com/track/6ZMwwuUOx8kefl32gWOjtY?si=EA7lmZkJRm2PFoazNSzf-w Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Mass effect, witcher 3, Ori and the Blind Forrest og Nier Automata er eksempel på spill der jeg har kjøpt og hørt på OST mye ettertid av at jeg er ferdige med spillene. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 29. mai 2018 Forfatter Del Skrevet 29. mai 2018 Tenke seg at det er bare et par uker til julaften..eh...mener E3! Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Frykter det blir mange sene netter og trøtte arbeidsdager den uken E3 fyrer løst ja Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Er kanskje litt hyklerisk her, men jeg venter på ett Audeze Mobius som skal komme i løpet av sommeren. Litt spent på hva Audeze kan greie å få til med den techbomben der og sine drivere, så jeg tok ett lodd og kastet meg på indeigogo kampanjen til en reduser pris. Kaskje det er brukbart, kanskje det bare er mye smoke & mirrors og penger rett i dass hehe. Eier selv et sett Audeze LCD3 så er godt familiær med merke og hva de kan få til, men mobius har jeg prestert å ikke fått med meg (heldigvis?). Men så kommer du og poster dette som har fått meg til å sette meg ned å lese litt om de... Kan allerede høre bankkontoen skrike i ren frykt av hva som skal til å skje Ja skikkelig irriterende ikke sant? For det kan jo faktisk være de greier å lage ett godt headsett til allsidig bruk om man ikke er så kresen. Men du får nesten håpe at det er skikkelige dårlige greier som bare flyter på en brukerfinansiert bølge Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Mye spillmusikk jeg liker, men har ikke handlet noe for å høre på i ettertid. Men Still Alive fra Portal hadde man jo på hjernen en stund og ble lyttet til i ettertid. Lenke til kommentar
Smultring77 Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Frykter det blir mange sene netter og trøtte arbeidsdager den uken E3 fyrer løst ja Du slipper det om du holder deg til å følge med på de daglige oppdateringene som kommer dag for dag Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Eneste spillmusikken jeg har kjøpt på CD er OSTen til Skyrim. Eller så har jeg alt jeg trenger på Spotify. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Et problem er også at musikken i spill gjerne er i 5.1/7.1 og i diskret sådan. Låter ofte fantastisk - å spille det av i stereo blir ganske så labert i forhold. Har tidligere prøvd å rippe lydspor fra spill, men det lyktes ikke. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Graveyard Keeper er i Alpha nå og kan forhåndsbestilles for insta-access. 1 Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Du slipper det om du holder deg til å følge med på de daglige oppdateringene som kommer dag for dag Joda, men det jeg syns er sjarmen og det som er gøy med E3 er jo å se det live og reagere på det menst det skjer, gjærne i en E3 tråd på forumet her Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Jeg liker at du legger ut videoer av ukjente spill. Fortsett med det La Moonlighter i ønskelisten, og det fikk faktisk Recommended av Eurogamer. Et annet spill som slippes i dag og som jeg synes ser morsomt ut er Yoku's Island Express. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Ja skikkelig irriterende ikke sant? For det kan jo faktisk være de greier å lage ett godt headsett til allsidig bruk om man ikke er så kresen. Men du får nesten håpe at det er skikkelige dårlige greier som bare flyter på en brukerfinansiert bølge Saken med Audeze er jo at det er first and foremost et selskap som lager audio utstyr, og storparten high end sådan, så lyd ingeniørene deres vet nok svært godt hva de gjør. Så om noen skal få til det de prøver på her så er nok Audeze et av selskapene jeg ville hatt mest troen på uten tvil. Men det gjenstår å se, jeg ble vertfall meget interessert i de. Endret 29. mai 2018 av Evil-Duck Lenke til kommentar
...... Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Graveyard Keeper skal jeg holde et øye med, takk! Ser bra ut. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 (endret) Saken med Audeze er jo at det er first and foremost et selskap som lager audio utstyr, og storparten high end sådan, så lyd ingeniørene deres vet nok svært godt hva de gjør. Så om noen skal få til det de prøver på her så er nok Audeze et av selskapene jeg ville hatt mest troen på uten tvil. Men det gjenstår å se, jeg ble vertfall meget interessert i de. Det er riktig. Har hatt hodetelefoner fra de selv. Det gjør meg jo meir optimistisk sammenlignet med f.eks at Astro eller Turtle Beach skulle ha kammet med ett eller annet «high-end» opplegg Endret 29. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 29. mai 2018 Del Skrevet 29. mai 2018 Nå ser det ut som bethesda skal muligens vise ett nytt Fallout spill eller kanskje Switch versjonen? https://www.twitch.tv/bethesda Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå