Gunfreak Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Vet dette skal vare den hyggelige tråden. Men det ser nå ut som at John Bain (totalbiscit) ikke har lenge igjen. Han har hatt kreft i mange år. Behandlingen er sluttet og virke. Leveren hans er så kaput at han kan ikke være med å få forsøks behandling. Så nå handler det om smerte lindring. Han slutter som kritiker, men vil forsatt streame og ta del i cooptional podcast. Trist. Har fulgt med han i noen år, liker veldig godt WTF-serien hans og måten han snakker om spill. Hvor hørte du denne informasjonen? https://www.reddit.com/r/cynicalbritofficial/comments/8g4eoj/official_totalbiscuits_future/ Jeg har holdt øye med dette siden det først ble kjent. Totalbiscit er eneste spill youtuberen jeg gidder å følge med på (nå som angry Joe ser ut til å gjøre alt annet enn å anmelde spill) Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Heh, ja Angry Joe er jo helt ute og kjører for tiden. Likte han en gang i tiden men nå er det jo kun filmer han snakker om. Tror ikke jeg har sett en video av han på over ett år.Trist med Totalbiscuit. Han har vært flink å snakke om mindre kjente spill og god på å fortelle om og vise spillene. Spesielt for PC-gamere er slike som han veldig bra å ha, siden "vanlig media" driter i PC-gaming. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Aldri vært en stor fan av TotalBiscuit (eller CynicalBrit, om man vil), og synes mange av WTF-videoene hans fokuserer for mye på det tekniske (grafikk osv). Men vet godt hvem han er, og har sett mange av videoene hans. Rimelig kjipt at han er så syk. Han vil bli savnet. Begynner å bli en god stund siden jeg sluttet å se på Angry Joe. Han gjør fortsatt en og annen Angry Review, men de er ganske kjedelige i forhold til hva de brukte å være. Er ikke mye "angry" Joe heller nå om dagen. Kjipt, men lite å gjøre med det heller. Vil tro det ganske enkelt er at kanalen ble for stor, så de begynte å spy ut videoer i hytt og pine uten å tenke noe særlig på kvaliteten. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 Ikke helt på topic av det positive denne tråden prøver å være men de siste par årene har helt klart å tydlig vært tøft for de fleste som lever av å lage videoer mot reklameinntekter. Normal boots var vel noe av det første jeg følte vi mistet, gjengen er fortsatt aktive med føler skaperene bak det distanserer seg mer og mer fra merkenavnet og all positiviteten som var rundt det, den nylige kollapsen av channel awesome/that guy with the glasses etter alle beskyldningene mot de som har drevet siden var noe som traff mitt nostalgiske hjerte ganske hardt og nå ser det ut som vi og kommer til å miste total biscuit . Eneste som er noenlunde aktive fortsatt av den "gamle gjengen" jeg fulgte med på er PBG og til dels AVGN men merker og her at de begynner å forsvinne de og, da det ikke lenger er penger i å lage videoer som krever litt innsats som du ikke kan spy ut hver dag. Egentlig ganske trist. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. mai 2018 Del Skrevet 1. mai 2018 AVGN og Projared var artige å følge med på før, men de er ikke så aktive lenger. Alle de "gode" YouTuberene er enten blitt for gamle eller har sakte men sikkert gitt seg eller gått over til andre ting. Twitch er vel nye YouTube for mange mtp inntekt, og Twitch gidder jeg aldri å se på.Føler nesten alle videoer på YouTube som handler om spill nå er listebasert med bare basic gameplay i bakgrunnen. Hater slike videoer, de er som regel veldig lite interessante. Eller YouTubere som bare refererer til spillnyheter de har lest på IGN elns. Latskap!Ja, også har man jo DSPGaming da. At den fyren faktisk fortsatt lever av YouTube er et under. Må være den minst karismatiske og underholdende YouTuberen noen sinne, men han klarer fortsatt å holde "businessen" sin i live med "kwahlity raw kahntent", også kalt å laste opp mellom 10-30 videoer hver dag. Oppdaget han forøvrig via This Is How You Don`t Play videoer av andre enn han som gjør narr av han. Fyren er jo helt elendig i alle spill han spiller, så det blir en slags guilty pleasure å se hvor dårlig han er - selv etter 10 år der han har levd av spilling. Første han gjorde i God of War var å prøve å drepe sønnen for så å si at spillet er elendig fordi øksen ikke skader ungen. Bra humor for en mann på snart 40 år.Men for å holde meg on topic. Lastet ned The Solus Project og ser frem til å testet det. Trenger et nytt og spennende spill nå som jeg nærmer meg slutten av God of War. Ser igjennom Cosmos med Carl Sagan og ble gira på et spill der man kan utforske universet og hadde visst Solus Project i backlogen på Steam. Blir spennende å se om det er noe bra. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Minner meg om Conan O'Brien - Clueless Gamer. Mange gullkorn her. https://www.youtube.com/watch?v=EB_XX_IM8io https://www.youtube.com/watch?v=5XLrtLsGt_g Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Akkurat AVGN og ProJared må da sies å være ganske aktive fortsatt. AVGN la akkurat ut Earthbound-episoden som mange mener er blant de beste han har laget, og ProJared sin Sailor Moon-episode var også veldig bra. Men det er bekymringsverdig at de youtuberne jeg følger med på nå er mer eller mindre de samme som for 10 år siden. Når de til slutt kaster inn håndklet må jeg pent finne meg noen andre. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 (endret) Aldri vært en stor fan av TotalBiscuit (eller CynicalBrit, om man vil), og synes mange av WTF-videoene hans fokuserer for mye på det tekniske (grafikk osv). Men vet godt hvem han er, og har sett mange av videoene hans. Rimelig kjipt at han er så syk. Han vil bli savnet. Begynner å bli en god stund siden jeg sluttet å se på Angry Joe. Han gjør fortsatt en og annen Angry Review, men de er ganske kjedelige i forhold til hva de brukte å være. Er ikke mye "angry" Joe heller nå om dagen. Kjipt, men lite å gjøre med det heller. Vil tro det ganske enkelt er at kanalen ble for stor, så de begynte å spy ut videoer i hytt og pine uten å tenke noe særlig på kvaliteten. Angry Joe har også begynt å "leie" it reviews, når han selv "ikke har tid" kommer det noe som heter "rapidfire" review av en helt annen kar. Folk ble rimelig pissed når det skjedde med Kingdom Come, da dette er jo et typsisk spill det hadde blitt en morsom review av enten han likte det eller ikke, i stede fikk vi en kjedelig uinteresant sak. Endret 2. mai 2018 av Gunfreak Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Ikke helt på topic av det positive denne tråden prøver å være Spørs hvordan du ser det. Jeg ser tar "den hyggelige tråden" nødvendigvis bokstavelig. Jeg ser det mer som en tråd der vi kan snakke om spill og diskutere spill uten en evig krangling om filleting. Akkurat nå er vi inne på TotalBiscuit, og selv om det er trist hva som skjer med ham passer det inn i denne tråden. Mange av oss har fulgt ham lenge, eller vet godt hvem han er. Så det er vel mer for å samle oss fans rundt en trist sak, noe som i seg selv ironisk nok er positivt. AVGN og Projared var artige å følge med på før, men de er ikke så aktive lenger ProJared er svært aktiv, han. Men han lager sjelden videoer på hovedkanalen sin. Han er mer eller mindre gått over til ren let's play. For eksempel hadde han en let's play av Marie's Room jeg likte veldig godt. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Selv koser jeg meg med ACG og TheKnow.. Enig at Angry Joe har blitt noe kjedelig i det siste.. Synes også LevelUp har tapt seg en del fra før.. Jeg støttet dem på Patreon med $25 i mnd, men ikke lengre.. Lenke til kommentar
...... Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 AVGN er fortsatt aktiv, stemmer det. Men ikke så aktiv som jeg skulle ønske. Og han Mike fyren han har med seg syns jeg er irriterende i lengden.Hadde glemt at Projared driver med letsplays. Ser lite på letsplays (bortsett fra ørlite TIHYDP her og der som gjør narr av DarkSydePhil) så da faller det litt utenfor for meg.ACG er ganske ålreit - eneste er at han prater litt vel fort til tider. Høres ut som han skynder seg med å bli ferdig. Gggmanlives er også ganske artig å se på, artig at han anmelder eldre spill så blir litt nostalgisk og fyrer av og til opp gamle spill jeg ikke har spilt på mange år fordi han nevner de. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Men Mike Matei som han heter er en utrolig solid gamer og det er imponerende å se ham runde en del av de eldre NES-titlene. Han har også utrolig mye kunnskap om alskens små detaljer i disse spillene. James Rolfe derimot virker som om han har dabbet litt av de senere årene, med kone og barn og det hele, og jeg ser at han ofte sliter med å holde følge når de spiller sammen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 2. mai 2018 Del Skrevet 2. mai 2018 Liker BrutalMoose veldig mye. Han er ikke en ren youtube gamer, men gjør andre ting også. Men han har vært fast gjest når PeanutButterGamer, SpaceHamster og ProJared slår seg sammen for å spille f.eks Mario Party. https://www.youtube.com/watch?v=oy8zdV8p3kg For de som ikke kjenner til fyren. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 8. mai 2018 Del Skrevet 8. mai 2018 Dette spillet har potensiale til å bli noe stort. Bioshock med en miks av Wolfenstein og Fallout. https://www.youtube.com/watch?v=FnSd05B3ji0 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 (endret) Aldri hørt om før nå, men definitivt en tittel jeg skal følge med på videre Endret 9. mai 2018 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 9. mai 2018 Del Skrevet 9. mai 2018 Når man først snakker om BioShock, dere bør sjekke ut City of Brass. Det er en roguelike i førsteperson fra folkene bak BioShock, men koster fint lite på Steam. Her snakker vi 1001 natt, med sverd i en hånd og pisk i den andre. Gameplayet er simpelt, men morsomt nok, og ganske utfordrende. Vakkert er det også. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Dette spillet har potensiale til å bli noe stort. Bioshock med en miks av Wolfenstein og Fallout. https://www.youtube.com/watch?v=FnSd05B3ji0 Mer jeg ser på videoen mer sikler jeg etter det. Atomic Heart Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Veldig kul trailer, ja. Så får vi håpe spillet blir like bra. Eurogamer har forresten lastet opp en analyse av videoen hvor de går litt mer i dybden. Utviklerne holder også på med et VR-spill som heter Soviet Lunapark, som du kan se fra ca 2:20 i videoen. https://www.youtube.com/watch?time_continue=149&v=kbBniLvVyaA Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. mai 2018 Del Skrevet 11. mai 2018 Veldig kul trailer, ja. Så får vi håpe spillet blir like bra. Eurogamer har forresten lastet opp en analyse av videoen hvor de går litt mer i dybden. Utviklerne holder også på med et VR-spill som heter Soviet Lunapark, som du kan se fra ca 2:20 i videoen. https://www.youtube.com/watch?time_continue=149&v=kbBniLvVyaA Vet det med VR http://mundfish.com/soviet-lunapark/ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. mai 2018 Del Skrevet 13. mai 2018 (endret) Tok nettopp Arachne i FFXV: Pocket Edition, og liker det bare mer og mer. Historien er helt klart i fokus nå, så det er både lettere å følge med hva som skjer, og faktisk bry seg om karakterene. Døde tre ganger i Arache-kampen også, så helt enkelt er det ikke, selv om kampsystemet er lettere å forstå enn i den andre versjonen. FFXV: PE kan lett spilles med én hånd om man vil. Fikk nesten lyst til å spille PS4-versjonen igjen nå. Kom aldri noe særlig langt der, fordi jeg mislikte spillet så mye. Hadde faktisk gitt opp Final Fantasy totalt etter FFXV. Men Pocket Edition har fått meg til å endre mening. Når de annonserer neste spill, enten det er FFXVI eller en FFXV spin-off (de har jo hintet at Lunafreya blir hovedperson neste gang) er jeg absolutt interessert igjen. (for den saks skyld husker jeg ikke bare hvem Lunefreya er, men også navnet hennes. Det sier jo litt.) Endret 13. mai 2018 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå