Joffe25 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Billett til SpillExpo er bestilt! Andre som tar turen i år? Har blitt invitert med gratis bilett av en kamerat vært år, men aldri hatt mulighet eller tid til å bli med . I år har jeg kanskje... mulighet, men ingen gratis bilett i år . Men hvor lenge i forveien må man bestille? Er det mulig å bare dukke opp, å kjøpe bilett med døra? Problemet for meg, som småbarnsfar, er at jeg ikke kan planlegge det i forveien, må ta det litt på sparket om det passer. Hvis det er som i fjor får du kjøpt billetter der på dagen Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 27. oktober 2014 Del Skrevet 27. oktober 2014 Billett til SpillExpo er bestilt! Andre som tar turen i år? Har blitt invitert med gratis bilett av en kamerat vært år, men aldri hatt mulighet eller tid til å bli med . I år har jeg kanskje... mulighet, men ingen gratis bilett i år . Men hvor lenge i forveien må man bestille? Er det mulig å bare dukke opp, å kjøpe bilett med døra? Problemet for meg, som småbarnsfar, er at jeg ikke kan planlegge det i forveien, må ta det litt på sparket om det passer. Hvis det er som i fjor får du kjøpt billetter der på dagen Nice , kanskje det blir en tur da Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Gleder meg til 16 november, da er Half-Life 2 10 år, blir også en event fra 15-17 hvor man skal spille det for å vise sin kjærlighet for serien. Noe jeg ser veldig fram til. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. oktober 2014 Del Skrevet 31. oktober 2014 Blitt noen timer med Sunset Overdrive i dag. Kort sagt kan jeg trygt anbefale det til fans av sandkassespill. Enest jeg ikke liker er at det er vanvittig mange fiender stort sett hele tiden. Det føles som å spille et GTA med minst to stjernere på Wanted level konstant. Men når man skyter eksploderende teddybjørner gjør det ikke så mye likevel. 1 Lenke til kommentar
Stimann Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Ahh, flere av vennene mine og klanmedlemmer har fått Advanced Warfare i dag! Kopien min ble sendt i går (Komplett), men den var ikke i postkassen min i dag Gleder meg så sykt til det spillet! Lenke til kommentar
LMH Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Gleder meg til 16 november, da er Half-Life 2 10 år, blir også en event fra 15-17 hvor man skal spille det for å vise sin kjærlighet for serien. Noe jeg ser veldig fram til. 10 år, tenk det! Er dette ein offisiell event? Har ikkje set noko om det. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 (endret) Gleder meg til 16 november, da er Half-Life 2 10 år, blir også en event fra 15-17 hvor man skal spille det for å vise sin kjærlighet for serien. Noe jeg ser veldig fram til. 10 år, tenk det! Er dette ein offisiell event? Har ikkje set noko om det. Den er skapt av en bruker, http://steamcommunity.com/groups/HL2_10 Så ikke offisiell, men føler fortsatt en viss trang til å delta i denne begivenheten, for å feire et spill som har gitt så mye direkte og indirekte til spillerne og industrien. Det er så mange flotte minner fra den spillserien som kommer til å sitte for alltid. Endret 1. november 2014 av Dore123m 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 1. november 2014 Del Skrevet 1. november 2014 Beklager! Det oppstod en feil under behandling av forespørselen: No group could be retrieved for the given URL. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. november 2014 Del Skrevet 2. november 2014 Sært, prøv den tredje linken hos Google. https://www.google.no/webhp?sourceid=chrome-instant&ion=1&espv=2&ie=UTF-8#q=Hl2_10 Lenke til kommentar
Mopi Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 (endret) Gamer foreløpig Sly serien. Sly 2 og 3 eier! Bare å snike og hoppe på tau og liste rundt omkring å gjøre oppdrag er så kult i det spillet! Endret 3. november 2014 av Mopi Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Sly-spillene er sinnsykt fete.Spiller Dragon Age: Origins nå. Startet i går, og dæven døtte som jeg koser meg. Mmmmmh. Lenke til kommentar
TOREGILe Skrevet 3. november 2014 Del Skrevet 3. november 2014 Endelig fikk jeg lov å være med på The Crew moroa jeg også! Beta kode kommer på torsdag! Lenke til kommentar
Christine_Pang Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Spiller Dragon Age: Origins nå. Startet i går, og dæven døtte som jeg koser meg. Mmmmmh. Det er ett av mine favoritt spill! Gleder meg veldig til DA 3 kommer ut nå. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 Hatt det i noen år uten å spille det, men kom meg endelig i gang. Sinnsykt bra, og jeg er hekta som bare det. Må nesten spille igjennom DA2 etter Origins, selv om det frister lite etter hva jeg vet folk synes om det. Men føler jeg bør det for historien sin skyld, før Inquisition, som jeg nå gleder meg veldig til fordi jeg liker Origins så godt. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 5. november 2014 Del Skrevet 5. november 2014 2ern er absolutt ikke et dårlig spill, men sammenlignet med origins er det en del hakk under kvalitetsmessig. Begynte på Earthbound nylig, det er et meget spesielt spill, morsom teksting og dialog, kampene er rett frem og turbaserte, og det hele føles så gjennomtenkt. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Husker da jeg spilte Unreal for første gang, Wow! Hadde en pentium 233mhz og orchid righteus 3d, et 3dfx voodoo 4mb 3d kort 640x480 var oppløsningen den gangen og det såg helt fantastisk ut! Spillet var og er kanonbra Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Kjørte det ikke ettellerannetx800? Husker jeg og. Faen så nice. Lenke til kommentar
Slai Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Great times. Husker hvor pent det var. Dritbra grafikk. Lenke til kommentar
Ooinaru Skrevet 6. november 2014 Del Skrevet 6. november 2014 Utvilsomt, og musikken og flyby introen gir meg fremdeles gåsehud! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå