...... Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Det der må komme til Norge asap. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Spiller Fallout 4 vr med kontor stoll å den kontor stollen er venstre stikke tullete system der dessverre da Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 3. februar 2018 Del Skrevet 3. februar 2018 Fornuftig Nåja. Hadde vi hatt noe sånt i Norge hadde jeg neppe giddet dra hjem igjen. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Moren min trengte en varmovn på kjøkkenet, fordi den gamle streiket. Så jeg dro med henne til Elkjøp, og spaserte ut med en SNES Mini Classic. Det er ingen andre her som selger spill, så utvalget er svært tvilsomt, for å si det mildt. Da var det jo ekstra kjekt at de faktisk hadde noen få SNES Mini Classics inne. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 (endret) Nå kommer jo NES Mini'en i butikkene igjen i sommer også, så da håper jeg disse grusomme scalper-fittene brenner inne med sine enheter rundt om Endret 23. februar 2018 av Mala Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Hm... de hadde jo noen SNES Mini Classics igjen i dag. Kanskje jeg skal stikke innom i morra? Trenger litt penger til helga... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Bytta fra rift til vive bedre der med fallout 4 vr. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Helt sinnsykt at Super Mario Allstars ikke er med på SNES Classic. En stor grunn til at jeg lar være å kjøpe den. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Helt sinnsykt at Super Mario Allstars ikke er med på SNES Classic. En stor grunn til at jeg lar være å kjøpe den. Legg den inn selv? Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Eh, nei? Da spiller jeg det heller på min originale SNES eller på emulator. Syns bare det er rart de droppet kanskje den beste spillsamlingen som var på SNES. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Har liten interesse av Super Punch-Out, Street Fighter 2, StarFox og F-Zero selv, men det er fortsatt veldig mange bra spill til den. Er heller ikke noe problem å legge til spill selv, så å droppe den bare fordi et bestemt spill ikke er med synes jeg er litt merkelig valg. Men pytt, har sett mange merkelige valg for å droppe spill. Er ikke noe jeg henger meg opp i akkurat. 1 Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Å legge den til selv er ganske nært piratkopiering da, om man ikke eier originalen. Trodde du var imot slikt jeg, Schreiber. Lenke til kommentar
...... Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Sjekket tutorial for å legge til egne spill og det virker veldig enkelt og greit. Men hacker aldri konsoller, er fan av å ha et produkt intakt slik det er ment. Og SNES Classic er et interessant produkt, men syns det er dumt de ikke har "gått all in" og lagt til mange flere av klassikerne. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Å legge den til selv er ganske nært piratkopiering da, om man ikke eier originalen. Trodde du var imot slikt jeg, Schreiber. Da spiller jeg det heller på min originale SNES Er sterkt imot piratkopiering, ja. Men har man spillet fa før blir et jo en annen sak. Spiller selv en del spill på Dreamcast via emulator, fordi jeg ikke har konsollen selv. Men kjøper spillene på eBay først, før jeg laster ned en rom. Mulig jeg misforsto posten til DKC, men han har visst spillet fra før. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Sjekket tutorial for å legge til egne spill og det virker veldig enkelt og greit. Men hacker aldri konsoller, er fan av å ha et produkt intakt slik det er ment. Og SNES Classic er et interessant produkt, men syns det er dumt de ikke har "gått all in" og lagt til mange flere av klassikerne. Så vidt jeg ser er det ikke "hacking" det er snakk om. Er mer å koble den til en PC, så man får tilgang til filsystemet og kan legge til spill selv. Selve konsollen er 100% uendret, bortsett fra de nye spillene. Lenke til kommentar
Evil-Duck Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Når det gjelder spill som er 20+ år gamle og som ikke har vært til mulig å kjøpe de siste tiårene synst jeg faktisk "piratkopiering" må være greit. Det er ingen som taper noe på det, hverken utvikler eller utgiver. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. februar 2018 Del Skrevet 23. februar 2018 Med mindre det kommer ut på nytt i en SNES Classic Mini. Speaking of, prøvde meg på Super Mario World som første spill. Husker jeg fullførte det da det kom, og på mange måter har det holdt seg svært bra. Men var det alltid så vanskelig? Sliter noe sykt allerede i det andre slottet, på slutten av første verden. Merker at jeg ikke har spilt 2D Mario på år og dag. Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 24. februar 2018 Del Skrevet 24. februar 2018 Jeg vet ikke helt hvorfor, men det her spillet ser utrolig gøy ut Aldri prøvd forgjengeren, så man bør kanskje spille det først? Ettersom jeg har forstått så er det noe lignende som Left 4 Dead, bare at zombier er byttet ut med forvokste rotter? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå