Evil-Duck Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Fantastisk godt spill da Har blitt en liten tradisjon for meg å starte en ny game hvert år i desember med litt div. julemods lagt inn, få spill som tåler å bli spilt så mye som skyrim. Endret 15. november 2017 av Evil-Duck Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Betaen til Pillars of Eternity 2 er ute nå for backere. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg begynte på det første, likte det veldig godt og så..... bare sluttet jeg å spille det helt plutselig. Husker ikke hvorfor egentlig og tror ikke det var noen spesiell grunn Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Fikk Sendingsbekreftelse på Elder Scrolls V Skyrim VR Edition PS4, har alldri spillet Elder Scrolls V ventet til vr versjonen kom ut. Må innrømme en ting, fikk Sendingsbekreftelsen går dere på i går Elder Scrolls V Skyrim VR Edition PS4. Fikk spillet i dag men har ikke tid holder med drepe flood i halo combat evolved Det er beste spille serien yeah. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Sånn smått kommet i gang med SW: Battlefront 2 på XBone. Grafikken er nydelig, som forventet, og har ikke hatt én eneste lag eller disconnect så langt. Destiny 2 gav jeg opp rimelig kjapt, fordi jeg fikk disconnect eller "connecting to server..." hvert jævla femte minutt. Battlefront 2? 40 spillere, ikke én eneste lag, slowdown, disconnect eller noe som helst annet tull. Diggbart. Og bare så det er sagt vil det jo ta litt tid å få en del av heltene, men det er også en del helter åpne fra start. Alt dette tøvet med loot boxer gir jeg en lang faen i. Jeg bare spiller, så får andre ta seg av klagingen. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 (endret) Har spilt bra med en Hero én eneste gang, det var med Han Solo. Stort så går det rett til helvete med de andre rimelig kjapt Har en tendens til å dukke opp en annen jævel fra det andre laget med en eller annen Hero og rundjuler meg med det samme jeg havner i kamp. Endret 16. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Likte skyrim veldig godt særlig vr versjonen da synes spill som ikke er vr er ikke like fristene som før er rett å slett dritt lei vanlig spilling på flat skjerm men noen spill blir god tatt da men sluttet ufrivillig i sted ellers hadde jeg spillet hele natten, samlet ting til jeg hadde 300 ting da gikk det sakte, grafikken var ok nesten bånn nei ikke helt er vant til pc grafikken som er mye bedre, er jo et gammel spill som jeg leste her da. Lenke til kommentar
GimleSag Skrevet 16. november 2017 Del Skrevet 16. november 2017 Ja har akkurat foretatt en etterlengtet investering i Super Mario Odyssey, som jeg koser meg med når regnet pisker på vinduene i mørket, perfekt til å ha under dyna, eller på bussen til skole, spesielt sistnevnte. Switch har revolusjonert pendling for min del! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 17. november 2017 Del Skrevet 17. november 2017 Har spilt bra med en Hero én eneste gang, det var med Han Solo. Stort så går det rett til helvete med de andre rimelig kjapt Har en tendens til å dukke opp en annen jævel fra det andre laget med en eller annen Hero og rundjuler meg med det samme jeg havner i kamp. Sliter med mye av det samme. Men fikk meg en liten "hevn" i går. Gikk rundt med en Assault Trooper og ante ikke helt hva jeg skulle gjøre, og har blitt drept utallige ganger uten å gjøre stort. Men helt plutselig kom fire fiender på rad rundt ryggende hjørnet uten å se meg (de løp i dekning fra noen andre), og jeg rakk å plaffe ned alle før de rakk reagere. Payback, bitches! 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Sliter noe sinnssykt på et tidlig oppdrage i kampanjen i Battlefront 2, det første ute i rommet. Jeg flyr rundt i en TIE Fighter og skal plaffe ned noen Y-Wings og X-Wings. Stort sett går det greit, men kræsjer hele tiden i alt mulig drit. Når jeg endelig klarte å skyte ned alle sammen var jeg utenfor mission area for lenge. Tok en evighet før jeg endelig klarte å skyte ned alle, unngå å kræsje og var innenfor mission area. Så her kommer noen nye Y-Wings, og jeg fortsetter å skyte de ned. Og så? "Mission failed". WTF? Fikk ikke én eneste advarsel om noe som helst. Trodde jeg gjorde det bra, men fikk mission failed helt ute av det blå. Noen som har opplevd dette? Hva er det jeg gjør feil? Har mye annet å spille for tiden, så tror jeg setter Battlefront 2 på pause for en stund. Men blir garantert å komme tilbake til det. Meget bra spill på alle måter. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Y-wings greide å ødelegge målet sitt? Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Sliter noe sinnssykt på et tidlig oppdrage i kampanjen i Battlefront 2, det første ute i rommet. Jeg flyr rundt i en TIE Fighter og skal plaffe ned noen Y-Wings og X-Wings. Stort sett går det greit, men kræsjer hele tiden i alt mulig drit. Når jeg endelig klarte å skyte ned alle sammen var jeg utenfor mission area for lenge. Tok en evighet før jeg endelig klarte å skyte ned alle, unngå å kræsje og var innenfor mission area. Så her kommer noen nye Y-Wings, og jeg fortsetter å skyte de ned. Og så? "Mission failed". WTF? Fikk ikke én eneste advarsel om noe som helst. Trodde jeg gjorde det bra, men fikk mission failed helt ute av det blå. Noen som har opplevd dette? Hva er det jeg gjør feil? Har mye annet å spille for tiden, så tror jeg setter Battlefront 2 på pause for en stund. Men blir garantert å komme tilbake til det. Meget bra spill på alle måter. Ja måte begynne på nytt i det oppdraget, 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 game over Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Sliter noe sinnssykt på et tidlig oppdrage i kampanjen i Battlefront 2, det første ute i rommet. Jeg flyr rundt i en TIE Fighter og skal plaffe ned noen Y-Wings og X-Wings. Stort sett går det greit, men kræsjer hele tiden i alt mulig drit. Når jeg endelig klarte å skyte ned alle sammen var jeg utenfor mission area for lenge. Tok en evighet før jeg endelig klarte å skyte ned alle, unngå å kræsje og var innenfor mission area. Så her kommer noen nye Y-Wings, og jeg fortsetter å skyte de ned. Og så? "Mission failed". WTF? Fikk ikke én eneste advarsel om noe som helst. Trodde jeg gjorde det bra, men fikk mission failed helt ute av det blå. Noen som har opplevd dette? Hva er det jeg gjør feil? Har mye annet å spille for tiden, så tror jeg setter Battlefront 2 på pause for en stund. Men blir garantert å komme tilbake til det. Meget bra spill på alle måter. Ja måte begynne på nytt i det oppdraget, 10 9 8 7 6 5 4 3 2 1 game over Snu å fly til bake da du ser farger igjen ikke gråhvit Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Y-wings greide å ødelegge målet sitt? Antar det, men rart jeg ikke fikk noen som helst advarsel om det? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Tror det bare skjer brått. Du får noen muntlige beskjeder fra "øverstkommanderende" på ulike stadier av kampen om din og fiendens fremgang, men ikke alltid lett å få det med seg i kampens hete under dogfights og unnamanøvrer blandt vrakrester og asteroide rester Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Y-wings greide å ødelegge målet sitt? Antar det, men rart jeg ikke fikk noen som helst advarsel om det? Jeg måtte lære å fly der, du må det oxo Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Har fått noen beskjeder nå og da, men det siste var et noen nye Y-Wings dukket opp etter at jeg tok de andre. Deretter fortsatte jeg å spille som vanlig, skjønt ned noen nå og da, før jeg fikk mission failure tilsynelatende uten grunn. Men er ikke noen stor sak. Er jo bare å starte på nytt og skyte de ned raskere. Og ja, skjønner hva du mener med å lære å fly. Er sykt mye å kræsje i her. Litt irriterende en stund, men har lært meg å bruke det taktisk. Har hatt en og annen X-Wing etter meg som ikke klarer å manøvrere like raskt som meg. Jeg flyr ned, han følger etter. Jeg runder et hjørne, han følger etter. Jeg dukker under noen vrakrester, han... gjør det ikke. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Fint å bruke alt det rælet til å riste av seg missiler Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Har fått noen beskjeder nå og da, men det siste var et noen nye Y-Wings dukket opp etter at jeg tok de andre. Deretter fortsatte jeg å spille som vanlig, skjønt ned noen nå og da, før jeg fikk mission failure tilsynelatende uten grunn. Men er ikke noen stor sak. Er jo bare å starte på nytt og skyte de ned raskere. Og ja, skjønner hva du mener med å lære å fly. Er sykt mye å kræsje i her. Litt irriterende en stund, men har lært meg å bruke det taktisk. Har hatt en og annen X-Wing etter meg som ikke klarer å manøvrere like raskt som meg. Jeg flyr ned, han følger etter. Jeg runder et hjørne, han følger etter. Jeg dukker under noen vrakrester, han... gjør det ikke. Jeg bør ikke si det, jeg krasjet litt for mye her å der bang bang bang å da fra meg faen jevla dritt spill, å det beste er at origin eller star wars battlefront 2 ble uvenner med oculus rift min da klikket jeg 100% da låste skjermen seg i vr brillene men pc skjermen fungerte feil fritt da. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. november 2017 Del Skrevet 22. november 2017 Siste patch har rævkjørt Battlefront 2 på PC her i hvert fall. Minst 2-3 forsøk på å starte spillet Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå