XtaZ Skrevet 10. november 2017 Del Skrevet 10. november 2017 https://gfycat.com/gifs/detail/RealisticDimAnnashummingbird Ikke mitt play, men har opplevd lignende selv flere ganger i noen av COD titlene før og det ender nesten i knust Xbox, kontroller og skjerm hver gang. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 (endret) Det der jar jeg enda til gode å oppleve i WW2 altså. Men ja, der hadde det fort blitt en ny DS4 på ønskelisten til jul Endret 11. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Pasert 20 timer i Warframe. Tok meg råd til å kjøpe litt platinum bare fordi. 160 kr på 20 timer er ganske god pris per time. Er nå mektige Mastery Level 3... Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 11. november 2017 Del Skrevet 11. november 2017 Trodde denne tråden skulle være hyggelig. Trudde jeg oxo men nei ser ikke sånn ut. 1 Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Litt gamerrage nå og da. Tabbe seg ut og krasje i første runde i iracing. Sitte i pitten og vente på reparasjon og så når jeg endelig klar så speedet jeg i pit lane på vei ut. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Stor koser meg med Halo: The Master Chief Collection.+Halo 5 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Jeg lurer på om ikke årets Prey spill kunne være noe for meg. Elsker jo fps spill med litt rpg elementer, slik som Bioshock osv. Tror jeg skal bestille det til PS4, for den har stått å samlet støv etter jeg ble ferdig med Zero Dawn og Uncharted 4. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Hvis du likte BioShock, bør du holde et øye med remaken/rebooten av System Shock. Elsket de to første spillene, og gleder meg som en unge til neste. Kommer etter planen andre kvartal neste år. Er nok noen nye folk som lager det, men det er jo helt nye folk som lagde Doom også. 1 Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Hvis du likte BioShock, bør du holde et øye med remaken/rebooten av System Shock. Elsket de to første spillene, og gleder meg som en unge til neste. Kommer etter planen andre kvartal neste år. Er nok noen nye folk som lager det, men det er jo helt nye folk som lagde Doom også. Oj, det så veldig interessant ut. Takk for tips Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Spiller Shadow of War, og var i kamp en en orc. En annen orc sto oppe i et tårn og skjøt på meg, så jeg klatret opp dit, grep tak i idioten og pælmet ham utfor tårnet. Da jeg klatret ned var den andre orcen forsvunnet. Fatter ikke hvor han er blitt av. Eneste forklaringen jeg kan tenke meg er at han ble truffet av orcen jeg kastet ut av tårnet og døde. Lenke til kommentar
Limbeck Skrevet 12. november 2017 Del Skrevet 12. november 2017 Har aldri og vil aldri ha noe interesse for noe box. Så du vil heller gå glipp av mange bra spill enn å kjøpe deg en konsoll? Å kjøpe konsoll bare for noen spill er dyrt. 2000 for master chief er mye Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. november 2017 Del Skrevet 13. november 2017 Moderatormelding Dette er ikke stedet for å diskutere hva som er best av X eller Y, og det er heller ikke stedet for å klage på hvorfor du er misfornøyd med et spill. Dette er den hyggelige tråden om spilling, et sted for å dele positive opplevelser fra spilhobbyen. En halo-diskusjon som utviklet seg til konsoll vs pc-diskusjon er fjernet fra tråden. Dette innlegget skal ikke kommenteres i tråden, men kan sendes til meg via Personlig Melding (PM). 3 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kjapt spørsmål her. Fikk Wolfenstein II i dag, og har fått spilt en liten stund. Er på PS4, btw. Jeg liker det ganske godt, men problemet er at det tar så vanvittig lang tid å drepe fiendene her. Er det meningen det skal være sånn? Vi snakker å tømme hele magasinet i maskingeværet i én eneste fiende før han dør. Og da snakker vi en helt vanlig fiende, ikke en boss eller noe sånt tull. Når vi i tillegg snakker syv, åtte fiender om gangen, blir det bare slitsomt og kjedelig. Fikk med meg det der med å ta en commander først, for å unngå at de tilkaller hjelp. Men rett etter dette sprengte jeg en tank, hoppet ned i etasjen under, og vips var alarmen allerede i gang. Ser ingen mulighet til å ta commanderen før han/hun setter i gang alarment, så fiendene bare strømmer på. Og dette er svært tidlig i spillet? Hva er det jeg gjør galt? Har ikke giddet patche ennå, da den tar fire, fem timer å laste ned. Bonusrunde: Jeg har Collector's Edition, og lastet ned Episode Zero. Men hvordan starter jeg den? Alt jeg ser er New Game, Load Game, Extra og Options? Er ingen steder å velge Episode Zero, DLC eller noe sånt? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Jeg vet akkurat hvor du er, og der måtte jeg jobbe litt selv. Spiller på PC på nest vanskeligste eller vanskeligste grad. Ble faktisk litt usikker nå Men det var litt kaos under det segmentet der. Selv liker jeg å plukke soldatene med hodeskudd med lyddempet pistol eller snike meg innpå og ta flest mulig med øks. Men ja, det er vel en 4-5 kuler i kroppen på soldatene så ligger det, med mindre man går for hodeskudd. Disse pansrede er jo en annen sak, men det er jo greit. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Kom meg forbi der etter litt slit, og det ble bedre etterhvert. Men tror nok jeg trenger en patch eller to. Har fått meg en granantkaster, og traff en fyr med to granater pluss tømte magasinet i maskingeværet i ham hele to ganger før han døde. Han var ikke engang beskyttet av noe som helst, bare en helt valig fiende. Og dette er for øvrig på nest enkleste vanskelighetsgrad. WTF? Men storkoser meg ellers med dette. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Spiller på vanskeligste selv og synes ikke enemies tåler spesielt mye, men jeg dør veldig mye selv siden det føles ut som Blazkowicz er like solid som et vinglass Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Fikk Sendingsbekreftelse på Elder Scrolls V Skyrim VR Edition PS4, har alldri spillet Elder Scrolls V ventet til vr versjonen kom ut. Endret 15. november 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Mala Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Det har vel fått veldig mye tyn? Endret 15. november 2017 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 Det har vel fått veldig mye tyn? Åsen tyn da Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 15. november 2017 Del Skrevet 15. november 2017 (endret) Skyrim kom for hele seks år siden, og nå gir de det ut for tredje gang (PS3, Enchanted Edition på PS4, og nå VR på PS4). Fjerde hvis vi regner med Switch-versjonen. Endret 15. november 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå