MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Koser meg med Wolfenstein: The New Order Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Streamer du eller Mala? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Koser meg med Wolfenstein: The New Order Første gangen du spiller det? Gleder meg latterlig mye til 2eren nå! Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 (endret) Koser meg med Wolfenstein: The New Order Første gangen du spiller det? Gleder meg latterlig mye til 2eren nå! Sluttet å spille nå, begynner spille det i morgen, nesten selv laga tikka masala snad mat først i morgen, ja er første gang jeg spiller Wolfenstein the new order men har spillet Wolfenstein: The Old Blood før på ps3 da Endret 12. oktober 2017 av Jokingnutria Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Koser meg med Wolfenstein: The New Order Første gangen du spiller det? Gleder meg latterlig mye til 2eren nå! Gruer meg litt. Får Wolfenstein 2, Assassin's Creed, Nights of Azure 2 og Super Mario Odyssey på samme dag. Blir travelt. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Ja det er bare å fyre opp alle fire spillene på hver sin skjerm å sette multitasking-skillsa dine på prøve da Lenke til kommentar
Mala Skrevet 12. oktober 2017 Del Skrevet 12. oktober 2017 Streamer du eller Mala? Holder ikke på med slikt nymotens greier Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Fikk en patch kasta i trynet etter unlock når jeg endelig fikk lov til å starte spillet så laster ned den nå, men Steam har visst fått ett lite illebefinnende siden den ikke greier bestemme seg for om patchen skal ta 2 timer å laste ned eller bare 11 minutter Ha ha Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Derfor jeg så godt som har gitt opp PC som spillplattform, og kjøper spill fysisk. Fikk EW2 til PS4, så var bare å slenge i platen, vente ti minutter på å late ned og installere en liten patch, og that's it. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 De fleste PS4-spill har da gigantiske patcher. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 De fleste PS4-spill har da gigantiske patcher. Kommer sterkt ann på hva du mener med gigantiske patcher. En patch på tre, fire gigabytes er ikke gigantisk, i mine øyne. Disse er da også frivillige å installere, med mindre man spiller over nettet. Hvis EW2 hadde hatt en patch det ville tatt fem, seks timer å laste ned, kunne jeg ganske enkelt ha droppet den, spilt i mange timer og lastet ned patchen over natten. Vi trenger heller ikke stresse med å instalellere noe og håpe det virker. Det bare å slenge i platen og starte. Lenke til kommentar
Gintoki Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 (endret) Gamers_Unite_by_neyali.jpg Er du som meg sliten og lei av krangling om hva som er best av forskjellige konsoller? Eller den evige PC er best diskusjonen? Lei av folk som hele tiden skal hakke på andre eller produkter/spill når alt du har lyst å lese er hvor gøy denne hobbyen er? Vel da presenterer jeg "Den hyggelig tråden om spill som hobby". Her er det kun lov å skrive positive ting rundt denne hobbyen. Har du opplevd noe artig i et spill? Gleder du deg til et kommende spill? Eller har du hatt en hyggelig online opplevelse i et spill? Da er dette plassen å dele det på. Her er det 101% fokus på det positive. Alt annet vil bli rapportert og moderert. Så del deres positivitet i denne ekstreeemt hyggelige tråden! Kommende spill jeg gleder meg vilt til er: Asassins creed origins (skal bli moro å "møte" den første assassin i historien! Skyrim (på switch som betyr skyrim over alt!) Mario odyssey eller super mario 64 2 Destiny 2 (Virka ganske underholdende og et godt tids fordriv) De fleste PS4-spill har da gigantiske patcher. Kommer sterkt ann på hva du mener med gigantiske patcher. En patch på tre, fire gigabytes er ikke gigantisk, i mine øyne. Disse er da også frivillige å installere, med mindre man spiller over nettet. Hvis EW2 hadde hatt en patch det ville tatt fem, seks timer å laste ned, kunne jeg ganske enkelt ha droppet den, spilt i mange timer og lastet ned patchen over natten. Vi trenger heller ikke stresse med å instalellere noe og håpe det virker. Det bare å slenge i platen og starte. Samme her. Lasta ned 90GB med 2 spill og 1 demo her om dagen, tok ca 2 timer da ps4 pro via wifi. Endret 13. oktober 2017 av Gintoki Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Moderatormelding Pratet om The Evil Within er splittet ut i egen tråd: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1791181 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 13. oktober 2017 Del Skrevet 13. oktober 2017 Pre-load er en hyggelig ting, for de spillene som støtter det da Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Greier nesten ikke vente på Fractured but Whole, fy faen jeg gleder meg! Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Samme her. Håper det dukker opp i morgen. Skal vi lage en egen tråd for det kanskje? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Kan jo det, men synes nesten det er unødvendig med en tråd for hvert eneste spill som kommer da ytterst få faktisk ender opp i flere sider med diskusjon og stort sett avtar etter en side. But anyways, vi tar det her: https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1791475 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 16. oktober 2017 Del Skrevet 16. oktober 2017 Sitter og spiller det nå, på Xbone. Fysisk FTW. Lover bra, men fant en utrolig merkelig greie i starten jeg ikke vet om jeg liker. Eller rettere sagt lo godt av første gang, men egentlig hater. Prøvd å hoppe over introen? Prøvde å hoppe over den noen ganger, men resultatet ble at Cartman ble forbannet, og hele greia startet på nytt. Morsomt først gang, men blir nok sykt irriterende neste runde. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 EA Shuts Down Visceral Games WTF?! Håper virkelig ikke at dette betyr slutten for Dead Space for alltid Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 17. oktober 2017 Del Skrevet 17. oktober 2017 EA Shuts Down Visceral Games WTF?! Håper virkelig ikke at dette betyr slutten for Dead Space for alltid Får nå virkelig håpe de blir kjøpt opp av en annen spill utgiver. Neste er vel at DICE blir kastet på dør. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå