Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ble litt Battlefront 2 gaming på meg også i dag faktisk og jeg ble positivt overrasket :D Taklet ikke helt space combat greiene men det andre var kult. Grafikken var også nydelig på PC selv om det kanskje var litt for mange fuckings duer som flakset foran siktet mitt til tider på den ene banen :p Vurderer faktisk kjøp nå altså og hadde lyst til å fortsette spille men han jeg spilte sammen med måtte visst ha seg pause etter noen timer så jeg gadd ikke sitte med det alene.

Testet også Fortnite på morgenen i dag forresten som var.. eehhh.. helt greit. Hadde noen sinnsykt frustrerende games hvor jeg faen ikke fant våpen eller ammo og kun fant crafting materials og spring pads i sånn 8 hus etter hverandre før jeg støtte på ett 3-man team og ble gjengvoldtatt opp etter veggen. Ble også litt skuffa over at man ikke hadde kjøretøy.

Lenke til kommentar

Stor koser meg i spill jeg spiller med stor skjerm, er ikke tv eller pc skjermen jeg mener, jeg mener  oculus rift i spill Rage, Resident evil 4, Duke nukem forever,  :green: Duke nukem 3d vr :green:, SNES MINI, mario + rabbids kingdom, snart Mario yeah bruker oculus rift til allt i pc :love:  :love:  :love:  :love:

Lenke til kommentar

Syns flygingen i Battlefront 2 var underholdende og grafikken var utrolig bra. Var utrolig kult å fly rundt en Star Destroyer å skyte ned rebels :D

På de andre modusene var også grafikken pen og spillet kjørte meget bra. Eneste som kunne være forbedret var "return to mission" meldingene som dukket opp på skjermen om man bevegde seg litt utenfor spillesonen. Der syntes jeg nesten usynlige vegger ville vært bedre og noe mindre distraherende.

Overall, ett generelt bra spill utfra det jeg har prøvd, men er mer glad i single player enn multiplayer spill. Siden det er Star Wars så er det ikke usannsynlig at jeg kjøper det i framtiden noe billigere for å spille campaign.

Lenke til kommentar

Jeg hadde lenge trud at jeg aldri kom til å like Destiny. Men en kar fra Level Up - Rune fikk meg faktisk til å prøve spillet. Og jeg ble faktisk skikkelig overasket på hvor godt jeg faktisk likte spillet, som jeg ikke ante at jeg ville gjøre.  :omg:  For de som enda ikke har spilt spillet som er sci-fi frelst, anbefaler jeg det sterkeste å teste spillet. :wee: :wee:

Lenke til kommentar

Stor koser meg i spill jeg spiller med stor skjerm, er ikke tv eller pc skjermen jeg mener, jeg mener  oculus rift i spill Rage, Resident evil 4, Duke nukem forever,  :green: Duke nukem 3d vr :green:, SNES MINI, mario + rabbids kingdom, snart Mario yeah bruker oculus rift til allt i pc :love:  :love:  :love:  :love:

Det der kan vi gjøre med PSVR også. Men i stedet for game spill som Duke Nuken og Rage går det i Doom, Battlefield 1 og (snart) Star Wars: Battlefront 2. ;)

Lenke til kommentar

Må vel være slitsomt å spille vanlige spill på VR-brillene mtp. den lave oppløsningen? :hmm:

Kommer alt ann på hva du krever av grafikken. Jeg vokste opp på 1980-tallet med ZX Spectrum og Commodore 64, og er godt vant til elendig grafikk. Så for min del kunne jeg glatt ha spilt Super Mario Bros 1 på "PSVR-skjerm", hvis jeg hadde hatt muligheten til det. For den saks skyld var min første VR-opplevelse Doom 1 på 90-tallet. Oppløsningen var ræva, men opplevelsen sykt bra. :)

Startet for øvrig Stardew Valley på Switch. Akkurat som f.eks Civilization startet det utrolig tregt, men det tok ikke lang tid før jeg var hektet. Må bare sjekke det der... og lete litt i gruven... og snakke med hun der... og hogge noen trær... og... :p

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Må vel være slitsomt å spille vanlige spill på VR-brillene mtp. den lave oppløsningen? :hmm:

Nei synes ikke det da, større bilde er jo bedre er det noen ganger bryr jeg ikke om oppløsningen er dårligere da men nye spill bryr jeg om bedre grafikk da,exe Playstation vr er på 1920x2160, å oculus rift er på 2160x2400 å pc skjermen min har en oppløsning på 2560 x 1440 da, husker spill som mr robot, slinky boulder dash som husker jeg elsker spille spill som er fra Commodore 64 oppløsningen på orginale Commodore 64 er på 320 x 200 da.

Lenke til kommentar

Startet på Nier:Automata, for ett spill. Anbefales på det varmeste.

Veldig godt å høre. Håper du orker å spille uten store avbrudd helt til siste slutt, altså få alle main endings. Den slutten, førte spillet fra å være veldig bra, til å være super duper fantasilliastisk. Satt igjen med en unik og veldig god følelse etterpå. Måtte bruke noen timer til å reflektere over opplevelsen. Fullførte spillet selv for en uke siden, men hadde veldig mange avbrudd, hadde nok fått enda bedre opplevelse av å spille mer kontinuerlig til jeg var ferdig.

En ting jeg ble sittende og tenke over var at Yoko Taro og Hideo Kojima er litt like typer spillutviklere, lettere eksentriske med spesielle ideer, men benytter forskjellige virkemidler. For meg er nok Yoko Taro et hestehode eller to foran da. :)

Lenke til kommentar

Hm... først, la oss se på litt DLC.

· DLC 2 - The Curse of the Pharaohs: In this story-driven expansion focusing on Egyptian mythology, players will fight against undead pharaohs and explore a new, mystical realm. During their journey, players will encounter famed Egyptian beasts such as Anubis warriors, scorpions and more, as they investigate the cause of the curse that has brought the dead pharaohs back to life. The Curse of the Pharaohs will increase the level cap further and introduce brand new Abilities. Available in March, 2018.

· The Trials of the Gods: Epic boss battles against Egyptian gods that take place during special timed events - victorious players will receive prestigious rewards. The first Trial of the Gods event will be available 15 days after the launch of the game.

· Horde Mode: Players will fight endless waves of enemies in the Gladiator Arena. They will be able to compare their scores with their friends and challenge them asynchronously. Available in early 2018.

Sloss mot udøde faraoer? Mystical realm? Sloss mot guder i en rekke bosskamper? Horde mode? Kan jo høres kult ut... men hva hvis jeg sier dette er Assassin's Creed: Origins? De to siste er gratis (så vidt jeg vet), men likevel. Er jeg rar hvis dette gir meg en dårlig følelse? I et annet spill hadde dette vært morsomt, men i Assassin's Creed? Sloss mot udøde faraoer og egyptiske guder? Seriøst?  :hmm:

https://www.gamereactor.eu/news/597673/Ubisoft+unveils+post-launch+plan+for+Assassins+Creed+Origins/

Lenke til kommentar

Høres egentlig helt ekstremt overdrevent ut for ett AC spill selv om jeg er åpen for litt mer supernatural elementer og da mest med tanke på litt undeads i form av mumier og slik. Disse "gudene" er en del av Isu folkene fra First Civilization så de passer de jo inn i spillet hvis ikke Ubisoft har tenkt til å gå full tard å lage noe God of War spinoffs ut av AC serien :p

Ezio: "You are... gods."
Minerva: "No. Not gods. We simply came... before."
―Ezio Auditore da Firenze and Minerva, on the nature of the Isu

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...