Spartapus Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Gameplay-messig er Ys: Origin likt som Felghana og Napishtim, men Origin er unikt i den forstand at hele spillet foregår inne i en dungeon i stedet for at du har en landsby som base og utforsker forskjellige dungeons rundt. Jeg liker Origin, men ikke på langtnær så mye som Felghana og Napishtim, som jeg mener er de beste i serien. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 (endret) Takk, skal gi det en sjanse til, og prøve minst ett eller to andre før jeg bestemmer meg om dette er en serie jeg liker. Btw er en demo av Ys VIII ute på PSN. Laster den ned nå. Endret 30. august 2017 av Schreiber Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. august 2017 Del Skrevet 30. august 2017 Ys er mye som Zelda, bare mer actionfokusert. Spillene er også relativt korte, men med vanskelige bosskamper som vanligvis krever mange forsøk - dog finnes det nesten alltid hemmeligheter man kan finne som gjør dem enklere. Dette er spill hvor det lønner seg å utforske grundig og snakke med alle. Musikken er alltid fantastisk. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. september 2017 Del Skrevet 7. september 2017 Fullførte nettopp Life is strange: Before the storm: Episode 1. Greit at de kommer i episder, da jeg liker å sette av noen timer og pløye gjennom hele greia i strekk. Da får spillet tid på seg til å bygge opp historien og karakterene, og jeg slipper å sitte der og prøve å huske hva jeg gjorde tidligere i episoden. Elsket det første Life is strange, og på mange måter er Before the storm bare mer av det samme, på godt og vondt. Likte man det første, vil man nok like dette også. Eneste jeg savnet her var litt mer fokus i historien. Selv da rulleteksten rullet over skjermen aner jeg ikke helt hva som foregår her. Vet det er noe med Rachel, men hva? Og hvorfor skal jeg bry meg? Vet hun er forsvunnet i det første Life is strange, men det foregår jo tre år senere. Er litt rart om hun forsvinner nå, og de der Missing-plakatene fortsatt henger der tre år senere. Hun kan dermed ikke dø heller, fordi hun da ikke vil være forsvunnet. Så hva er det egentlig historien dreier seg om? En annen ting jeg mislikte var den der kranglingen til Chloe. Vi har bare en svært kort stund til å velge hva vi vil svare, men jeg har sjelden tid til å lese alle svarene før det er for sent å si noe som helst. Blir litt skumlesing, velge noe og håpe på det beste. Hadde helt klart foretrukket at spillet ventet til jeg valgte noe, før samtalen fortsatte. Men bortsett fra de to tingene storkoste jeg meg med dette. Det er mye av det samme som før, men jeg elsket det første spillet. Mer av det samme sier jeg ikke nei takk til - selv om Life is strange 3 definitivt burte oppdatere seg litt, og endre på noen ting her og der. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 15. september 2017 Del Skrevet 15. september 2017 (endret) Funky ai anyone? Spiller histwar: Napoleon og innimellom får aien noen mega brain-farts. Østrike sender nesten 1000 cuirassiers mot mine 600 hussarer. De jager bort mine hussarer. De nå 988 cuirassierne rir så over slagmarken og blir bombardert av 24 kanoner og howitzers. De rir så langs et av batteriene mine så de bruker så lang tid som mulig foran kanonene. De rir så foran 500 légère som fyrer av musketene sine for harde livet. Nå er de 988 blitt 730. De rir så rundt infanteriet mitt og forsetter inn i hæren min. Disse kavalirstene er uten noe støtte det er nå titusenvis av franske soldater rundt de. Til slutt går noen av mine dragoons til angrep. Cuirassierene har naturligvis ikke så mye å stille opp med etter å blitt skutt ned av både kanoner og musketter og blir lett sent flyktende. Modige er de da siden de trodde 1000 cuirassiers kunne ta ut hæren min på 70 000 mann og 139 kanoner. Endret 15. september 2017 av Gunfreak Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 26. september 2017 Del Skrevet 26. september 2017 Teknisk sett er dette kanskje feil tråd, men ser Friday 13th: The Game ikke får en historiemodus likevel. Single-player blir bare noen "challenges", i stil med f.eks Hitman. Høres rimelig døvt ut. Spillet i seg selv er jo morsomt, men vi trenger absolutt et bra Friday 13th med mer fokus på single-player. Drømmen er jo så klart et spill sterkt inspirert av Until Dawn. https://www.gamereactor.eu/news/593853/Friday+the+13th+The+Game+single+player+has+no+story/ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg så FEAR franchicen var på tidlbud på steam så jeg kjøpte den. Lenge siden jeg har spilt FEAR. Hva skal man si? Grafikken har ikke holdt seg i det hele tatt, det er like irreternde nå som da at alle automat våpene har 3 round bursts, fysikken er helt funky og sær. historien er uintersant og "skrekk" delen e totalt feilslått. MEN fremdeles en av de beste FPSene laget når det kommer til action, fiendene er "smarte" hver gang du møter fienden blir det heftig action, og bullettimen ser veldig fin ut. Synd så få spill har greid å fange samme stilen når det kommer til action. Lenke til kommentar
Muggkaare Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Fremdeles en bauta av et spill, pga AI og gameplay. Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 3. oktober 2017 Del Skrevet 3. oktober 2017 Jeg har spilt mye Rollers of The realm nå. Greit pinballspill, men det er for mange karakterer som ikke skiller seg nok ut slik at man ikke bryr seg så mye om dem. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Fikk beta kode av EA til StarWars Battlefront 2 idag. Laster ned nå. Kjenner jeg er rimelig spent nå.... Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 4. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 4. oktober 2017 Usj....Battlefront 2 føltes som å spille en konsoll port. Noe som ikke føltes riktig altså. Space battles var et eneste stort rot å kontrollre også... Andre som har prøvd? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. oktober 2017 Del Skrevet 4. oktober 2017 (endret) Fikk ordna meg en kode på PC i kveld, og har kun fått testet Space battles...som var helt konge!! Utrolig mye herligere enn det vi fikk smake på i det forrige spillet. Spiller med min trofaste, gode gamle kablede Xbox 360 kontroller, og det fungerer rimelig godt! Er vel rimelig krise å spille det der med mus og tastatur ser jeg for meg ? Så flyter de det jo helt helsikes komisk godt på mitt aldrende EVGA GTX 780 Classified kort på full pupp! Hadde vært morro å montert inn mitt andre GTX 780 kort som jeg tok ut for noen dager siden , men siden det likevel blir skjermkort bytte senere så gidder jeg ikke, når 1080 Ti kortet kommer på plass blir det jo bare bedre! Ser ikke for meg at det flyter sååå godt i det andre moduset da med 780 kortet Men virket å være få spille aktive enda da det ikke ble funnet nok spillere til å starte runden Så spørst om jeg rekker å få testet det skikkelig med dette kortet. Førsteinntrykket er så langt deilig! Endret 4. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Mala Skrevet 5. oktober 2017 Del Skrevet 5. oktober 2017 Det gjorde seg med nytt grafikkort i maskina ja. Herre fred! Lenke til kommentar
Svein_Jarle Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Jeg driver og graver i backloggen for tida, og kom her om dagen over Axiom Verge. Jeg visste på forhånd at det har fått gode kritikker, men at det skulle være så fett, var jeg ikke helt forberedt på. 15 spilletimer senere har jeg nå kommet til slutten. God spillopplevelse, men den beste følelsen er kanskje heller vissheten om at jeg nå har et spill mindre i backloggen Neste spill ut er et jeg har begynt på fire ganger uten å spille veldig langt: Assassin's Creed 3. Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 6. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 6. oktober 2017 Axiom Verge ser kult ut. Tror jeg skal plukke det opp til Switch. Virker som et perfekt spill å spille på den lille sexy skjermen... Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 Ikke glem Mystik Belle, heller. Det er fra folkene som lagde Shantae, så da må det jo bli bra. Eneste jeg ikke liker er at fiender spawner alt for raskt, og har man ikke et hall pass i inventoriet, vil en svær fiende følge etter deg hele tiden. Det i seg selv er greit nok, men vi har et ganske lite inventorie, så liker ikke å kaste bort sårt trengt plass til noe så teit. Men ellers lover det meget bra. Har nok bare spilt en liten stund, da jeg har så mye annet å gjøre. Inkludet Pirate Queen DLCen til Shantae: Half-Genie Hero jeg knapt har fått tid til å teste. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. oktober 2017 Del Skrevet 6. oktober 2017 (endret) Hatt mange timer med morro i Battlefront 2 beta i dag og Discord! Storstas! Prøvde beta litt på PS4 Pro i dag også, og de skalerer jo bra i forhold til hardwaren må jeg si Har lastet ned på One S også, men ikke fått tid til å teste enda. Endret 6. oktober 2017 av Mala Lenke til kommentar
Jakoozie Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Synes Battlefront 2 var ganske kjedelig jeg. Egentlig synes jeg alle kompetitive FPS er kjedelige nå. Har blitt ødelagt av nesten 300 timer med Overwatch. Tror jeg må bare akseptere at Overwatch er mitt kompetitive FPS (Før har jeg egentlig vært en person som bytter mellom alt slags, og har spilt det mest av call of duty og battlefield-spill.) Battlefront ser flott ut og alt er gjennomført osv, men det er bare tamt i forhold til Overwatch. Singleplayeren skal jeg nok spille da Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 7. oktober 2017 Del Skrevet 7. oktober 2017 Gleder meg til Resident evil 2, +jeg håper DukeVR_v2_13 virker til cd til duke nukem 3d har original spillet ennå, Hail to the king, baby Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 7. oktober 2017 Forfatter Del Skrevet 7. oktober 2017 Har fått inn endel timer selv med BF2 nå på både PS4Pro og PC. Og jeg er ikke i nærheten av like negativ som jeg var. Jeg syntes spillet så veldig utvasket ut på PS4Pro. Og hadde det ikke vært for at jeg prøvde spillet hos en bekjent på han sin PC så hadde jeg ikke vist om en bugg i spillet. Det er nemlig slik at ihvertfall på min PS4Pro så er lys styrke og gama helt feil. På min PC er bildet mye bedre med tanke på lys styrke og gama. Men hos en bekjent så var det akkurat som på min PS4Pro. Forandret ifra fullskjerm til borderless fullskjerm og bilde ble slik det skal være. Ser at noen få andre har meldt om samme feilen på Reddit. Så får en håpe at gutta fanger dette opp å order det. Litt justering med musa og jeg føler at spillet oppfører seg som jeg forventer et fps PC spill skal gjøre. Spilt igår med 3 andre bekjente og det var rett og slett gøy. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå