Gunfreak Skrevet fredag kl 15:45 Del Skrevet fredag kl 15:45 11 minutes ago, Papirkurven said: Kult, hvordan ser det ut i VR og hvordan er performance? Spørs om jeg må teste i helga Ser bra ut. Men man merker jo at spillet er fra 2007. (Originalt har det jo ikke mer enn 1600x1200 oppløsning tror jeg.) Men jeg kjører på full guffe. Og 4k++ litt lav fps nede ved havet. Men så lenge du er i jungelen kjører det veldig bra. Man merker jo at spillet har en kvalitet man sjeldent ser i dag. Når det kommer til AI osv. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet fredag kl 17:59 Del Skrevet fredag kl 17:59 Del 2. Er ganske episk. Med kuler som flyr og palmer som faller fra alle kulene(hadde helt glemt at det var en ting i spillet) Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet fredag kl 19:02 Del Skrevet fredag kl 19:02 (endret) Konge! Må gi det et forsøk også i helga. Men har spillet på disc. Blir spennende å se om jeg kan registrere koden på Steam... Endret fredag kl 19:04 av Enceladus Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet fredag kl 19:28 Del Skrevet fredag kl 19:28 24 minutes ago, Enceladus said: Konge! Må gi det et forsøk også i helga. Men har spillet på disc. Blir spennende å se om jeg kan registrere koden på Steam... Jeg hadde det på disk et sted jeg også. Men den tror jeg er kasta for mange år siden. Så måtte kjøpe det på nytt. Er vist på salg på gog. På stream må man kjøpe den som heter maximum edition. Til 299. Remastered funker ikke. 1 Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet i går, 09:09 Del Skrevet i går, 09:09 Gunfreak skrev (15 timer siden): Del 2. Er ganske episk. Med kuler som flyr og palmer som faller fra alle kulene(hadde helt glemt at det var en ting i spillet) Morsomt! Rart å tenke på hvor utrolig mye som skjedde teknologisk i spill på 2000-tallet, både med tanke på grafikk men ikke minst hvordan fysikk ble brukt i spill, og hvordan få spill i dag har samme ambisjonsnivå når det gjelder fysikk og innovasjon. Crysis har vel om jeg ikke husker feil temmelig bra fysikk, ikke bare på planter og trær, men også noe bygninger? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet i går, 09:20 Del Skrevet i går, 09:20 9 minutes ago, herzeleid said: Morsomt! Rart å tenke på hvor utrolig mye som skjedde teknologisk i spill på 2000-tallet, både med tanke på grafikk men ikke minst hvordan fysikk ble brukt i spill, og hvordan få spill i dag har samme ambisjonsnivå når det gjelder fysikk og innovasjon. Crysis har vel om jeg ikke husker feil temmelig bra fysikk, ikke bare på planter og trær, men også noe bygninger? Hus kan bli ødelagt av ekplosjoner, du kan flippe biler når du har drakten i strength mode osv, så ja er ganske bra fysikk. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Forsetter å kose meg med Crysis i VR. Denne moden er bedre enn 99% av ekte VR spill. AI flanker deg, du kan flanke de. Masse action. Er skikkelig dårlig i spillet. Noe jeg var for 18 år siden også. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå