Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

DIYDari skrev (7 timer siden):

Har kjøpt Logitech G923 ratt og pedaler nå med black friday tilbudene som romsterer.

Noen som kan anbefale noen gode spill som passer bra med ratt og pedaler? Evt om det er noen spill som egner seg bedre enn andre.

Vurderer også innkjøp av meta quest VR briller for gjøre hele opplevelsen forhåpentligvis litt mer interessant..Så hvis noen har erfaring med det del gjerne!

Assetto Corsa og Automobilista 2 er mine favoritter. Spiller dog kun i VR. Skal du spille med skjerm er Forza Horizon 5 ganske morro (Gratis hvis du har gamepass). Har G923 jeg også som ligger å støver ned. Brukte det knapt et par måneder før jeg gikk over til Direct Drive 😄

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
7 hours ago, DIYDari said:

Vurderer også innkjøp av meta quest VR briller for gjøre hele opplevelsen forhåpentligvis litt mer interessant..Så hvis noen har erfaring med det del gjerne!

Quest 3 er det kjappe enkle svaret her. Det er det mest populære headsettet for tiden. Det finnes alternativer men de kommer også med andre ulemper, og noen fordeler. Jeg har også et bias mot kinesiske headsett som jeg vet noen av de andre VR folka her liker. Så mulig at de vil gi andre anbefalinger.

Det er noen ting du bør vite hvis du hovedsakelig skal bruke Quest på PC. Det krever enten en god trådløs tilkobling eller kabel. Kabel må kjøpes i tillegg. Og selv med kabel så blir batteriet gradvis tappet, ja idiotisk, men slik er det. Her er en anbefaling til kabel som er bra og billig: https://vortexvr.no/collections/oculus-link-kabler/products/nyhet-5m-oculus-link-kabel-fra-vortexvr-usb-a-til-usb-c-oculus-link-quest-2

For mer detaljer spør i VR tråden:

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
Papirkurven skrev (47 minutter siden):

Assetto Corsa og Automobilista 2 er mine favoritter. Spiller dog kun i VR. Skal du spille med skjerm er Forza Horizon 5 ganske morro (Gratis hvis du har gamepass). Har G923 jeg også som ligger å støver ned. Brukte det knapt et par måneder før jeg gikk over til Direct Drive 😄

Direct drive?  Hørtes dyrt ut 😂

Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (5 timer siden):

Jeg refunda MSFS2024.

Sto jeg hadde spilt det i 2.8. Men all den tiden har bare hvet loading. Så jeg fikk steam refund.

700kr er for mye på noe som ikke funker.

Selv flere dager etter lanseringen. Har jeg super lang loading. Og slikt har jeg ikke tid til.

Har det uansett gratis gjennom Gamepass, men betalte for noe tilleggspakker. Rimelig buggy, men beholder det. Fra dag 2 var ikke loading noe problem for meg. Men masse Anna som ikke er som det skal. 

Lenke til kommentar
29 minutes ago, Dr.Peedee said:

Har det uansett gratis gjennom Gamepass, men betalte for noe tilleggspakker. Rimelig buggy, men beholder det. Fra dag 2 var ikke loading noe problem for meg. Men masse Anna som ikke er som det skal. 

Den sto 2 minutter på 6% med "loading languages " og da gidder jeg ikke mer. Syns 2020 var treig til å starte. Men jeg har ikke tid til sånt tull. Kanskje jeg kjøper noe gamepass for å teste senere.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...