Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
39 minutes ago, Enceladus said:

Blande magi og melee er artigst.

Magiker stokken er favoritten! Lang og fin til å Knerte folk i pappen og så tar den kraften til magiker fiender. Spesielt gøy hvis det kommer magikere med gravity spell. Da blir det kaos! 

Men nå blir det ikke mer spiling på tre fire dager. Jobb til sent på kveld. 

Ble mas i dag pga varmen. 

Kjempet mot min andre Golem i dag, gikk til helvete. Jeg hadde flytta meg så mye i rommet at når jeg strakk ut armen for å slå i stykker en av de blå krystallene  slo jeg hånda i skråtaket. 

Endte opp med å daue (min første så langt i kampanjen) så viste det seg at jeg hadde glemt å slå på record. Så var like greit jeg daua. Gikk rett tilbake og banka han fort(helper mye når den ene blå krystallen rett oppe i taket ikke er der) 

Nå er jeg på tier 2 og kan få plate armor og skikkelige våpen, men skal også møte vanskeligere fiender.

Fant også ut at 2 hånds øksa eller Mr. Choppy som han heter. Var skikkelig overkill mot banditter og wildlings. Så han ble ikke brukt mer, men kanskje nå,  når hardere fiender kommer. 

 

Endret av Gunfreak
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Holy Fucking shitball!

Dette er fra tredje Boss Dungeon. Snakk om epic.

Jeg må klartre flere hundre meter ned, med det som ser ut som et evig juv langt der nede, det er flere år siden jeg har kjent på høydeskrekk i VR, men her kom den tilbake gitt, når du henger der med en arm og må prøve å gripe et tau mens det er hundrevis av meter ned, eller du står på et stup og du må senke deg ned og klatre nedover og håpe du ikke glipper (som er en ganske stor mulighet i VR, da ting er junky)
Tok meg ganske mange minutter å klatre ned det, og var ganske "ferdig" når jeg endelig kom ned.

Så dukker boss 3 opp, jeg løper rundt å prøver å knuse krystaller både her og der, og sier "lurer på om de har gjort noe for at bossen skal være vanskeligere" Og like etter FREAKING LASER BEAMS ON IT'S FREAKING HEAD! Den drar også frem noe laser lasso. Så ja de har gjort noe for at bossen skal være vanskligere. 

Det rant svette ned nesa og jeg var punga etter 30 minutter i den dungeon.

Jeg spilte 4 dager denne uka og gikk 4 dager med "trening" i følge fitbit, jeg har vist både svømt, gjort sport og aerobics. 

Her er fulle videoen fra Boss Dungeon 3

Bare Boss fighten som var 10 minutter
 


Og en Short som viser hvor langt ned jeg måtte klatre eller litt cliché "This is Sparta!"

PS. Her er hele Kampanjen så langt som er over 6 timer

 

Endret av Gunfreak
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noice! Snart helgefri og da blir det mer B&S crystal hunt!

Høyder ja i VR. Det er noe! Fikk skjelven her for en stund tilbake i minecraft (vivecraft) da jeg forsøkte å klatre loddrett opp og ned ett fjell mens skeleton archers skøyt etter meg! Det var noe jævelskap, og gøy haha! Satan jeg digger VR! Ja det er litt janky til tider men lite annet enn å faktisk utsette seg for slik fare i virkeligheten kan sammenlignes, og da velger jeg helt klart VR 😅

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...