Laserbeam Skrevet 18. oktober 2022 Del Skrevet 18. oktober 2022 (endret) Er på "fullføre spill jeg kjøpte for 100 år siden"-kjøret. Har fullført The Witcher Enhanced Edition, nesten halvveis i Dragon Age Origins (som jeg kjøpte i 2009/2010), kjøpt Complete Edition på GOG for noen uker tilbake når den var på tilbud. Foreløpig plan (ikke nødvendigvis i den rekkefølgen): Assassin's Creed: Origins Assassin's Creed: Oddessey Dishonored (no kill) Dishonered 2 (no kill) Dragon Age: Origins Dragon Age 2 Dragon Age Inquisition (med dlcer når jeg får kjøpt dem) Fallout 3 Fallout New Vegas Fallout 4 (fullføre de DLCene jeg ikke har spilt via ny gjennomspilling) (med mods) Flatout 2 (ikke events, bare "cup" og "vanlige" løp) GTA IV GTA V (ikke online) Hitman III Morrowind Oblivion (med DLCer jeg skulle ha spilt for 100 år siden) Skyrim Anniversary Edition (fullføre de DLCene jeg ikke har spilt via ny gjennomspilling) (med mods) Need for Speed (den "nye") Need for Speed Payback Need for Speed Heat Rise of The Tomb Raider Shadow of the Tomb Raider Star Wars Squadrons (i VR) The Witcher Enhanced Edition (fullført) The Witcher 2: Assassins of Kings Enhanced Edition (startet) The Witcher 3 (med DLCer) (enda en gang) (1 mod: HD Rework Project) Endret 18. oktober 2022 av Sarcoex 4 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 Har fått skikkelig dilla på Noita! Elsker at alle piksler har fysikk! Det skaper så utrolig mange rare muligheter jeg kan være kreativ med. Men jeg suger skikkelig i spillet, dør av de mest latterlige ting. Men det er gøy! Fant en wand med digging og nå er jeg i god gang med å utforske verden som virker å være forholdsvis stor og åpen med mye hemmelige greier. Finner også en del gull jeg kan grave ut hehe! Mulig at de blir litt game breaking når jeg i praksis da har evig med penger. Jeg kom over en innsjø med en gylden ting på bunnen. Noen her som vet hva det er? Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 23. oktober 2022 Del Skrevet 23. oktober 2022 On 10/18/2022 at 10:17 PM, Sarcoex said: Er på "fullføre spill jeg kjøpte for 100 år siden"-kjøret. Har fullført The Witcher Enhanced Edition, nesten halvveis i Dragon Age Origins (som jeg kjøpte i 2009/2010), kjøpt Complete Edition på GOG for noen uker tilbake når den var på tilbud. GTA IV Skal du fullføre GTA IV så bare vær obs på game breaking bugs, les deg opp på hvordan du får fikset dette før du starter å spille. Det er noen oppdrag som er komplett umulige å fullføre uten Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 27. oktober 2022 Del Skrevet 27. oktober 2022 Sitter å tripper, beta patch 2.8 skal komme til DCS i dag, skulle komme i går, men ble utsatt. 2.8 skal legge til skyer som påvirkes av vind, ny regn grafikk, nye vær fenomener, sterkt oppgradert AI for BFM(dog fighting) og kanskje mer. Og vi vet F14 vil få mange oppdateringer i 2.8, 3d model for pilot og RIO, div nye ordere til AI RIO osv. Spennende saker. Lenke til kommentar
Populært innlegg Nimrad Skrevet 28. oktober 2022 Populært innlegg Del Skrevet 28. oktober 2022 Et slags impulskjøp da jeg var på Londontur 6 5 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Fått testa den nyeste DCS patchen som legger til by dogfight AI, nå oppfører AIen seg logisk basert på hva flyet er best til. Og F14 er fremdles det peneste flyet i DCS. Lenke til kommentar
Bone Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Nimrad skrev (20 timer siden): Et slags impulskjøp da jeg var på Londontur Gratulerer! 😃 Jeg har egentlig vært veldig gira på denne. Synd det ikke er mulig å få tak i her ennå, sånn på vanlige måter. Fornøyd? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 29. oktober 2022 Del Skrevet 29. oktober 2022 Bone skrev (12 minutter siden): Gratulerer! 😃 Jeg har egentlig vært veldig gira på denne. Synd det ikke er mulig å få tak i her ennå, sånn på vanlige måter. Fornøyd? Har ikke så mye erfaring med den enda, men har gode og dårlige innspill. Det er nok fortsatt en del å gå på software-messig, men en veldig god start. Jeg er ikke glad i å mikse og tweake og bruke tid i innstillinger på spill. Jeg skulle ønske det var enklere og bedre integrert slik som andre konsoller. Men hardwaren er imponerende asså. Jeg kan bare skrive under på alt som sies der ute. Oppløsningen er god nok på så liten skjerm. Jeg har også en Switch, og den kan bare gå og legge seg! 2 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 30. oktober 2022 Del Skrevet 30. oktober 2022 Omvendt fra i går. Nå er jeg i MiG29 setet mot F14. Selv med ny AI ga ikke F14 mye kamp. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 31. oktober 2022 Del Skrevet 31. oktober 2022 F16 vs MiG29, mye action. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 2. november 2022 Del Skrevet 2. november 2022 Prøver å smelte PCen min DCS. Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 50% økning på Steam? Bye Steam! https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/JQbBL4/naa-blir-pc-spill-mye-dyrere-i-norge Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Theo343 (takk for meg) skrev (2 timer siden): 50% økning på Steam? Bye Steam! https://www.tek.no/nyheter/nyhet/i/JQbBL4/naa-blir-pc-spill-mye-dyrere-i-norge 849kr for CoD også skal det enda bli 50% dyrere? Da tror jeg jaggu at jeg legger inn håndkleet. 1 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 On 10/28/2022 at 11:34 PM, Nimrad said: Et slags impulskjøp da jeg var på Londontur Kjøpt i butikk? Trodde den måtte bestilles dirkete fra Valve. Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Enceladus skrev (1 time siden): Kjøpt i butikk? Trodde den måtte bestilles dirkete fra Valve. Jeg kjøpte "brukt". Finnes ikke i butikk så vidt jeg vet nei. Lenke til kommentar
vidor Skrevet 3. november 2022 Del Skrevet 3. november 2022 Det å komme med over 50% prisøkning over natta er temmelig drøyt, spesielt for de siste AAA-titlene. Spørs om ikke folk begynner å spekulere i "familedeling" på Steam. Lenke til kommentar
herzeleid Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 Nimrad skrev (På 28.10.2022 den 23.34): Et slags impulskjøp da jeg var på Londontur Hyggelig å se coveret til gamle "Day of Defeat" på listen 1 Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 herzeleid skrev (1 minutt siden): Hyggelig å se coveret til gamle "Day of Defeat" på listen Det er kanskje tydelig at det er maaaaaaaaange år siden jeg var utpreget PC-gamer 😛 Kan ta en liten update på mine tanker rundt Steam Deck etter å ha brukt den litt mer for de som er interessert: Softwaren er har irritert meg mer og mer. Jeg er vant til spillkonsoller hvor ting fungerer. Det kan være små ting som at on-screen tastatur bugger seg og ikke vil opp, det går ikke an å koble manuelt til bluetooth headset uten å gå inn i desktop modus, generelt medium kontrollerstøtte flere steder (henviser f.eks. til xbox-knapper on screen som ikke tilsvarer steam deck knappene, så da må man gjette). I tillegg er sleep mode buggy og støtter ikke at man laster ned mens den sover. Generelt må man huske at man spiller PC-spill så det er på langt nær like godt optimalisert som andre konsollspill. Dog skal det sies at noen spill fungerer helt utmerket uten å mikse og trikse. Fordelen med åpen operativsystem som på Deck er jo at det faktisk også er en PC. Kommer nok ikke akkurat til å bli brukt av meg så mye til det, men å legge inn emulatorer og spille retrospill er jo genialt. Hardwaren er helt fantastisk! Jeg satt på flyet og spilte A Plague Tale i går og det ser enormt bra ut og flyter veldig bra. Merker den er kraftig, den blir ganske varm. Heldigvis ikke der man holder, men å ha den liggende på låret mens man spiller blir for varmt. Deck 2 eller Deck Pro kommer til å bli helt vill. 2 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. november 2022 Del Skrevet 4. november 2022 7 hours ago, herzeleid said: Hyggelig å se coveret til gamle "Day of Defeat" på listen Jeg tørr påstår at jeg var en av de aller aller beste DOD spillerne fra beta 1.1 til beta 1.3, greit nok var type maks 500 aktive spillere på den tiden, og jeg har ingen harde beviser, men hver gang jeg gikk inn i en server havnet jeg alltid på top 3, og ofte første plass. Eneste gangen i mitt liv jeg kan si jeg dominerte i et online FPS. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Lk8eL7iw Skrevet 6. november 2022 Del Skrevet 6. november 2022 Blitt hektet på Brotato, veldig simpelt spill som er autofire rougelite ish type spill. Ligner litt på Vampire Survivors Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå