Spartapus Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Hvis det nye Silent Hill skulle være like mye "on rails" som P.T. ville i det minste jeg stått over. Uansett, det toget er gått. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=bVdgJKoY-6Y http://www.eurogamer.net/articles/2015-04-27-the-next-dirt-is-pc-only-early-access-and-out-today Håper dette blir bra. Har savnet et skikkelig rallyspill i lang tid nå. 1 Lenke til kommentar
kaaasen Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Det går lengre og lengre mellom hver gang jeg virkelig gleder meg til et spill, men Star Wars: Battlefront gleder jeg meg til! Gameplay-traileren blew my mind! Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Gameplay? Det stusset jeg og på. Var vel kun "In-Engine" klipp vi fikk se? Lenke til kommentar
Joffe25 Skrevet 27. april 2015 Del Skrevet 27. april 2015 Gameplay? Det stusset jeg og på. Var vel kun "In-Engine" klipp vi fikk se? Jepp er ikke visst frem ordentlig gameplay enda. Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 28. april 2015 Del Skrevet 28. april 2015 Hoho, det her blir sinnssykt fett. [Video] [/Video] Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Ys VI: Ark of Napishtim er kommet på Steam. Jeg har spilt gjennom før på PS2 og mener det er det beste spillet i Ys-serien ved siden av Oath in Felghana. Skal bli morsomt å spille gjennom på nytt i HD. Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Ys VI: Ark of Napishtim er kommet på Steam. Jeg har spilt gjennom før på PS2 og mener det er det beste spillet i Ys-serien ved siden av Oath in Felghana. Skal bli morsomt å spille gjennom på nytt i HD. La det til i ønskelisten på Steam. Jeg har fra før Ys 1, 2, Origin og Oath in Felghana som jeg ikke har spilt enda. Har du peiling på hvilken rekkefølge jeg bør spille dem i, eller om det spiller noen rolle i det hele tatt? Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Ys VI: Ark of Napishtim er kommet på Steam. Jeg har spilt gjennom før på PS2 og mener det er det beste spillet i Ys-serien ved siden av Oath in Felghana. Skal bli morsomt å spille gjennom på nytt i HD. La det til i ønskelisten på Steam. Jeg har fra før Ys 1, 2, Origin og Oath in Felghana som jeg ikke har spilt enda. Har du peiling på hvilken rekkefølge jeg bør spille dem i, eller om det spiller noen rolle i det hele tatt? Sånn i forhold til historien så spiller det ingen rolle. Alt foregår i samme verden og det er en løs sammenheng mellom alle spillene, men ikke mer enn i f.eks. Zelda, som kanskje er den serien Ys minner mest om. Gameplay-messig så er det stor forskjell 1 og 2 og resten, da 1 og 2 fortsatt har det tradisjonelle Ys-kampsystemet der du ikke trykker på en knapp for å slå men bare løper inn i fiendene, mens de andre har samme kampsystem som Zelda. 1 og 2 er også kortere (men ikke lettere) og bruker veldig liten tid på historiefortelling - man merker at de er old school. Origins er en prequel og er litt spesiell da Adol ikke er med, i stedet kan man velge mellom forskjellige karakterer og hele spillet foregår inn i en eneste enorm dungeon. Jeg tenker at det er best å begynne med et av de beste spillene i serien, slik at man kan bli solgt på konseptet, og det vil jeg si er enten Oath in Felghana eller Ark of Napishtim. Ark har forøvrig en av de mest episke introene i noe spill: 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 https://www.youtube.com/watch?v=RTXBjstzwNE 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Takker så mye Spartapus! Da blir det Oath in Felghana først når jeg starter på serien. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 30. april 2015 Del Skrevet 30. april 2015 Bra valg. Du vil utvilsomt like det hvis du liker spill som Zelda eller Alundra. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Kickstarteren for Yooka-Laylee er oppe nå!https://www.kickstarter.com/projects/playtonic/yooka-laylee-a-3d-platformer-rare-vival?ref=nav_searchEdit: Det er en åndelig oppfølger til Banjo-Kazooie fra noen av folkene som jobbet med Rare-spill som DKC, Banjo-Kazooie/Tooie og DK64.David Wise (DKC), Grant Kirkhope (Banjo-Kazooie) og Steve Burke (Kameo) står for soundtracket. Endret 1. mai 2015 av Leflus 1 Lenke til kommentar
Crazy Joe Davola Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 UPDATE: Fully funded in less than 40 minutes. http://www.eurogamer.net/articles/2015-05-01-playtonic-launches-250k-yooka-laylee-kickstarter-campaign Ser jo ut som de kan nå en million. Er i hvert fall mer enn god nok tid til det. https://www.youtube.com/watch?v=MwePNYsgVxo Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 (endret) Yup! De burde klare 1 million uten problem, de er jo allerede halveis. 470 000 GBP i skrivende stund, og selv slapp jeg en ekstra 100 i potten nå. Skulle helst sett at de lagde Banjo-Threeie, men dette ser ut som "the next-best thing". Spesielt siden Grant Kirkhope lager musikken her også. Var ekstremt fristende å velge pledge hvor du kunne være stemmen til en karakter i spillet, men har desverre ikke 50 000 kr å bruke på noe slikt. Og nå har alle 5 blitt tatt uansett. Ja, ja, hadde vært awesome nerdgasm å vært Voice Actor da. Endret 1. mai 2015 av Rider of Reason 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Hoho, det her blir sinnssykt fett. Det er jo bare en CGI-trailer. Alt for tidlig å si hvordan spillet blir, og de to forrige var bare sånn passe. Stor, fin verden å leke i og noen interessante leketøy, men lite annet. Var ekstremt fristende å velge pledge hvor du kunne være stemmen til en karakter i spillet, men har desverre ikke 50 000 kr å bruke på noe slikt. Og nå har alle 5 blitt tatt uansett. Ja, ja, hadde vært awesome nerdgasm å vært Voice Actor da. Kjekt det der. I stedet for å betale folk for å lage stemmen i spillet, betaler folk dem for å få lov til å lage stemmene i spillet. Hvem vinner egentlig her? Hm... Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 Kjekt det der. I stedet for å betale folk for å lage stemmen i spillet, betaler folk dem for å få lov til å lage stemmene i spillet. Hvem vinner egentlig her? Hm... Er vel det som kalles en vinn-vinn situasjon. Lenke til kommentar
Raspeball Skrevet 1. mai 2015 Del Skrevet 1. mai 2015 I løpet av de knappe 3 minuttene det tok meg å se "traileren", så økte det "innsamlede" beløpet med 5000£. Drøyt! Lenke til kommentar
Dore123m Skrevet 2. mai 2015 Del Skrevet 2. mai 2015 Hoho, det her blir sinnssykt fett. Det er jo bare en CGI-trailer. Alt for tidlig å si hvordan spillet blir, og de to forrige var bare sånn passe. Stor, fin verden å leke i og noen interessante leketøy, men lite annet. Jeg ser ganske klart og tydelig at spillet byr på mer av det samme som jeg er kjent med fra de forrige installasjonene, men her får vi servert et Just Cause med enda større eksplosjoner, enda heftigere skademodelleringen på biler, pluss at det visuelle har gått noen hakk opp. Det virker ihvertfall slik at det blir en Just Cause 2, bare bedre. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå