Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Noen her som har solgt unna flere konsoller/spill i samme salg?

Tenker å kvitte meg med alt jeg har, usikker på om jeg skal dele det opp i alle konsoller/tilhørende spill eller alt sammen samlet.

Er en stor samling, alt fra SNES, Sega, PS1, til 3DS, Switch, PS4 og Xbox One. Eier vel så godt som alle konsoller.

• Innsiktsfullt 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
32 minutes ago, ...... said:

Tenker å kvitte meg med alt jeg har, usikker på om jeg skal dele det opp i alle konsoller/tilhørende spill eller alt sammen samlet.

Er en stor samling, alt fra SNES, Sega, PS1, til 3DS, Switch, PS4 og Xbox One. Eier vel så godt som alle konsoller.

Lurer på det samme her:

- PS orginal med minnekort og 2 kontrollere, samt en "cheatmodul".
- PS2 med RJ45 nettverksmodul og 2 kontrollere
- PS3 med 2 kontrollere
- PS4 med 1 kontroller
- PS4 Pro med 1 kontroller.
- Xbox 360 med 1 kontroller.
- Xbox One X med 1 kontroller.
- Wii med 2+2 kontrollere
- 3 DS'er

Alle med mange spill med unntak PS4+ og Xbox One X som har vært brukt som "digital only".

Endret av Theo343
Lenke til kommentar
...... skrev (1 time siden):

Hvorfor skal du slutte helt av? 

Lenke til kommentar

Tenkte jeg skulle prøve kampanjen på battlefront 2, nå som den er gratis på epic store, men jeg driver å ser det er noen youtube videor av noe som heter Star Wars Battlefront 2 - Real Life Mod with Ray tracing, men jeg finner ingen opplagt download for denne modden.

Lenke til kommentar
On 1/12/2021 at 7:23 PM, Mala said:

Hmm, skal definitivt holde ett øye med den tittelen :)

Med tanke på hva de har fått til med Wolfenstein har jeg troen på at dette kan bli riktig bra. Indy-universet er nok en temmelig ideell tumbleplass for Machinegames.

Lenke til kommentar

Om de lager et indy spill i den nye wolfenstein malen kan det bli bra, malen passer bedre for indy enn wolfenstein,  alt for mye preik, alt for lite tekno nazi dreping. Veldig fint spill å spille en gang,  når jeg har spilt det senere er det direkte kjedelig, over halvparten av de kanskje 6 timene med spille tid går til å ikke drepe nazi svin,  men å høre på dialog og lete etter leker. 

Denne malen er jo perfekt for et indy spill.

Lenke til kommentar
16 minutes ago, Mala said:

Ja de nye Wolfenstein falt riktig godt i smak, foruten om de siste Youngbloods rælet da. Synd de valgte å gå den ruta der.

Det at Youngblood ikke når helt opp liker jeg å tro er fordi det er en coop med Arkane Studios og at det er en 1/2-tittel som jeg kun kjøpte p.g.a at jeg visste høvelig hva jeg gikk til og at det kostet 30 kr på tilbud hos CDKeys. Med dette i bakhodet synes jeg det var greit nok da jeg spilte det med patch 1.09. New Order, Old Blood og II er mye mer solide titler. De to første var noe billig impuls-kjøp på Playstation Store, men det fikk med til å shoppe II til full pris + DLC senere, faktisk 2 ganger siden DLC pakken ikke virket med første spillet, så en kan vel kalle meg en "convert" :laugh:

Lenke til kommentar

De har fått til mye bra med rebooten av Doom og Wolfenstein. Det jeg skulle ønske meg var en tilsvarende fullverdig reboot av Duke Nukem 3D, spesielt etter flykræsjet Duke Nukem Forever. Doom og Wolfenstein er kult nok, men har alltid vært mer fan av stilen til Duke enn disse to.

• Liker 2
Lenke til kommentar
1 hour ago, Spartapus said:

... spesielt etter flykræsjet Duke Nukem Forever. 

Husker jeg hadde dette til X360. Spillet trenger i alle fall sårt anti-alias, for det ser helt jævlig flere steder i tillegg p.g.a dette. Ingenting lyver verre enn de "screenshotene" på boksen som åpenbart er tatt fra PC-versjonen. Endte opp med å shoppe det til PC.

Har faktisk nylig skaffet meg Wolfenstein 2009 som ser bra ut.

15 hours ago, Mala said:

Men du fikk nok value for dine 30,- :p

I nøden spiser fanden fluer ... Neida, det var faktisk verdt det p.g.a desiget og gameplayet, men de har faktisk ikke patchet ut repeat-triggingen av områder som de fikk lagelig med pepper for. Tanken var vel å gi folk muligheten til mer kamp-muligheter på mindre gameplay. Greit nok om du vil ha det, men kjipt å vase inn i det om det ikke er tiltenkt.

Lenke til kommentar
3 hours ago, Spartapus said:

De har fått til mye bra med rebooten av Doom og Wolfenstein. Det jeg skulle ønske meg var en tilsvarende fullverdig reboot av Duke Nukem 3D, spesielt etter flykræsjet Duke Nukem Forever. Doom og Wolfenstein er kult nok, men har alltid vært mer fan av stilen til Duke enn disse to.

Duke 3d er og blir historiens beste FPS, runder det med gjevne mellomrom fremdles. 

Lenke til kommentar

LOL! Fant den beste strategien i Kings Bounty!

Planter og demoner! Plantene spawner nye planter og demonene spawner demoner. De to fremste plantene spawner jeg med to dritttropper jeg ofrer med en ildkule helt i starten. Er jeg heldig med typen demon jeg spawner så kan de foresette å spawne nye demoner. Her greide jeg å spawne 3 ekstra med en demon.

1059674022_SummoningKingsBounty.thumb.png.9c77ae23bde58ecf0c35d7db272de3fb.png

Spiller på Impossible for utfordringen sin skyld og har raidet de to første kontinentene i spillet for alt av ting med å kite fiendene rundt på kartet for å bygge opp en kraftig her før jeg startet noen kamper. :p Spiller som mage og har satset alle runes jeg har samlet på ekstra experience og gull etter kamper som jeg tror vil lønne seg senere i spillet. Men merker at kampene begynner å bli ganske harde nå siden jeg ikke har oppgradert noe særlig skills på mage.

Endret av Enceladus
Lenke til kommentar
Gunfreak skrev (På 16.1.2021 den 15.46):

Duke 3d er og blir historiens beste FPS, runder det med gjevne mellomrom fremdles. 

Enig. Jeg synes fortsatt det er morsommere å spille enn FPS som lages i dag. Kan ha noe med at spillets fokus er på humor og fun-factor, mens selv Doom-rebooten ødelegger tempoet sitt med masse RPG-elementer og roting i menyer.

Endret av Spartapus
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...