XtaZ Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 (endret) Hva faen skjer med Xbox delen av forumet? EDIT: Der forsvant Sony og Nintendo forumet også Endret 8. september 2020 av XtaZ Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Klargjøring for ny generasjon? ? 1 Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Det har blitt vedtatt forbud mot konsollgaming i Norge. Trist, men vi får bare innrette oss etter det. Vær obs på at PST har tilgang til lister over alle som har PSN, XBL og NSO konto(er). Pass på dere selv der ute! 4 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Ja da får nok konsollgamerne begynne lurke på dark web sammen med resten av de kriminelle og diskutere konsollgaming over cryptochat ? 1 Lenke til kommentar
Theo343 Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 10 minutes ago, Leflus said: Det har blitt vedtatt forbud mot konsollgaming i Norge. Trist, men vi får bare innrette oss etter det. Vær obs på at PST har tilgang til lister over alle som har PSN, XBL og NSO konto(er). Pass på dere selv der ute! Haha, jeg så først etterpå at konsolldelen av forumet er utilgjengelig ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Spilte forresten igjennom Wasteland 3 denne uka. Jævlig bra og muligens mitt GOTY til tross for en del bugs og både lange og hyppige loadscreens selv på m.2 SSD. "Basic cable GamePass" leverer gull igjen Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 21 minutes ago, Leflus said: Det har blitt vedtatt forbud mot konsollgaming i Norge. Trist, men vi får bare innrette oss etter det. Vær obs på at PST har tilgang til lister over alle som har PSN, XBL og NSO konto(er). Pass på dere selv der ute! Synd de konsoll folka bare har spilt FPS med twin sticks og ikke mus, blir umulig for konsoll folka å gjøre opprør mot staten, de ville være ubrukelige til å treffe statlige styrker uten autoaim hjelp. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Theo343 skrev (13 minutter siden): Haha, jeg så først etterpå at konsolldelen av forumet er utilgjengelig ? ? Gunfreak skrev (1 minutt siden): Synd de konsoll folka bare har spilt FPS med twin sticks og ikke mus, blir umulig for konsoll folka å gjøre opprør mot staten, de ville være ubrukelige til å treffe statlige styrker uten autoaim hjelp. Vi går for hånd-til-hånd kamp! Med energy swords, blades of chaos og master sword. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Du er vel klar for denne Mala? Burde ta seg pent ut ved siden av 500 Million LE PS4'en din. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 Sikkert et fint samlerobjekt men altfor tacky til at jeg noengang kunne hatt den i stua. ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 8. september 2020 Del Skrevet 8. september 2020 XtaZ skrev (6 timer siden): Du er vel klar for denne Mala? Burde ta seg pent ut ved siden av 500 Million LE PS4'en din. Haha! Spyr av slike gruuusomme bling greier som det der ? Lenke til kommentar
vidor Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 Føler Sony gjør dette mest for å klimatisere folk til at den vanlige versjonen av PS5 blir ganske dyr. Tror neppe jeg heller ville gått for "Donald Trump"-utgaven. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 9. september 2020 Del Skrevet 9. september 2020 2 hours ago, Mala said: Haha! Spyr av slike gruuusomme bling greier som det der ? Haha, enig. Takler ikke slikt selv ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Ubisoft Forward starter kl 21:00 i kveld. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Tror det eneste jeg kunne håpet å se under den Ubisoft-eventen er ett nytt South Park spill, men det er vel heller tvilsomt kommer med det første. Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Går rykter om en remake av PoP: Sands of Time. Det hadde vært konge. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 (endret) Faktisk aldri spilt de moderne PoP spillene. Kun det steingamle ? Endret 10. september 2020 av Mala Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Mala skrev (15 minutter siden): Faktisk aldr spilt de moderne PoP spillene. Kun det steingamle ? Husker jeg prøvde SoT på PS2 (lånte spillet av en venn) og Gamecube. Jeg hadde litt for snever spillsmak på den tiden, så spillet falt dessverre ikke i smak. Ønsker å gi det nytt forsøk nå. Likte dog PoP 2008 veldig godt. Det også hadde jeg likt å se i ny drakt. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 10. september 2020 Del Skrevet 10. september 2020 Ja jeg er en god del mer åpen og mottakelig for spill nå enn når jeg var yngre jeg også Får se om det er noe hold i ryktene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå