XtaZ Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Ser ut til at Stadia er en katastrofal flopp. Hvem skulle vel trodd det ? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 27. november 2019 Del Skrevet 27. november 2019 Som forventet altså. Men det kunne jo faktisk ha blitt bedre hadde Google faktisk orket og skapt litt blest rundt produktet. Var vel noen her inne som slang seg på og bestilte Day 1 utgaven, står det til forventningene? Eller hoppet dere av i fart før lansering? ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 Ja den totalt tafatte hypen før launch er en ting, men måten de har håndtert alle problemene og løgnene i ettertid er jo ett sirkus i seg selv ? Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 28. november 2019 Del Skrevet 28. november 2019 (endret) Er noen rimelig heftige spilldeals nå. GameStop.no har mange gamle og nyere titler til bare 99kr/stk i tillegg til at de har 3 for 2 kampanje og de har også 50% på noen collector og limited editions. Platekompaniet har 40-50% rabatt på MicroSD kort. Edit: Snublet plutselig over denne på timestilbud! Endret 28. november 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 29. november 2019 Del Skrevet 29. november 2019 (endret) Dette er jo en rimelig god deal. Endret 29. november 2019 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Folk flest har sikkert fått med seg det som skal være lekkede cover/bilder fra det kommende Resident Evil 3: Nemesis ? Jeg håpte...håper dette er noe gammel tjall av noe concept art. For Nemesis ser helt....HELT LATTERLIG ut ? Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Mala skrev (25 minutter siden): Folk flest har sikkert fått med seg det som skal være lekkede cover/bilder fra det kommende Resident Evil 3: Nemesis ? Jeg håpte...håper dette er noe gammel tjall av noe concept art. For Nemesis ser helt....HELT LATTERLIG ut ? Det er omtrent sånn jeg føler jeg ser ut når jeg prøver å smile med tennene. 2 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Mala skrev (36 minutter siden): Folk flest har sikkert fått med seg det som skal være lekkede cover/bilder fra det kommende Resident Evil 3: Nemesis ? Jeg håpte...håper dette er noe gammel tjall av noe concept art. For Nemesis ser helt....HELT LATTERLIG ut ? Tennene er for lange og symmetriske, så det ser ut som han har pianotangenter i kjeften. Han så generelt mer råtten og ekkel ut i originalen, og han bør se minst like nasty ut i remaken. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Og så har han fått en grusom liten nese ? Lenke til kommentar
TheKims Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Leflus skrev (4 timer siden): Det er omtrent sånn jeg føler jeg ser ut når jeg prøver å smile med tennene. Det ER sånn jeg ser ut når jeg smiler, så av hensyn til andre folk så prøver jeg å la være ? Tror faktisk Nemesis har litt hvitere tenner enn det jeg har også. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. desember 2019 Del Skrevet 4. desember 2019 Ja han ser jo faktisk totalt derp ut og har arvet tennene til dead hand fra Zelda av en eller annen grunn. Men bare spillet blir like bra som RE2 så er det greit Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 5. desember 2019 Del Skrevet 5. desember 2019 (endret) Control kommer til GamePass allerede EDIT: Eller kanskje ikke? Merkelige greier. Det var selveste Phil Spencer selv som sa på en Mixer stream at det kommer på GamePass snart, så enten har han forsnakket seg litt tidlig eller virkelig misforstått noe. Interessant Endret 5. desember 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. desember 2019 Del Skrevet 7. desember 2019 (endret) GameStop er jammen totalt ubrukelige når det kommer til å handle på nettsiden deres. Av 20 spill jeg bestilte hvor 13 skulle være splitter nye så var alt brukt utenom to spill. To av spillene greide de ikke levere heller da de bare fant discen og ikke cover, men de ringte på forhånd å sa i fra så det er greit. Endret 7. desember 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 TheKims skrev (På 4.12.2019 den 15.25): Det ER sånn jeg ser ut når jeg smiler, så av hensyn til andre folk så prøver jeg å la være ? Tror faktisk Nemesis har litt hvitere tenner enn det jeg har også. Er sånn jeg ser ut også. ? Ser ut som han har fått pusset tennene. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 8. desember 2019 Del Skrevet 8. desember 2019 Middels stor oppdatering til både World of Warcraft og Star Wars the Old Republic en gang tidlig til neste år. Gleder meg. Forhåpentligvis så kommer de én måned fra hverandre. Slik at jeg slippper å prioritere. ^^ Lenke til kommentar
Bone Skrevet 9. desember 2019 Del Skrevet 9. desember 2019 Jeg tror nok ikke noen er aktuelle å begynne på, men allikevel, om jeg skulle ha begynt med Star Wars The Old Republic, eller Elder Scrolls Online.. Hva skulle jeg ha prøvd? Jeg har prøvd begge for lenge siden, men ikke spilt noe særlig.. Lurte på om det ene var mye bedre enn det andre, eller noe, sånn per i dag.. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 10. desember 2019 Del Skrevet 10. desember 2019 Resident Evil 3-remake kommer neste år – se traileren her Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 11. desember 2019 Del Skrevet 11. desember 2019 Hadde aldri trodd RE3 skulle komme bare ett år etter RE2, men så lenge det er minst samme kvalitet som RE2 så er det helt geit for meg med kort ventetid Kjørte jo igjennom RE2 3 ganger på rad når det kom så kan jo trygt si det falt i smak! On 12/9/2019 at 1:47 PM, Bone said: Jeg tror nok ikke noen er aktuelle å begynne på, men allikevel, om jeg skulle ha begynt med Star Wars The Old Republic, eller Elder Scrolls Online.. Hva skulle jeg ha prøvd? Jeg har prøvd begge for lenge siden, men ikke spilt noe særlig.. Lurte på om det ene var mye bedre enn det andre, eller noe, sånn per i dag.. ESO er rimelig fantastisk til å være ett MMO og i en helt annen liga enn SWTOR. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå