MR SPEED Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Ja hørte det var litt ramaskrik fra den kanten Var du en av de. Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 (endret) Spilte litt Minecraft (litt, som man sier når klokka er tre). Bygde en fet farm i nether, hengende over en lavasjø. Er i ferd med å gjøre meg ferdig, noen små finishing touches med hakka bare... Og faller selvfølgelig. Ned tjue blocks eller noe, plask ned i lavaen. Fire damage starter å tikke inn mens jeg banner. Så åpner jeg helt rolig inventory, blar fram en fire protection potion, adder den til taskbaren, lukker inventory og drikker før jeg rekker å dø. Svømmer så bedagelig inn til land igjen, klatrer opp og fortsetter byggingen. Herre så deilig å faktisk være forberedt for en gangs skyld. Endret 31. oktober 2019 av Roedthaarogfregner 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Var du en av de. Ble nok skrik og brøl på PC for min del Lenke til kommentar
...... Skrevet 31. oktober 2019 Del Skrevet 31. oktober 2019 Kanskje ikke så "hyggelig", men hva i helv.. har skjedd med Steam?Nye Library-fanen er jo en clusterfuck av nyheter og dritt.Herregud så stygt! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) "So calm this spooky night. A symphony of rumors - not one, but two - return from shadow. A resistance to dart home as black monsters escape twisted hills to wander lands and syphon souls. Filter your candy collections, soft from solid, and be eco-friendly. Have a metal Halloween." Tweet fra Bluepoint Games https://mobile.twitter.com/bluepointgames Og spekulasjonene er i gang, sakset fra en annen kar: Symphony - Castlevania Syphon Souls - Syphon filter or Demon Souls Soft from solid - Metal gear Solid Not one but 2 - 2 Remakes in development from 4 games above Endret 1. november 2019 av Mala Lenke til kommentar
WarpX Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Kanskje ikke så "hyggelig", men hva i helv.. har skjedd med Steam? Nye Library-fanen er jo en clusterfuck av nyheter og dritt. Herregud så stygt! Synes det ser greit ut. Nyheter er jo bare ei stripe øverst, resten er dine spill. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Over og ut for Gamestop i Norden? Ingen er vel overrasket i tilfelle. https://e24.no/internasjonal-oekonomi/i/8mV9a2/svenske-medier-gamestop-planlegger-aa-legge-ned-alle-sine-butikker-i-norden Lenke til kommentar
Roedthaarogfregner Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Nei, det å være spillbutikken med billige bruktspill hjelper liksom ikke når steam sales har alt som ikke er kliss nytt AAA til salgs for en tyggis og fire flaskekorker, samtidig som strømmetjenestene gjør brukt DVD helt overflødig. Forsøket deres på å gå mer i retning merch virket også litt fånyttes, tror overlappet mellom spillbutikk-kunder og merch-kunder er mye lavere enn f.eks. Outland sine tilsvarende produkter og tabletop/tcg/miniatyr-miljøene. Når jeg tenker meg om er nok Mass Effect 3 preorder sist jeg brukte butikken. Rart å tenke på. Endret 1. november 2019 av Roedthaarogfregner Lenke til kommentar
kilik Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Å drive spillbutikk nå er vel litt som å drive videobutikk i 2008. Synger på siste verset... Lenke til kommentar
...... Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 (endret) Ikke overrasket, og egentlig velfortjent at Gamestop ser seg nødt til å gi seg. De fyller butikken med mer klær og merchandise enn spill. De priser seg konsekvent 100-200 kr dyrere på nye spill enn konkurrentene. De pusher på den håpløse klubben med alle "fordelene" hele tiden. De som jobber der er ofte lite serviceinnstilte. Det man får igjen for å levere inn spill til de er latterlig. Prisen på brukte spill er ofte dyrere enn det det koster nytt hos konkurrentene. Skjønner jo at det ikke er et marked for Gamestop i Norge, men likevel, det har vært håpløst i mange år. De har liksom ikke prøvd. Endret 1. november 2019 av DKC Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 1. november 2019 Del Skrevet 1. november 2019 Trist at det blir lite spillbutikker i gatene, men ærlig talt så er det lenge siden det var spennende å gå i spillbutikker. Det har vært helt uinteressant for meg å besøke dem de siste årene fordi det kun er det forutsigbare utvalget av AAA-titler og merch. Hvis de hadde kjørt mer retro og import (uten å prise seg helt ut) så kunne det vært mulig å komme innom butikken og finne noen overraskelser. Og så er det selvfølgelig det andre folk påpeker om prisene. Sist jeg brukte Gamestop var i forbindelse med forhåndsbestilling av SNES Classic. Det er en stund siden. Lenke til kommentar
Rider of Reason Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 "So calm this spooky night. A symphony of rumors - not one, but two - return from shadow. A resistance to dart home as black monsters escape twisted hills to wander lands and syphon souls. Filter your candy collections, soft from solid, and be eco-friendly. Have a metal Halloween." Tweet fra Bluepoint Games https://mobile.twitter.com/bluepointgames Og spekulasjonene er i gang, sakset fra en annen kar: Symphony - Castlevania Syphon Souls - Syphon filter or Demon Souls Soft from solid - Metal gear Solid Not one but 2 - 2 Remakes in development from 4 games above Selv håper jeg selvsagt på Demon's Souls, men ut fra det der kan man jo spekulere i langt flere enn de der. A resistance to dart home Resistance-serien? escape twisted hills Silent Hill? Og ikke minst det som, av en eller annen grunn, umiddelbart slo meg som mest sannsynlig. twisted hills + metal Halloween Twisted Metal? Lenke til kommentar
Mala Skrevet 3. november 2019 Del Skrevet 3. november 2019 (endret) En ny versjon av det originale Silent Hill hadde vert helt vidunderlig! Det eneste spillet i serien jeg har spilt, så sent som i fjor for første gang! Likte det veldig godt Håper å få begynt på Silent Hill 2 i år! Endret 4. november 2019 av Mala 1 Lenke til kommentar
kilik Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 MGS-remake hvor man bruker samme grafikkmotor og kontroll som MGS5 hadde vært noe... Lenke til kommentar
Cyberfictional Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 En ny versjon av det originale Silent Hills hadde vert helt vidunderlig! Det eneste spillet i serien jeg har spilt, så sent som i fjor for første gang! Likte det veldig godt Håper å få begynt på Silent Hill 2 i år! Silent Hill 3 er også bra hvis du liker Silent Hill 1 og Silent Hill 2. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 MGS-remake hvor man bruker samme grafikkmotor og kontroll som MGS5 hadde vært noe... Oh yes. Dessverre snakker vi om Konami her, så det skjer neppe. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. november 2019 Del Skrevet 4. november 2019 Silent Hill 3 er også bra hvis du liker Silent Hill 1 og Silent Hill 2. Har Silent Hill 2 og 3 i pene utgaver på PS2 som jeg tenker å dra igjennom med tid og stunder 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 Rdr2 virker ustabilt på pc(eventuelt liker ikke min pc) to CTD på 30 minutter. Begge ganger i menyen. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Rdr2 virker ustabilt på pc(eventuelt liker ikke min pc) to CTD på 30 minutter. Begge ganger i menyen. Prøv å skift graphics API. Ser det er Vulkan støtte men antar DX12 vil være mest stabilt. + nye nvidia drivere kom igår kveld. Endret 5. november 2019 av Avean Lenke til kommentar
Cyberfictional Skrevet 5. november 2019 Del Skrevet 5. november 2019 (endret) Har Silent Hill 2 og 3 i pene utgaver på PS2 som jeg tenker å dra igjennom med tid og stunder Du har også Silent Hill 4: The Room. Det er delte meninger om spillet. Enten så liker du den, eller så like du den ikke. Endret 5. november 2019 av Cyberfictional Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå