Mr_Spock Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 (endret) Hva med Observation på PS4/PC - 2001: A Space Odyssey som videospill? Kanskje kult? Edit: Ser at det de samme som står bak Stories Untold Endret 23. mai 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2019 Ja jeg så at det er samme folka som har laget det. Så det er nå så absolutt på lista over spill jeg må sjekke Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 Ja jeg så at det er samme folka som har laget det. Så det er nå så absolutt på lista over spill jeg må sjekke Gi lyd fra deg om du tester det Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 23. mai 2019 Forfatter Del Skrevet 23. mai 2019 Gi lyd fra deg om du tester det Will do! Og bare så du/dere er klar over det så er Stories Untold gratis på Epic Store nå. Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 23. mai 2019 Del Skrevet 23. mai 2019 American Fugitive ser litt gøy ut. https://store.steampowered.com/app/934780/American_Fugitive/ Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Noen her som har planer om å dure igjennom Elsweyr i ESO for første gang i nærmeste framtid? Er litt fristet til å teste necromancer å sjekke ut den nye sonen, men frister sykt lite å spille alene. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. mai 2019 Del Skrevet 24. mai 2019 Har for lengst forhåndsbestilt Elsweyr, men spiller nok utelukkende alene. Liker å t meg tid til å utforske og gå der jeg vil, når jeg vil. Å slenge meg sammen med en gruppe har en tendens til å bli alt for mye stress. Vi går dit, og dermed basta. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 (endret) Nvm, eg har gugla... Endret 25. mai 2019 av Gabri3L Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 25. mai 2019 Del Skrevet 25. mai 2019 15 år etter Medieval 2 kom ut slippes og oppdateres mods til spillet. Jeg oppdaget nå at Italian Wars moden fikk en enorm oppdatering i november i fjor, sist var vel i 2011. Nå nå laster jeg ned Medieval 2 igjen og moden. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 28. mai 2019 Del Skrevet 28. mai 2019 Huff da, snakk on å ødelegge det gode visuelle. https://www.pcgamer.com/amp/the-nilfgaardian-armor-in-netflixs-the-witcher-series-is-disturbingly-wrinkly/ Det kule med Wicher er jo nettopp at du på en måte er i det virkelige verden men med fantasi. Nilfguard er HRE osv. Rustinger og stilen i Wicher er helt klart 1440-1480 sentral/øst Europa. Men Netflix vil tydeligvis at Wicher skal minne om Zena og Herkules seriene fra 90 tallet. Jeg hadde håpet på en "realisme" og kvalitet ala GOT, i stede får vi "new adventures of Robin hood" Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 (endret) Endret 30. mai 2019 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 (endret) Det er den tiden på året igjen Endret 30. mai 2019 av Mala 2 Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 (endret) *slettet* dobbelposta med et uhell. Endret 30. mai 2019 av Quakecry Lenke til kommentar
Skjelvgråt Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Det er den tiden på året igjen https://youtu.be/aUAd9V_4jtI Er optimistisk. Ser bra ut, og skal vistnok få "No Russian" til å virke som en Pixar film ifølge en på twitter. Så kanskje dette blir det mest kontroversielle så langt. Første gang på en god stund at jeg ser fram til et COD spill! Lenke til kommentar
Mala Skrevet 30. mai 2019 Del Skrevet 30. mai 2019 Ja det er godt de nok en gang tar steget bort fra den fremtids dritten, men kan bli bra dette! Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Tatt frem SNES Classicen igjen og spiller The Legend of Zelda: A Link to the Past. Sikkert noen av dere som har hørt om det. Det er en skamplett på min gamer-CV at jeg aldri har rundet dette spillet - jeg har startet det mange ganger, men aldri fullført. Nå som jeg har tatt den første borgen i Dark World så blir jeg også minnet på hvorfor jeg aldri har rundet dette, for det er faktisk ganske vanskelig. 10 år gamle jeg ville aldri hatt en sjanse til å løse en del av disse gåtene. 1 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 (endret) Bra nyhet: Elder Scrolls Online: Elsweyr ble sendt i dag, så har det nok på mandag. Kjip nyhet: Hele telefonlinjen ble avrevet et stykke nede bortenfor her, så har ikke hatt fasttelefon eller internett siden sent mandag. Telenor har satt frist til neste tirsdag for å ordne det - hvis de kan. Men linjene er så dårlige at de har tenkt å oppgradere dem "etterhvert", så det er slettes ikke sikkert de gidder reparere dem i det hele tatt. Da kan det i verste fall ta mange måneder før jeg sitter med bra internett igjen. FFS... Eneste grunnen til hvorfor jeg i det hele tatt kan skrive dette, er fordi jeg bruker mobilen som wifi hotspot. Det funker, men er sykt tregt, og å laste ned noe eller se på youtube, HBO, Viaplay osv er det bare å glemme. Blir vel også solid bruk av datamengde, så å spille på nettet går dårlig. Men coveret til Elsweyre ser jo tøft ut. Det er da noe. Endret 31. mai 2019 av Schreiber Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 In other WTF news, neste Darksiders blir annonsert på E3. Darksiders 3 kom jo i november i fjor, og fikk heller tvilsom mottakelse, om jeg ikke husker feil. Men tydeligvis solgte det nok til å fortsette med enda et spill. Men så snart? https://www.gamereactor.eu/darksiders-heading-in-fresh-direction-with-next-title/?sid=fa35b77cfceb81e3b9cc7ae8c821b887 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 31. mai 2019 Del Skrevet 31. mai 2019 Hehehe, so it begins... Alle slike low-effort photoshops og memes som dukker opp rundt E3 perioden er jo nesten det beste med hele E3 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå