Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har lest mye om Rage 2 i det siste, så klikket meg inn på Gamezone,no, la Rage 2 i handlekurven, holdt musen over Bestill, og tok en titt på backloggen på bordet. Endte opp med å fjerne Rage 2 fra handlekurven, og fokuserer heller på backloggen. Faen, begynner å bli voksen... :p

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det der opplevde jeg seinest i går. Har så langt i år lagt et spill eller tre i handlekurven enten på en nettbutikk eller i eShop eller PS Store for så å fjerne de igjen ihvertfall fire-fem ganger. Føles digg å ikke handle spill på impuls lenger.

 

Jeg rekker nok aldri å spille igjennom backlogen, men nå når jeg er ferdig med NieR Automata og Bioshock Collection på PS4 er jeg tom for ting å spille der om jeg ikke tar en ny runde med Arthur Morgan.

 

2019 er tross alt backlog-året. Med unntak av Mario Maker 2 og TLoU 2 er det ikkeno nytt som skal handles her i gården, om ikke impulsiviteten tar overhånd og jeg handler noen eldre spill.

Lenke til kommentar

Jeg liker nye spill, og har helt grei økonimi. Det er ikke der det ligger for min del. Men jeg trenger tid til å spille, og spill trenger ofte en stund for å vokse på meg og få meg hektet. Men senest i går fullførste jeg hovedhistorien i Anthem, og må si jeg lite følelsen av å faktisk ha fullført noe. Det begynner å bli en stund siden sist. Det fikk meg til å få lyst til å fullføre flere spill. Ikke helt sikker på hva neste prosjekt skal bli, men står i hovedsak mellom Trails of Cold Steel 1, Vampyr, The Surge, Devil May Cry V, Division 2 (historien, i alle fall), Dragon's Dogma og Ace Combat 7. Uff, valgets kvaler. :p Men tenker at hvis jeg klarer å fullføre et nytt spill før Rage 2 kommer, og hvis Rage 2 blir godt mottatt, kan jeg jo kjøpe det som belønning til meg selv. :)

Lenke til kommentar

Leit med Spillsjappa. Det spørs litt hvor mange online spillbutikker det egentlig er rom for i det lille markedet til Norge. Personlig har jeg veldig sans for Gamezone, som jeg har brukt i mange år og som jeg alltid kjøper fra så lenge de har titlene jeg er på utkikk etter. 

 

Jeg liker nye spill, og har helt grei økonimi. Det er ikke der det ligger for min del. Men jeg trenger tid til å spille, og spill trenger ofte en stund for å vokse på meg og få meg hektet. Men senest i går fullførste jeg hovedhistorien i Anthem, og må si jeg lite følelsen av å faktisk ha fullført noe. Det begynner å bli en stund siden sist. Det fikk meg til å få lyst til å fullføre flere spill. Ikke helt sikker på hva neste prosjekt skal bli, men står i hovedsak mellom Trails of Cold Steel 1, Vampyr, The Surge, Devil May Cry V, Division 2 (historien, i alle fall), Dragon's Dogma og Ace Combat 7. Uff, valgets kvaler. :p Men tenker at hvis jeg klarer å fullføre et nytt spill før Rage 2 kommer, og hvis Rage 2 blir godt mottatt, kan jeg jo kjøpe det som belønning til meg selv. :)

 

Trails of Cold Steel synes jeg er et av de beste JRPGene på konsollen, men det er langt så der må du virkelig være forberedt på å stå løpet ut. Jeg tror jeg endte opp på rundt 80 timer totalt.

Lenke til kommentar

80 timer i det første? Med tanke på at det er tre spill kan det jo ta en stund... :p Men skal absolutt i det en sjanse. Var sløv nok til å bestille det tredje med en feiltagelse, så kjøpte det første også, i stedet for å avbestille det tredje. Men nå trenger jeg jo det andre også, for å få hele trilogien. Blir visst ikke noe sommer på meg i år. :p

Lenke til kommentar

80 timer i det første? Med tanke på at det er tre spill kan det jo ta en stund... :p Men skal absolutt i det en sjanse. Var sløv nok til å bestille det tredje med en feiltagelse, så kjøpte det første også, i stedet for å avbestille det tredje. Men nå trenger jeg jo det andre også, for å få hele trilogien. Blir visst ikke noe sommer på meg i år. :p

 

Åja, dette er en sammenhengende historie så det er ikke noe poeng i å spille nr 2 uten å spille nr 1 først. Treeren har jeg naturlig nok ikke spilt ennå, men det ser ut som det er samme gjengen.

Lenke til kommentar

Den i front skulle vært en 20th Anniversary DS4 da :p Jeg har min stående i eske uåpnet foreløpig! Fikk omsider hentet mine to Phantom White her om dagen jeg også, fy flate for en SEXY kontroller. Si i fra når det er tilbud på den sorte da XtaZ :wee:

Lenke til kommentar

Dårlig med 20th anniversary kontrollere her i huset gitt, men det fulgte med 2 stk Days of Play edition kontrollere med den konsollen, men den er også fortsatt uåpnet :D

 

Slo du ikke til på Phantom Black når jeg tipset om tilbudet på proshop forrige mnd altså? Var egentlig helt tilfeldig at jeg kom over tilbudet på den tiden så det er ikke noe jeg aktivt leter etter, men ja hvis jeg snubler over en deal så skal jeg si i fra :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Øverste post på side 140 i denne tråden. Haha! Du var jo faktisk den første som kommenterte på den også!  :rofl:

 

Var ikke like god deal som Phantom White da desverre.

 

 

Fet kontroller det der, faktisk aldri sett den før :p

Endret av XtaZ
Lenke til kommentar

Lol.

Jaja, var ikke SÅ bra tilbud da at jeg hadde orket å handle tydeligvis :p. Helside på posten sin app med pakker som ligger klar på Obs Bygg i dag og gitt...nå roer det seg nok litt de neste ukene :wee:

 

Er det ikke Proshop som har helt mongo priser på frakt forresten? Eller blander jeg med en annen side?

 

EDIT: 119,- er det rimeligste ja.

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...