TheKims Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Som nevnt ga Ubisoft det ut gratis, men anledningen her er selvfølgelig brannen i Notre Dame. Modellen fra spillet er såpass detaljert at den vil bli brukt i restaureringen. Ubisoft har endel bilder som de har sagt seg villige til å dele med myndighetene om det er nødvendig. Tviler på at de bruker modeller fra spillet. Lenke til kommentar
...... Skrevet 24. april 2019 Del Skrevet 24. april 2019 Dette viser hvor bra spillemediet faktisk er. Har ikke alltid hatt et så godt syn på Ubisoft, men å stå fremfor Sphinxen i ACO ga meg heftig ståpels. Tidsepoker, verdens underverker og mye mer blir foreviget i spill, og det er ekstremt fint og viktig at det skjer. Kan bare drømme om hvordan dette blir om en par tre-fire konsollgenerasjoner med fotorealistisk grafikk. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 (endret) Har storkost meg så langt med Days Gone. Har annmelderne spilt riktig spill? Spillet er ikke en masterpiece, men en 8.5 til 9 er det definitivt. Endret 27. april 2019 av MrCuzNT Lenke til kommentar
...... Skrevet 27. april 2019 Del Skrevet 27. april 2019 Har storkost meg så langt med Days Gone. Har annmelderne spilt riktig spill? Spillet er ikke en masterpiece, men en 8.5 til 9 er det definitivt. Anmelderene har for en gangs skyld brukt skalaen slik den er ment, og ikke operert med kun 7-10 som de vanligvis gjør. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 1. mai 2019 Del Skrevet 1. mai 2019 Epic Games har kjøpt Psyonix - devsa bak Rocket League. Lenke til kommentar
Johannes Entenmann Skrevet 2. mai 2019 Del Skrevet 2. mai 2019 Og RL forsvinner fra Steam for kjøp men blir forsatt støttet for de som allerede har kjøpt det. Synd at alle Fortnite pengene går til å kjøpe seg eksklusivitet av spill. 1 Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Dette spillet har jeg totalt oversett å oppdaget det først nå. Ser rimelig kult ut og mange kaller det et CyberPunk Chrono Trigger :O Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 Endelig fått Tales of Berseria ut av plasten og inn i PS4. Nå har jeg ikke spilt noe Tales-spill siden Graces F kom ut for flere år siden, men mange sier at dette er blant de beste spillene i serien på lang tid. 1 Lenke til kommentar
Rookie_NO Skrevet 3. mai 2019 Del Skrevet 3. mai 2019 (endret) Dette spillet har gått totalt under radaren min! Kjøpte det i går kveld og er totalt hekta. Mekanikkene er nesten blåkopiert fra Final Fantasy Tactics, så hvis du likte det spillet så kan dette absolutt anbefales! Link til spillets hjemmeside hos Steam: https://steamcommunity.com/app/699170 Endret 3. mai 2019 av Rookie_NO Lenke til kommentar
...... Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Slutten på Bioshock Infinite. Har på et merkelig vis ikke spilt det før nå, selv om Bioshock 1 er et av de beste spillene jeg har spilt på Xbox 360. I morgen blir det Burial at Sea DLCen. Er spent. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Bioshock spillene er alle middelmådige FPS men utrolig gode historier. Som viser at ikke alle spill må ha fantastisk gameplay så lenge historien driver deg videre. men på andre siden ikke alle spill må ha en fantastisk historie om gameplay er bra nok. Det er ingen magisk fasit. 1 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 https://www.youtube.com/watch?v=YBkzceakgAg Dette spillet har jeg totalt oversett å oppdaget det først nå. Ser rimelig kult ut og mange kaller det et CyberPunk Chrono Trigger :O Har faktisk Limited Run Games utgaven til både Vita og Switch Fortsatt i plastikken sin ? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Da fikk jeg kjøpt Mordhau, laster ned nå. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 Bioshock spillene er alle middelmådige FPS men utrolig gode historier. Som viser at ikke alle spill må ha fantastisk gameplay så lenge historien driver deg videre. men på andre siden ikke alle spill må ha en fantastisk historie om gameplay er bra nok. Det er ingen magisk fasit. BioShock er bare spirituelle oppfølgere til System Shock, og gjør svært lite nytt av interesse. Har du muligheten bør du absolutt spille System Shock 2. Det spillet hadde alt. Bra historie, bra gameplay, bra områder å utforske, og en svært bra villain. Gleder meg sykt til System Shock 3 kommer - hvis de har lært av Ultima Ascendant. Ble skuffet der. Men vi har jo også en System Shock remake å se frem til fra noen andre. Kan bli knall. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 4. mai 2019 Del Skrevet 4. mai 2019 (endret) Har faktisk Limited Run Games utgaven til både Vita og Switch Fortsatt i plastikken sin Rett og slett en skam *bitchslap* Endret 4. mai 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 6. mai 2019 Del Skrevet 6. mai 2019 Det er ganske epic å bli charga av en kar på hest som løper rett mot deg også tar du bare og kaster spydet på han, så han går flyvende av hesten. Skulle filmet det! Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 Fullførte historien i Anthem i går kveld. Ganske bra historie, om enn litt forutsigbar. Fikk åpnet en god del annet etterpå, som to nye strongholds, contracts, legendary challenges og så videre. Er blitt level 25, og har fått mitt første Mastercraft weapon, eller hva det nå heter. Har løpt gjennom hele spillet med assault rifle, light machinegun og shotgun, så fikk... heavy pistol. WTF? Men er ikke lenge til jeg får den siste javelinen, så skal begynne å pusle med å lage alle fire så bra som mulig. Pistolen har for øvrig +200% når man svever, noe som passer perfekt for Storm'en min. Men spiller bare Ranger langt. Valgte Colossus som tredje javelin. Si hva dere vil om Anthem, men jeg er blitt helt hekta. Vi trenger mer content osv, men det er knallbra for hva det er. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 7. mai 2019 Del Skrevet 7. mai 2019 RAGE!!! Hvorfor havner jeg alltid på laget som ikke spiller som lag! I Mordhau havner jeg nesten alltid på et lag hvor folk ikke prøver å ta capture points. Etter harde kamper kom vi oss inn i landsbyen men folka mine bare sprer seg rundt og gjør nesten alt for å ikke ta capture pointet. Gang på gang fant jeg meg alene i landsbyen prøvde å få tatt den pointen, men når jeg er alene går ikke det med 5-10 fiender. Og det teite er at uten det capture pointed er man dømt til å tape. Likevel skjønner aldri laget mitt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå