Mala Skrevet 5. februar 2019 Del Skrevet 5. februar 2019 Haha, kjører på ja Ja man trenger litt annet også inni mellom! Tenkte det var greit å kjøre på med mer nervepirrende gameplay i form av Dead Space 2! Snart kommer jo det neste Metro spillet også, så regner med å blir ferdig innen da. Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Metro Exodus er jeg spent på, ja. Det er godt mulig det blir kjøpt på release, selv om det ikke er i nærheten av RE2-remaken når det kommer til hype. Jeg spilte gjennom det første Dead Space. Jeg synes det var et greit spill, men ikke så mye mer. Det har noen våpen som er veldig tilfredsstillende å bruke og et par minneverdige bossfights. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 (endret) Syns Dead Space har en helt suveren lyddesign som løfter opplevelsen flerfoldige hakk! Klamt og grusomt. Spillet har også holdt seg veldig godt altså! Syns å huske spillet som rinelig seigt i sin tid, men input-lag på TV'ene våre den gang var kanskje hakket seigere også Uansett sykt glad for at jeg har ventet med å ta fatt på trilogien til nå med ny TV og habilt lydoppsett! Angående Exodus så har det jo desverre blitt en del negativ omtale rundt det nå, med valget å gå over til Epic store i stedet for Steam. Håper selvsagt spillet blir en suksess uansett, for de tidligere spillene har liksom vært av ett eget kaliber innen sjangeren! Endret 6. februar 2019 av Mala Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Det var merkelig å ta det fra Steam i siste liten. Det burde ha vært gjort for lenge siden og det burde aldri ha vært mulig å forhåndsbestille. For en rotete håndtering av det hele. Men det spiller liten praktisk rolle for min del siden jeg skal ha PS4-versjonen, og spillet kan fortsatt være fantastisk. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 6. februar 2019 Del Skrevet 6. februar 2019 Ja blir konsoll her også, da sikkert One X utgaven da den nok drar det bittelille ekstra lengste strådet. Kunne selvsagt kjøpt det til PC og kjørte det på full pupp...men må innrømme at jeg er mer og mer i retning å nyte spillene lent bakover på storskjermen Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Kanskje litt feil sted å poste, men hva slags nytt gaming tastatur anbefaler dere? Er lei mitt Razer Blackwidow Chroma... øhhh det bare duger ikke mer.. Har sett litt på Corsair K95 Platinum, vil ha noe som har bra byggekvalitet, har kjappe taster, tåler litt og ser bra ut. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 (endret) Jeg sverger til Corsair og Asus på de fleste ting i PCen da de har bra kvalitet som aldri har sviktet meg, men jeg har ikke prøvd tastaturene eller musene deres enda så skal ikke uttale meg om de. Har hatt noen Roccat tastatur som har funket helt knall, i tillegg til at Roccat har veldig god kundeservice (sendte meg gratis WASD, Shift og Alt replacement keys når mine gamle var blitt nedslitt) så jeg kan anbefale de, men har også fått sansen for SteelSeries produkter i det siste da jeg er ekstremt fornøyd med musa jeg kjøpte, så nå vurderer jeg teste et matchende SteelSeries-tastatur neste gang. Tror ikke du kan gå feil med noen av disse merkene egentlig da de generelt får bra kritikk så du får hive deg over det du liker designet på best. Basert på de 3 forskjellige Razer musene jeg har hatt gjennom årene så skal jeg aldri kjøpe ett Razer produkt igjen. Elendig kvalitet. Endret 7. februar 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Faen så fett DIvision 2 betaen er! Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 7. februar 2019 Del Skrevet 7. februar 2019 Jeg sverger til Corsair og Asus på de fleste ting i PCen da de har bra kvalitet som aldri har sviktet meg, men jeg har ikke prøvd tastaturene eller musene deres enda så skal ikke uttale meg om de. Har hatt noen Roccat tastatur som har funket helt knall, i tillegg til at Roccat har veldig god kundeservice (sendte meg gratis WASD, Shift og Alt replacement keys når mine gamle var blitt nedslitt) så jeg kan anbefale de, men har også fått sansen for SteelSeries produkter i det siste da jeg er ekstremt fornøyd med musa jeg kjøpte, så nå vurderer jeg teste et matchende SteelSeries-tastatur neste gang. Tror ikke du kan gå feil med noen av disse merkene egentlig da de generelt får bra kritikk så du får hive deg over det du liker designet på best. Basert på de 3 forskjellige Razer musene jeg har hatt gjennom årene så skal jeg aldri kjøpe ett Razer produkt igjen. Elendig kvalitet. Takk for svar, ser ut som man ikke kan gå feil med K95 så da blirre innkjøp. Razer har noen gode gaming muser syns jeg men thats it Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Har fått testet Division 2 nå, og kan se for meg at dette kan bli moro en stund. Synes det første oppdraget av sykt vanskelig, og ble kastet ut av serveren da jeg endelig kom til Base Of Operations. Sånn sett foretrekker jeg Anthem. Historien der er langt bedre, og var mye lettere og mye mer moro å bevege seg rundt omkring og plaffe ned fiender. Men hadde mye moro med Division 1 også, så skal nok kose meg med Division 2. Tror jeg blir å spille dem side om side en stund, så får jeg se hvilket jeg vil fokusere på etterhvert. Og med ny expanstion til både ESO og FFXIV i sommer er dette et knallår for oss som liker MMOer. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 Kjøpte Rise of the Tomb Raider da det bare kosta 82kr for spillet og alt av DLC virker det som. Spillet er OK+ som er en forbedring fra første spillet som var OK. Men det er veldig veldig gamey. Det er masse ulogisk "spill logikk" Fiender du dreper magisk mister våpene sine fordi du skal få våpen når spillet vil du skal få våpen ikke før. Planker man tau på kan lett rives opp så lenge du har en bus med tau, fordi av en eller annen grunn blir du mye sterkere når du drar i et tau, i stede for å bare rive opp plankene med isøksa du har. Osv osv. Men er et kult nok spill, men Lara får null sympati for at hun er kald, hun går faen meg i samme bukse som hun gikk med i syria. hun nekter plent å bruke lue(de fleste neketer å bruke lue i dette spillet) selv om de er i Sibir midt på vinteren. Virker ikke som de som har laget dette spillet har opplevd minus 20 eller hva det liksom skal forestille i spillet. Lenke til kommentar
GrinderX9 Skrevet 8. februar 2019 Del Skrevet 8. februar 2019 (endret) Kjøpte Rise of the Tomb Raider da det bare kosta 82kr for spillet og alt av DLC virker det som. Spillet er OK+ som er en forbedring fra første spillet som var OK. Men det er veldig veldig gamey. Det er masse ulogisk "spill logikk" Fiender du dreper magisk mister våpene sine fordi du skal få våpen når spillet vil du skal få våpen ikke før. Planker man tau på kan lett rives opp så lenge du har en bus med tau, fordi av en eller annen grunn blir du mye sterkere når du drar i et tau, i stede for å bare rive opp plankene med isøksa du har. Osv osv. Men er et kult nok spill, men Lara får null sympati for at hun er kald, hun går faen meg i samme bukse som hun gikk med i syria. hun nekter plent å bruke lue(de fleste neketer å bruke lue i dette spillet) selv om de er i Sibir midt på vinteren. Virker ikke som de som har laget dette spillet har opplevd minus 20 eller hva det liksom skal forestille i spillet. Haha ser poengene dine, men småpirk. Reboot serien er noen av de beste spillene de siste årene i min bok. Men til forskjell fra deg synes jeg det første spillet var det beste og det siste det dårligste. Men alle tre veldig bra. Endret 8. februar 2019 av GrinderX9 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Kjøpte Rise of the Tomb Raider da det bare kosta 82kr for spillet og alt av DLC virker det som. Spillet er OK+ som er en forbedring fra første spillet som var OK. Men det er veldig veldig gamey. Det er masse ulogisk "spill logikk" Fiender du dreper magisk mister våpene sine fordi du skal få våpen når spillet vil du skal få våpen ikke før. Planker man tau på kan lett rives opp så lenge du har en bus med tau, fordi av en eller annen grunn blir du mye sterkere når du drar i et tau, i stede for å bare rive opp plankene med isøksa du har. Osv osv. Men er et kult nok spill, men Lara får null sympati for at hun er kald, hun går faen meg i samme bukse som hun gikk med i syria. hun nekter plent å bruke lue(de fleste neketer å bruke lue i dette spillet) selv om de er i Sibir midt på vinteren. Virker ikke som de som har laget dette spillet har opplevd minus 20 eller hva det liksom skal forestille i spillet. De kunne hatt henne i termodress men det hadde ikke vært spesielt sexy. Jeg synes dette spillet var ganske bra og bedre enn det forrige, spesielt gameplay-messig, men det er langt unnå nivået til Uncharted 4. Spillogikk er greit når det gjør spillet morsommere å spille. Ofte blir det er merkelig kompromiss der spillet må være utrolig urealistisk på ett område for å være realistisk på et annet. Jeg har akkurat spilt gjennom RE2-remaken og den begrensede plassen du har til å bære ting er ment å være realistisk, samtidig har du en boks med uendelig lagringsplass som på magisk vis teleporterer seg mellom lagringsrommene. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Problemet med Tomb Raider rebooten er at alle karakterene har samme utstråling som en busk. De er så platte og stereotypiske og kjipe at det er helt sykt at de ikke har lagt mer arbeid i karakterutvikling. Artig når en spillserie så til de grader blir knust av en annen som har latt seg inspirere. Uncharted er det nye Tomb Raider. Håper at Tomb Raider får en reboot av rebooten, men mye mer fokus på utforsking og gåteløsning. Og mindre menneskefiender og mer kamp mot naturen. Men det toget er nok gått. Lenke til kommentar
Laserbeam Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe Anthem eller Division 2. I Anthem, har man mulighet til å gjøre "alt" i enspiller evt 2 spiller samarbeid? Eller blir det vanskeligere da? Og har man også mulighet til det i Division 2? Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 De kunne hatt henne i termodress men det hadde ikke vært spesielt sexy. Jeg synes dette spillet var ganske bra og bedre enn det forrige, spesielt gameplay-messig, men det er langt unnå nivået til Uncharted 4. Spillogikk er greit når det gjør spillet morsommere å spille. Ofte blir det er merkelig kompromiss der spillet må være utrolig urealistisk på ett område for å være realistisk på et annet. Jeg har akkurat spilt gjennom RE2-remaken og den begrensede plassen du har til å bære ting er ment å være realistisk, samtidig har du en boks med uendelig lagringsplass som på magisk vis teleporterer seg mellom lagringsrommene. Det kommer veldig an på spillet hvor mye spill logikk påvirker. I spill som Mario, castelvania, god og war. Så er det liksom sånn spillet er. Men dette spillet er satt i en ganske realistisk verden og da blir sånne ting mer "feil" Det er ikke som det ødelegger, det bare er litt rart. Problemet med Tomb Raider rebooten er at alle karakterene har samme utstråling som en busk. De er så platte og stereotypiske og kjipe at det er helt sykt at de ikke har lagt mer arbeid i karakterutvikling. Artig når en spillserie så til de grader blir knust av en annen som har latt seg inspirere. Uncharted er det nye Tomb Raider. Håper at Tomb Raider får en reboot av rebooten, men mye mer fokus på utforsking og gåteløsning. Og mindre menneskefiender og mer kamp mot naturen. Men det toget er nok gått. Ja de nye TR spillene er veldig uncharted. Spiller gjennom Nathan Drake collection nå og det er ekstremt opplagt hvor de nye TR spillene har hentet inspirasjonen. Men uncharted gjør det bedre(bortsett fra skytinga som ikke er fantastisk i uncharted) de storslåtte action senene og omgivelsene er mer episke i uncharted (har ikke prøvd 4 enda) enn i TR. Lenke til kommentar
...... Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Enig, Uncharted gjør alt utenom skytingen så uendelig mye bedre enn i Tomb Raider reboot. Gled deg til Uncharted 4, da kommer det virkelig frem at det er en klasseforskjell mellom de to! Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 (endret) Synes egentlig litt omvendt - liker Tomb Raider reboot bedre enn Uncharted serien, særlig Shadow parkerer Uncharted 4 en del. Liker begge seriene godt da Endret 9. februar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe Anthem eller Division 2. I Anthem, har man mulighet til å gjøre "alt" i enspiller evt 2 spiller samarbeid? Eller blir det vanskeligere da? Og har man også mulighet til det i Division 2? Du har mulighet til det samme i Division 2 også. Det er selvsagt litt vanskeligere alene ettersom du ikke kan bli revivet når du blir knocked, men ikke noe problem å spille det alene Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 9. februar 2019 Del Skrevet 9. februar 2019 Jeg er litt usikker på om jeg skal kjøpe Anthem eller Division 2. I Anthem, har man mulighet til å gjøre "alt" i enspiller evt 2 spiller samarbeid? Eller blir det vanskeligere da? Og har man også mulighet til det i Division 2? Hadde lett valgt Division 2 over Anthem. Division 2 har mer interessant lootsystem, mer å gjøre (raids, assignment etc), og spillet kommer ikke til å dø like fort ut som det Anthem kommer til å gjøre De har også sagt at Division 2 skal være mer solovennlig enn det 1'ern var, så du kan fint kose deg med det alene hvis du vil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå