Gunfreak Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Jepp, fikk Resident Evil 2 i posten i dag. Jepp, hadde fri idag. Jepp. strømmen var borte i flere timer. "Two out of three aiiin't baaaad!" Kjeften, meat loaf.... Mangel på strøm skaper jo bare stemning. Du kunne fått naboene dine til å hamre på dører og vegger mens de lagde zombie lyder. Noen timer med det og du er i perfekt sinnsstemning for RE2. 2 Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Hahaha, skulle tenkt på det. 2 Lenke til kommentar
Mala Skrevet 23. januar 2019 Del Skrevet 23. januar 2019 Jepp, fikk Resident Evil 2 i posten i dag. Jepp, hadde fri idag. Jepp. strømmen var borte i flere timer. "Two out of three aiiin't baaaad!" Kjeften, meat loaf.... Utrolig timing Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 (endret) Hadde Nioh tidligere men solgte det uåpnet. Sjekket gameplay-videoer og det med stances virket litt stress, skulle kanskje gitt det en sjanse. Har aldri prøvd Dark Souls så er spent på det. Bloodborne fenget ikke men det var pga settingen og at man ikke kunne bruke skjold virket det som. Likte Demon Souls på PS3, men det har jeg rotet bort. Stance-switching er valgfritt å bruke og man kan runde spillet uten å sette seg inn i det, men det kan virke litt overveldende i starten ja. Enkelt forklart så gjør bare lavere stances at man har raskere attacks, bedre mobility, lavere KI (stamina) kostnad men man gjør mindre damage, mens jo høyere man går jo tregere attacks og høyere damage gjør man på bekostning av Ki-kost og mindre mobility. Stancene endrer også attackmønsteret men dette varierer stort fra våpen til våpen og hvilken talents man har. Man kan også komplisere det med å ta talents som gjør at man får Ki eller attack-buffs hvis man hopper mellom stances etter en kombo, men dette er bare noe jeg nylig har begynt sette meg inn i nå når jeg er over halvvegs (tror jeg) inn i spillet så det er over hodet ikke ett krav. Jeg har ikke masteret combaten i spillet på noen måte men har null problemer med å progresse fremover. Kjør på og prøv deg frem sier jeg bare. Jeg har ikke rundet det enda å gleder meg allerede sinnsykt til Nioh 2 Endret 24. januar 2019 av XtaZ 1 Lenke til kommentar
.AN.XVIII.IV:. Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Er Nioh like vanskelig eller vanskeligere enn Dark Souls spilla? Da vet jeg ikke om jeg orker Nioh allikevel selv om jeg har det på wishlista mi på steam. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Jeg synes det er en del lettere. Er vel kun to bosser jeg har slitt med å ta ned så langt og har hatt 20+ attempts på. Lenke til kommentar
MrCusNT Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Jeg personlig likte ikke Nioh så mye. Det mangler den "mystiske" følelsen DS gir. Når det kommer til vanskelighet er det noe lettere, men fortsatt ganske vanskelig. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Da står demoen til Anthem på nedlasting. Demoen varer bare i helgen, men skal bli morsomt å se spillet i praksis. Eneste minus er at man må forhåndsbestille for å bruke demoen, men pytt, jeg stoler på BioWare. Lenke til kommentar
Gabri3L Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Da står demoen til Anthem på nedlasting. Demoen varer bare i helgen, men skal bli morsomt å se spillet i praksis. Eneste minus er at man må forhåndsbestille for å bruke demoen, men pytt, jeg stoler på BioWare. Det er nok det spillet jeg har sett mest frem til i 2019, men kommer nok ikke til å kjøpe det med det første likevel. Dessverre må man i disse dager vente til spillet har vært ute en stund før man får se hvordan det faktisk kommer til å være å spille... https://www.pcgamer.com/anthem-demo-balance-will-be-super-different-from-full-release/ Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 24. januar 2019 Forfatter Del Skrevet 24. januar 2019 Da står demoen til Anthem på nedlasting. Demoen varer bare i helgen, men skal bli morsomt å se spillet i praksis. Eneste minus er at man må forhåndsbestille for å bruke demoen, men pytt, jeg stoler på BioWare. Du kan også abonnere på en mnd med EA Access eller Origin for tilgang. En mnd koster vel under 40kr? Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 24. januar 2019 Del Skrevet 24. januar 2019 Aner ikke med EA Access, har ikke prøvd det. Har så mange andre ting å abonnere på. PS+, XB Live, GamePass, Nintendo Online... Men har troen på Anthem, så gleder meg sykt. Vet det trenger litt tid på å godgjøre seg etter launch, men liker å være blandt de første som spiller, og se spillet utvikle seg over tid. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Da er det bare å håpe at Resident Evil 2 faktisk dukker opp i dag, ikke at jeg får anledning til å spile i dag uansett da Kos dere med spillet dere som allerede har fått det, og dere andre som har anledning Stemningsbilde Endret 25. januar 2019 av Mala 3 Lenke til kommentar
Spartapus Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Da er det bare å håpe at Resident Evil 2 faktisk dukker opp i dag, ikke at jeg får anledning til å spile i dag uansett da Kos dere med spillet dere som allerede har fått det, og dere andre som har anledning Håper på å få det i dag selv da det ble sendt for et par dager siden. Skal ut og ta noen pils etter jobb, men satser på å runde av tidlig og få begynt på spillet i kveld. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Damn, da var jeg ferdig med Leon sin campaign i RE2. Brukte 7.5 timer og spilte non-stop utenom et par dasspauser. Dette var heftige saker! Blir en matpause nå før jeg starter på Claire campaignen tror jeg. Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Spillet er så kort altså? Er jo snart 20 år siden jeg spilte RE2 på N64, men husker liksom at spillet tok en stund, merkelige greier Selv har jeg rigget til Wii U og startet opp Xenoblade Chronicles X, har over 7,5 timer allerede - men regner med minst 50 timer før jeg i det hele tatt nærmer meg å føle at jeg har "kommet igang" Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Ja det var rimelig kort og tok meg god tid til og med. Fant alle notes, våpen og bagupgrades og sørget for at ingen av rommene var merket rødt lengre (som er indikatoren på at det fortsatt er noe av interesse der). NG+ endrer litt på spillet og har en annen slutt stod det, så får se om man kjører igjennom en gang til med Leon etterhvert også Endret 25. januar 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Er en viss forskjell på folk som spilte spillet til døde da det kom, og folk som aldri har prøvd det før. Det er og blir ren remake, så det meste av puzzles er det samme, ting ligger de vi forventer det, og så videre. Blir jo en del enklere da. For den saks skyld er det mange videoer av speedruns av originalen på litt over en time. Men her snakker vi kvalitet over kvantitet. Bare fordi et spill er lengre, betyr det ikke at det er bedre. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Er en viss forskjell på folk som spilte spillet til døde da det kom, og folk som aldri har prøvd det før. Det er og blir ren remake, så det meste av puzzles er det samme, ting ligger de vi forventer det, og så videre. Blir jo en del enklere da. For den saks skyld er det mange videoer av speedruns av originalen på litt over en time. Men her snakker vi kvalitet over kvantitet. Bare fordi et spill er lengre, betyr det ikke at det er bedre. Delen til leon sitt wåpen ligger ikke på samme sted. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 Bra det. Men burde ikke være vanskelig å finne, og er vel strengt tatt ikke nødvendig. Demoen til Anthem er for øvrig i gang, og serverne er allerede smekkfulle. Klarte etter litt strev å koble meg på, men fikk beskjed om at jeg ikke har tilgang til VIP-demoen (noe jeg har). Bra start, det der. Men var vel som forventet. Skal heller prøve igjen om en times tid. Varer jo hele helgen, og er en open beta neste helg uansett. Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 25. januar 2019 Del Skrevet 25. januar 2019 (endret) Jeg husket egentlig ingenting fra spillet så for meg var dette en helt blind playthrough Endret 25. januar 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå