Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Er det ikke bedre å sove ut og heller ta noen gode og lange sessions med noen lufteturer i mellom? Høres ut som oppskriften på hjerteinfarkt det prosjektet ditt :p

Ellers ser jeg frem til helgen selv, jobber 15-2300 på fredagen så blir nok ikke mye tid den dagen dessverre.

Sist gang rundet jeg re2 fra ps1 cd 8 ganger etter værandre, ga opp til slutt grunn ræva grafikk da, kastet leon våpen der flammekasteren er i spillet

Endret av Jokingnutria
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Ble ferdig med Shadow of the Tomb Raider i går. Er liksom litt tom, som man gjerne blir etter å ha spilt et godt spill. Lurer litt på hva jeg skal prøve meg på nå...

Shadow var litt av et spill, bilde og lyd i særklasse. På slutten av spillet var det et "slag" med helikoptere eksplosjoner og greier, fult kjør - alt i spektalulær Atmos, jeg hadde også romperisterne i sofaen i gang. Jeg satt og tenkte flere ganger mens jeg bombardert med slike visuelle og lydmessige inntrykk - dette er gaming!!! Har vel aldri opplevd slikt trykk selv i spektakulære filmer.

Blir vrient å toppe dette altså....  :D

Jeg synes spillet rett og slett er revolusjonerende - man har satt en standard her. 

Har atmos selv i stua og vurdert Xbox lenge for å oppleve atmos i spill men 30fps stopper meg og heller spille det på PC. Men kan se for meg det er en syk opplevelse :D

Lenke til kommentar

Har atmos selv i stua og vurdert Xbox lenge for å oppleve atmos i spill men 30fps stopper meg og heller spille det på PC. Men kan se for meg det er en syk opplevelse :D

Hehe, jeg har nok en fordel der - spiller ikke på pc, så vet ikke hva god fps betyr  :D

Men det er jo ikke bare Atmos-mixen som er ekstrem her - hdr bildet ser ganske fantastisk ut også.

Lenke til kommentar

Ellers ser jeg frem til helgen selv, jobber 15-2300 på fredagen så blir nok ikke mye tid den dagen dessverre.

Burde lære deg å bestille fra gamezone, vet du. Kopien min ble sendt i går, så har den i morra. :D

Blir spennende å lese hva dere synes om RE2, her har jeg en voksen backlog som må gjøres noe med først. 

Hvis det hjelper noe er historien til Leon og Claire "bare" ti timer hver, sånn ca. Burde være overkommelig å ta en av dem i løpet av en dag eller to. :) Er vel heller ikke noe Scenario A og B denne gangen, så vidt jeg vet. Husker vi måtte spille gjennom originalen fire ganger ofr å få hele historien med begge to.

Lenke til kommentar

Burde lære deg å bestille fra gamezone, vet du. Kopien min ble sendt i går, så har den i morra. :D

Hvis det hjelper noe er historien til Leon og Claire "bare" ti timer hver, sånn ca. Burde være overkommelig å ta en av dem i løpet av en dag eller to. :) Er vel heller ikke noe Scenario A og B denne gangen, så vidt jeg vet. Husker vi måtte spille gjennom originalen fire ganger ofr å få hele historien med begge to.

Gleder meg. Håper jeg har dette i posten til helga.

Lenke til kommentar

Jobber 15-2300 i morra også, og onsdagen :D

Ellers hadde jeg ei beinhard Dead Space økt i dag...så fikk rundet av spillet etter 9.5 timer totalt. For ett evig godt spill! Hadde begynt på Dead Space 2 senere i dag, hadde det ikke vært for disse ettermiddag skiftene..

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Og der tok jeg siste sjef i Dead Cells. Tok bare 15 timer, trodde det skulle ta lenger tid da jeg ser på nett at mange bruker rundt 50 timer for å ta siste sjef. Hadde sjukt flaks med utstyret en run og min-makset en god del for å spare tid. Genialt spill, kommer nok til å fortsette litt her og der siden det er mye mer å gjøre etter å ha tatt sistesjef første gang.

Men blir godt å legge det fra seg i første omgang og starte på et nytt spill. Spørsmålet er hva? Står mellom Dark Souls 2 som jeg aldri har spilt eller eventuelt AC Origins.

Lenke til kommentar

Dark Souls 2, selvfølgelig! Om du ikke har spilt det allerede kan du også vurdere Nioh. Har startet på det igjen selv etter at jeg ikke ble helt fenget av det sist gang jeg begynte, men nå har jeg fått skikkelig hekta.

Hadde Nioh tidligere men solgte det uåpnet. Sjekket gameplay-videoer og det med stances virket litt stress, skulle kanskje gitt det en sjanse. Har aldri prøvd Dark Souls så er spent på det. Bloodborne fenget ikke men det var pga settingen og at man ikke kunne bruke skjold virket det som. Likte Demon Souls på PS3, men det har jeg rotet bort.

Hvis valget står mellom Dark Souls 2 eller å kjøpe noe som helst fra Ubisoft så er valget lett for min del.  :roll:

Hehe, samme her egentlig. Men Origins står i hylla så slipper forsåvidt å kjøpe det.. Jeg vokste opp med Wilbur Smith sine bøker og da også de om Egypt og har sett litt for mange dokumentarer om pyramidene - sphinxen osv. Har spilt Origins en 4-5 timer og gameplay er "meh", men settingen er fantastisk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...