Mr_Spock Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Lyden her helt knall ja, og det vant vel masse priser back in the day for hvor bra gjennomført alt sammen var. Det har du jammen rett i: https://en.wikipedia.org/wiki/Dead_Space_(video_game) Dro inn en haug med priser om audio, sound design osv. Meget fortjent, spør du meg. Lenke til kommentar
Avean Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Aldri gjennomført Dead Space serien, bare husker at det skremte livskiten utav meg. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 (endret) Dead Space serien er helt fantastisk, en av mine favoritter og noe av det beste som kom ut av forrige gen, og det er også en av mine største sorger at EA drepte Visceral Games og la serien på is. Lagde faktisk senest for 6 dager siden en liten sippetråd på reddit for å påpeke at det nærmer seg 6 år siden 3eren kom og at det er null håp i sikte etter en oppfølger. Helt forjævlig. Lyden her helt knall ja, og det vant vel masse priser back in the day for hvor bra gjennomført alt sammen var. Angående RE2 Mala så er det vel PC versjonen som trekker det lengste strådet. Har du ikke ett 1080-kort? Gogo PC Spiller ikke RE på PC om det så smalt i helvete Ikke snakk om å jukke noe kabel satan for å koble PC mot TV heller. Det greiene der funker ikke for meg .Spillet ser jo helt nydelig ut på PS4 Pro allerede, så lider jo ingen nød overhodet 1080TI kortet duger fortsatt ja Morro å se så mye kjærlighet for Dead Space. Vet i grunn ikke hvorfor jeg aldri spilte igjennom Dead Space 2. Men dette kjøre her blir bra! Perfekt oppvarming til RE2! Får finne tid til de to neste spillene utover året! Endret 20. januar 2019 av Mala Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Spiller ikke RE på PC om det så smalt i helvete Ikke snakk om å jukke noe kabel satan for å koble PC mot TV heller. Det greiene der funker ikke for meg .Spillet ser jo helt nydelig ut på PS4 Pro allerede, så lider jo ingen nød overhodet 1080TI kortet duger fortsatt ja Morro å se så mye kjærlighet for Dead Space. Vet i grunn ikke hvorfor jeg aldri spilte igjennom Dead Space 2. Men dette kjøre her blir bra! Perfekt oppvarming til RE2! Får finne tid til de to neste spillene utover året! Null problem da koplet pc min med DisplayPort. kabel med en adapter til mitt Samsung 55" 4K UHD QLED TV med One Connect Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Ja, så var det jo den kabelen da. Null problem for meg å koble den i TV, men er ikke interessert i å trekke kabel rommet rundt for å ikke bruke den til noe som helst. 1 Lenke til kommentar
...... Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Har Dead Space spillene uspilt i hylla selv. Kanskje jeg skal ta de frem nå når det fortsatt er mørkt på kveldene.. Lenke til kommentar
Schreiber Skrevet 20. januar 2019 Del Skrevet 20. januar 2019 Lastet ned Dirt4 via GamePass bare for å teste det. Første løp gikk relativt greit. Havnet på en solid 15de plass, av 30 folk. Prøve å kjøre etappen igjen etterpå, men kort tid inn var det så mye tåke at jeg knapt så bilen, og langt mindre veien. Morsomt. Men ble fort to timer i strekk, og lagde mitt eget lille rally i Sverige i tre lange etapper, og kjørte dem i min egen Mini Cooper, og har et eget team klar til å ordne bilen og lese kartet. Kan digge dette. Liker for så vidt bilspill, men irriterer meg alltid grønn på at de andre fysisk sperrer veien, så jeg ikke klarer å kjøre forbi. Aner ikke hvorfor jeg ikke har spilt et rallyspill siden PS2 dagene. Her har vi jo ikke det problemer. Bare en åpen landevei, en klokke og en rankingliste. Det er knall. Men tror jeg trenger en ny kartleser. "Left 5, left 5, right 4, jump maybe, right 5, left 6..." "Hva mener du med maybe? Det der skal du jo vite!" Lenke til kommentar
tezzo Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Noen her som spiller Paladins? Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Null problem da koplet pc min med DisplayPort. kabel med en adapter til mitt Samsung 55" 4K UHD QLED TV med One ConnectOm du har RE2 på Steam og en 2018 QLED så har du jo Steamlink direkte i TVen. Trenger bare å være på samme nettverk. Har selv en 2018 Q9FN og denne har steamlink direkte i tvens smartfunksjoner (må lastes ned fra Samsung sin apps-liste) Endret 21. januar 2019 av CaZpeR Lenke til kommentar
XtaZ Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Spiller ikke RE på PC om det så smalt i helvete Ikke snakk om å jukke noe kabel satan for å koble PC mot TV heller. Det greiene der funker ikke for meg .Spillet ser jo helt nydelig ut på PS4 Pro allerede, så lider jo ingen nød overhodet 1080TI kortet duger fortsatt ja Morro å se så mye kjærlighet for Dead Space. Vet i grunn ikke hvorfor jeg aldri spilte igjennom Dead Space 2. Men dette kjøre her blir bra! Perfekt oppvarming til RE2! Får finne tid til de to neste spillene utover året! Joda, skal ærlig inrømme at når jeg satt med en ultrawide monitor i handlekurven hos komplett her om dagen så begynte jeg faktisk leke med tanken på å heller kjøpe en One X og en OLED TV istedet. Har lest nok om OLED til å vite at det er noe jeg har lyst til å oppleve, og da spesielt i slike mørke spill - så jeg hadde nok gjort det samme om jeg var i dine sko Droppet ultrawide kjøpet også foreløpig siden de ikke når helt opp til spec og feature kravene jeg har satt meg i tillegg til at modellene begynner bli litt for gamle og prisen ikke kan forsvares, så da venter jeg heller på 2019 modellene. Får vel lide meg igjennom RE2 på den gamle 27 tommeren en stund til Endret 21. januar 2019 av XtaZ Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Om du har RE2 på Steam og en 2018 QLED så har du jo Steamlink direkte i TVen. Trenger bare å være på samme nettverk. Har selv en 2018 Q9FN og denne har steamlink direkte i tvens smartfunksjoner (må lastes ned fra Samsung sin apps-liste) Usikker der. Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Usikker der. Støtten skal gjelde følgende: "The Samsung TV Steam Link App is only available on 2016 and newer Samsung Smart TVs. In addition to the standard 1080p, the application supports full 4K streaming starting with 2017 TV models." Så 1080p fra 2016-modellene og 4K-støtte fra 2017-modellene. Støttende kontrollere direkte til TV'en er følgende: - The Steam Controller - Xbox 360 Wireless/Wired - Xbox One Wired - Logitech F510 / F710 Ellers kan man koble til tastatur og mus, men da faller litt av poenget bort. Mer info her:https://support.steampowered.com/kb_article.php?ref=5613-TADC-2802 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Er det noe grunn til å spille Epiloge 1 og 2 i RDR2? Virker ekstremt antilimatisk etter en vedlig bra avslutting for Arthur. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Det er absolutt så verdt det ja!!! Det begynner rolig.... Endret 21. januar 2019 av Mala Lenke til kommentar
Mr_Spock Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 (endret) Ble ferdig med Shadow of the Tomb Raider i går. Er liksom litt tom, som man gjerne blir etter å ha spilt et godt spill. Lurer litt på hva jeg skal prøve meg på nå... Shadow var litt av et spill, bilde og lyd i særklasse. På slutten av spillet var det et "slag" med helikoptere eksplosjoner og greier, fult kjør - alt i spektalulær Atmos, jeg hadde også romperisterne i sofaen i gang. Jeg satt og tenkte flere ganger mens jeg bombardert med slike visuelle og lydmessige inntrykk - dette er gaming!!! Har vel aldri opplevd slikt trykk selv i spektakulære filmer. Blir vrient å toppe dette altså.... Jeg synes spillet rett og slett er revolusjonerende - man har satt en standard her. Endret 21. januar 2019 av Mr_Spock Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Om du har RE2 på Steam og en 2018 QLED så har du jo Steamlink direkte i TVen. Trenger bare å være på samme nettverk. Har selv en 2018 Q9FN og denne har steamlink direkte i tvens smartfunksjoner (må lastes ned fra Samsung sin apps-liste) Glemte å si jeg hadde down load den steam app her om dagen, fant ip adresse min på nett, men jeg er usikker hva hostname er da, om det id min på steam da. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. januar 2019 Del Skrevet 21. januar 2019 Noen rykter om når Ghost of Tsushima kommer? Husker jeg virkelig likte traileren jeg så i sommer (på E3?) Men hadde ikke PS4 så bare glemte det. Men nå har jeg PS4. Lenke til kommentar
MR SPEED Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 Nå er det ikke lenge til, nå er jeg klar til Red Bull å Tikka+ bli total idiot i Resident Evil 2 Remake tuller ikke der. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 22. januar 2019 Del Skrevet 22. januar 2019 (endret) Er det ikke bedre å sove ut og heller ta noen gode og lange sessions med noen lufteturer i mellom? Høres ut som oppskriften på hjerteinfarkt det prosjektet ditt Ellers ser jeg frem til helgen selv, jobber 15-2300 på fredagen så blir nok ikke mye tid den dagen dessverre. Endret 22. januar 2019 av Mala Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå