Gå til innhold

Den hyggelige tråden om spill som hobby.

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tror jeg fikk en hyggelig overraskelse i posten i dag. Antar jeg. :p Fikk en pakke fra Obsidian jeg slettes ikke forventet, og (selvsagt) er det noe med Pillars of Eternity 2. Nærmere bestemt er det en en steel case med en kode for å laste ned spillet (men ikke noe fysisk plate?), og en Guidebook: Volume 2. Hvor er Volume 1?  :hmm: Setter jo pris på dette, men en steelcase uten disk? Guidebook Volume 2, men ikke Volume 1? :p

EDIT: Glem det. Volume 1 er for Pillars 1, Volume 2 er for Pillars 2. :)

Endret av Schreiber
Lenke til kommentar

Fikk min første silent assassin score i Hitman 2 i går. Ikke så mye å skryte av, det er ikke så vanskelig om du følger disse "historiene" men det krever litt tålmodighet og man må følge litt med.

Men fremdeles ganske tilfredsstillende.

Gratulerer. Det tok deg bare 16 år :p Jeg har helt falt av lasset tydeligvis. Hadde vi ikke Hitman 5 i 2016?

• Liker 2
Lenke til kommentar

Gratulerer. Det tok deg bare 16 år :p Jeg har helt falt av lasset tydeligvis. Hadde vi ikke Hitman 5 i 2016?

Jeg er enig i at det er noe tull at de "begynte på nytt" da de egentlig ikke rebootet historien.

Hitman 5(absolution) Kom i 2011(tror jeg), så kom Hitman 6(1) i 2016 og nå Hitman 7(2) i 2018.

Lenke til kommentar

Mobil spill teller jeg aldri med som spill, er faktisk det mest grusomme jeg kan gjøre er og spille på en mobil :p Vurderte sterkt Hitman 1 som var på tilbud på stream nettopp, men er så jævla dårlig i slike spill :)

De to siste Hitman spillene er ganske nybegynnere vennlige.

Da de har langt til "stories" dette er "oppdrag" du følger for å ta livet av målene. Og det gjør det hele lettere.

De gjør det nesten for lett noen ganger, men det kompanserer for at de to siste spillene har enorme brettet med enorme muligheter for variasjon.

Lenke til kommentar

Spilte ferdig Rime i går:

Sykt pent spill, med et utrolig soundtrack. Ikke alltid like tighte kontroller, men ikke noe som ødelegger. Slutten på Rime tok knekken på meg, på en bra måte.

Enig. Spilte det tidligere i år og er årets spillopplevelse for meg. Overgår God of War, og til og med Red Dead 2 som jeg har sett frem til i 8 år. Et fantastisk spill.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Enig. Spilte det tidligere i år og er årets spillopplevelse for meg. Overgår God of War, og til og med Red Dead 2 som jeg har sett frem til i 8 år. Et fantastisk spill.

Red Dead 3, mener du? Red Dead 2 = Red Dead Redemtion. Red Dead Revolver var det første Red Dead spillet.

Endret av RRhoads
Lenke til kommentar

Jeg vet det, har alle tre i hylla. Men du vet også hvilket spill jeg og resten av verden mener når man skriver Red Dead 2 en måned etter launch.

Ja, selvfølgelig er jeg klar over det. :) Det var derfor jeg kommenterte det. Jeg visste bare ikke om du klar over det første spillet. :) Endret av RRhoads
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ja, selvfølgelig er jeg klar over det. :) Det var derfor jeg kommenterte det. Jeg visste bare ikke om du klar over det første spillet. :)

Ah, da misforstod jeg. Var ikke meningen å være krass.

Har Detroit Become Human liggende å vente nå. Gleder meg sykt etter å ha hørt bra ting. Blir godt med et ikke-åpen-verden-spill nå når jeg nærmer meg slutten på RDR2.

• Liker 1
Lenke til kommentar

Spilte igjennom What Remains of Edith Finch i går etter å ha hatt det i backloggen i en evighet, og det var litt av en opplevelse :)

[Warning: Spoiler-ish?]

Lastet forøvrig ned den nye Halloween filmen i går mens jeg satt spilte det, og til min overraskelse så begynte Halloween themet plutselig å spille av på ett punkt i spillet så jeg skjønte jo først ingenting å trodde filmen plutselig hadde startet å spille av helt av seg selv i bakgrunnen før det gikk opp for meg at det faktisk var intended i spillet :p

Endret av XtaZ
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...