Laserbeam Skrevet fredag kl 09:57 Del Skrevet fredag kl 09:57 (endret) Koser meg skikkelig med Dragon Age: The Veilguard. På min andre gjennomspilling nå. Pluss også en "tredje" gjennomspilling sammen med min bror, hvor vi bare sitter sammen og koser oss med spillet, og prater om hva og hvordan vi skal gjøre ting, dialog, oppdrag og sånt i spillet, og dialog valg. Også mye småprat. Alltids koselig å ha noen å dele et spill med, selv om det bare er et enspiller spill. Vi har spilt spill sammen med den måten siden vi var små og utover ungdomstiden, og har fortsatt i voksen alder også. Disse er noen få av de spillene jeg og han har nostalgi for fra "gamle dager": Ace Combat: Distant Thunder (PS2) Ace Combat: Squadron Leader (PS2) Civilization IV (PC) Destruction Derby RAW (PSX) Gran Turismo 2 (PSX) Gran Turismo 4 (PS2) Killzone (PS2) LEGO Racers (Windows 98) Metal Gear Solid 3: Snake Eater (PS2) SOCOM U.S. Navy SEALs (PS2) Vi hadde også en vane på å bytte på hvem som spilte, etter hvert oppdrag / løp. Endret lørdag kl 08:32 av Laserbeam 3 Lenke til kommentar
Enceladus Skrevet søndag kl 10:41 Del Skrevet søndag kl 10:41 6 hours ago, Thor. said: Anbefaler å se den sammen med Tyler McVicker som har dekket Valve tett mesteparten av livet. Fantastiske reaksjoner når ny info kommer frem og pusslespillbiter faller på plass. Jeg er litt over halvveis ut i streamen hans nå og har enda ikke kommet til EP3 greiene. Gleder meg til å få sett resten! 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet søndag kl 21:47 Del Skrevet søndag kl 21:47 Er ikke så ofte jeg går online in fly. Men jeg og en buddy, lekte i 2 timer. Nye loking og tull. Men også action. Featuring trønder cam. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 5 timer siden Del Skrevet 5 timer siden Kjøpte MSFS2024 og laster ned nå, men ser de ikke har giddet å forandre enn av mine største problemer med 2020, og det er at du må laste ned spillet i spillet, i stedet for en rask nedlasting og oppgradering i steam, må jeg vente timesvis på nedlasting av spillet i selve spillet. og det er dritt. Greide nesten ikke logge meg på Xbox for å få lov til å laste ned spillet, da spllet mener noe driver å "flytter" ting nedover, så klikket jeg i ruta for å skrive inn email, bare hoppet "musa" nedover til den var helt i bunn av ruta. Så man måtte skrive mail og passord først ctrl +c så måtte man forte seg å ctrl + v når man trykket i ruta før den hoppet nedover og du ikke fikk gjort noe, dette lover ikke godt for den generelle kvaliteten på spillet til 800kr. 1 Lenke til kommentar
Martelè Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Gunfreak skrev (36 minutter siden): Kjøpte MSFS2024 og laster ned nå, men ser de ikke har giddet å forandre enn av mine største problemer med 2020, og det er at du må laste ned spillet i spillet, i stedet for en rask nedlasting og oppgradering i steam, må jeg vente timesvis på nedlasting av spillet i selve spillet. og det er dritt. Greide nesten ikke logge meg på Xbox for å få lov til å laste ned spillet, da spllet mener noe driver å "flytter" ting nedover, så klikket jeg i ruta for å skrive inn email, bare hoppet "musa" nedover til den var helt i bunn av ruta. Så man måtte skrive mail og passord først ctrl +c så måtte man forte seg å ctrl + v når man trykket i ruta før den hoppet nedover og du ikke fikk gjort noe, dette lover ikke godt for den generelle kvaliteten på spillet til 800kr. Spiller du i det hele tatt noe annet enn flysimulatorer? Lenke til kommentar
Duriello Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Martelè skrev (8 minutter siden): Spiller du i det hele tatt noe annet enn flysimulatorer? Han gjør nok det, sjekk gjerne ut youtube kanalen hans. 2 Lenke til kommentar
Papirkurven Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden Gunfreak skrev (47 minutter siden): Kjøpte MSFS2024 og laster ned nå, men ser de ikke har giddet å forandre enn av mine største problemer med 2020, og det er at du må laste ned spillet i spillet, i stedet for en rask nedlasting og oppgradering i steam, må jeg vente timesvis på nedlasting av spillet i selve spillet. og det er dritt. Greide nesten ikke logge meg på Xbox for å få lov til å laste ned spillet, da spllet mener noe driver å "flytter" ting nedover, så klikket jeg i ruta for å skrive inn email, bare hoppet "musa" nedover til den var helt i bunn av ruta. Så man måtte skrive mail og passord først ctrl +c så måtte man forte seg å ctrl + v når man trykket i ruta før den hoppet nedover og du ikke fikk gjort noe, dette lover ikke godt for den generelle kvaliteten på spillet til 800kr. Tok nesten 40minutter før jeg kom inn i spillet.. Så restartet jeg spille, og nå ser det ut som jeg må vente like lenge igjen.. Håper det bare er serverene til MS som sliter og at det ikke er sånn hver gang man man skal spille 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 4 timer siden Del Skrevet 4 timer siden 34 minutes ago, Martelè said: Spiller du i det hele tatt noe annet enn flysimulatorer? Ja, men veldig skjeldent det er ikke VR. Jeg har hele Half-Life Alyx kampanjen på youtube kanalen min. Har type 40 videoer fra en blade and Sorcery kampanje. Har hele kampanjen til zero caliber, Samt noen random vr videoer. Som HLA mods. Begynte på HL2 vr modden. Men bestemte meg for å vente til RTX modden kommer til det. Nå jobber jeg meg gjennom Metro Awakening kampanjen. Men 90% er DCS. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå