Gå til innhold

Er Norge et perfekt land?

Anbefalte innlegg

Norge er ikke et perfekt land. Det er godt å bo her, så lenge vi har oljen, men vi er ikke forberedt på at den tar slutt.

Stort sett enig. Norge er et helt greit land. Selv om vi lever under pisken. Vi er på ingen måte forberedt på fremtiden og vi er i ferd med å ødelegge den velferd som gjennom år er bygd opp. Det ser ikke ut til at folk flest forstår alvoret i det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Norge er ikke et perfekt land. Det er godt å bo her, så lenge vi har oljen, men vi er ikke forberedt på at den tar slutt.

Stort sett enig. Norge er et helt greit land. Selv om vi lever under pisken. Vi er på ingen måte forberedt på fremtiden og vi er i ferd med å ødelegge den velferd som gjennom år er bygd opp. Det ser ikke ut til at folk flest forstår alvoret i det.

Folk gjør ikke det. Jeg tok opp tema et annet sted, og ble møtt med Oljefondet som en evig løsning på alle problemer, eller som en skrev: "Det er flere milljoner på hver av oss. Går fint å leve lenge på de penga."

Lenke til kommentar

Folk gjør ikke det. Jeg tok opp tema et annet sted, og ble møtt med Oljefondet som en evig løsning på alle problemer, eller som en skrev: "Det er flere milljoner på hver av oss. Går fint å leve lenge på de penga."

Oljen vil ikke holde for evig. Jeg har heller ikke sett noen av mine millioner. Det man derimot ser er at vi kaster ut nærmere 30 milliarder i såkalt u-hjelp hvert år. Rein galskap selvsagt, men det er kun et parti som vil redusere denne galskap.

Lenke til kommentar

Hadde de 30 milliardene blitt brukt med et minimum av intelligens, så hadde jeg vært litt uenig med deg.

Se på den gode viljen. Der ser vi hvor intelligent vi kaster bort skattebetalernes penger her i landet. Fantastisk at de røde her i landet støtter slikt. Men det handler muligens om litt andre ting. Være best i klassen internasjonalt. Slik at pampene kan gå inn i topp jobber når de trer av fra Norsk politikk. http://tv.nrk.no/serie/den-gode-viljen

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...