Mikkis2k Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Neida, jeg forstår såpass. Videoen var ment som et morsomt tillegg til diskusjonen, ikke et som et bevis på appels meninger om bruk av stylus. Verden går så fort fremover at folk må sluke kameler nesten før de har fullført setningen sin:) hehe, Telefonenes fremskritt er veldig rar når du ser på det.. Først var det "så liten som mulig" så "så tynn som mulig" å nå stor skjerm og jo mer piksler jo ber.. For meg så burde de fokusere på batteri,design,byggekvalitet å kamera:P En tlfn som kan være glatt i 2dager+ uten å stresse med lading hadde ikke gjort noe.. en sosial medie narkoman(sorry ordbruken) har aldri en telefon mer enn maks 19timer på batteriene vi har idag. Pga spechs.. blir mer og mer kraftige.. Lenke til kommentar
Mikkis2k Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 For alle som sitter på en Windows maskin og ikke får sett live streamen klokken 19.00 i dag, så har jeg funnet en måte for å kunne se på live streamen via Windows. Sjekk ut dette: http://www.neowin.net/news/here-is-how-to-watch-apples-keynote-that-kicks-off-at-1pm-et--10-am-pt Dette fungerer for meg. får dette selv, men vet aldri før eventet har starta om det virker eller ikke:P Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg