Chandle Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Klokken er 14.00 her i norge. Altså 12.00 AM GMT + 00.00. Skal ikkje serverane te Destiny opne no? Står alle plassa eg har lest at serverane opne for alle når eit land i verden har komt til 09.09.14? Lenke til kommentar
MrHarm Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er i alle fall oppe for noen: http://www.twitch.tv/jjag72 Lenke til kommentar
Chandle Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 ja, men eg har lasta ned Destiny, tydeligvis kun dei som har da på cd som kan spele... Lenke til kommentar
David_1214 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 ja, men eg har lasta ned Destiny, tydeligvis kun dei som har da på cd som kan spele... Sett location til new zeland. Gjelder xbox one Lenke til kommentar
Chandle Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Hadde på GMT+14, men satt til New Zeland no, men no står da kun: Unavailabe Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Noen som kan bekrefte om New Zeland "trikset" virker? Lenke til kommentar
Chandle Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Noen som kan bekrefte om New Zeland "trikset" virker? Virker ikkje på min, men har du cd so får du spelt. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det så jeg jo, ettersom det står rett over innlegget mitt men fra de forskjellige trådene her fikk jeg inntrykk av at folk spiller, så da er spørsmålet om alle har det på plate eller om noen har fått det til å funke med downloaden fra marketplace. Lenke til kommentar
Chandle Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Det så jeg jo, ettersom det står rett over innlegget mitt men fra de forskjellige trådene her fikk jeg inntrykk av at folk spiller, så da er spørsmålet om alle har det på plate eller om noen har fått det til å funke med downloaden fra marketplace. Ja for eg vil spele no! Men har ein dårleg følelse... ka e poenge me og opne server for plate men ikkje nedlasta versjon? patetisk! Lenke til kommentar
Leffi78 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det så jeg jo, ettersom det står rett over innlegget mitt men fra de forskjellige trådene her fikk jeg inntrykk av at folk spiller, så da er spørsmålet om alle har det på plate eller om noen har fått det til å funke med downloaden fra marketplace. Ja for eg vil spele no! Men har ein dårleg følelse... ka e poenge me og opne server for plate men ikkje nedlasta versjon? patetisk! ene å alene grunn for serverne blir åpnet er pga reviews, de som har plate er bare heldige da deres spill er åpne Lenke til kommentar
barezell Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Kan se ut som spillet blir låst etter hvilken store man kjøper det i. Bytte til NZ funka ikke her heller. Leser folk i NZ som har kjøpt fra US store som heller ikke får spilt enda. Om det stemmer så blir vel ikke spillet unlocket før i morgen tidlig en gang. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå