Joachim_F Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det Master of Magic-inspirerte imperiebyggespillet får tidlig lansering.Hersk over et magisk univers i Worlds of Magic Lenke til kommentar
SirTerning Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Høres og ser ganske likt ut som Might & Magic 3 for min del. Lenke til kommentar
Godsaker Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Prøvde det såvidt i går og det var iallfall ikke optimisert ennå. Synes kartet var litt rotete også med alle trærne og fjellene (iallfall i området der jeg startet), ikke like oversiktlig som MoM akkurat. Lenke til kommentar
Joachim_F Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Høres og ser ganske likt ut som Might & Magic 3 for min del. Jeg tror det er veldig ulikt Heroes of Might & Magic 3 (antar du mente det og ikke rollespillet Might & Magic 3). Dette er mye mer Civilization-aktig. Lenke til kommentar
KayAU Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Interessant, kanskje eg får ta ein titt. Eg har vore på utkikk etter slike spel etter at eg oppdaga den fantastiske Civ4-modden Fall from Heaven/Master of Mana, men har enno ikkje klart å finne noko eg likar like godt. Kay Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå