k.n.b Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Om det var flere Akamister til stede (ikke at jeg så noen) så er det bare å fylle på med bilder her. Jeg kan i alle fall vise noe av utbyttet: Plane-Spotting er enklere fra helikopter Spit Nose Harvard-piloten kaster et blikk på den parkerte Spitfire'n i forbifarten Harvard inn for landing Tiger Moth propell Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Her er ett fra det lukkede stevnet på lørdag (jeg stod da på utsiden): Rovfugl lurer i buskene Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Flere Spitfire-bilder!! Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Enig i det Trondster, det kan ikke bli nok Spitfire-bilder. Har ikke altfor mange av det spektakulære slaget akkurat, og slettes ikke av god kvalitet. Men jeg kan i alle fall legge til et nærbilde til. Klargjøring til takeoff Lenke til kommentar
Trondster Skrevet 9. september 2014 Del Skrevet 9. september 2014 Mmmmh... Husker jeg en gang leste bladet Commodore User - der hadde de om de forskjellige skribentene, hvordan de var, hva de likte best etc. Et av svarene brant seg fast som det suverent beste: "Paula Abdul in a Spitfire". :D Lenke til kommentar
k.n.b Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Ja, disse Commodore-brukerne du. Legger ved en siste Tiger Moth: Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå