GroKoDilla Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Bææædi... Bildet er fjernet. Lenke til kommentar
Birger Mulvik Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Jeg liker nok best dette ja, Gro ! Flott bilde ! Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Jeg liker nok best dette ja, Gro ! Flott bilde ! Enig! :-) Lenke til kommentar
Ovidia2 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Søtt dette!! Kunne lyst opp litt på øynene kanskje og kuttet litt i toppen..min smak bare.. Godt fanget øyeblikk! MVH Tove Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Mosomt øyeblikk og godt fanget. Nesten så jeg mister lysten på Fårikål..... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Mosomt øyeblikk og godt fanget. Nesten så jeg mister lysten på Fårikål..... Ja, søren... Kunne de ikke funnet noe annet å putte oppi der'a? Lenke til kommentar
Gjest member-296438 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Mosomt øyeblikk og godt fanget. Nesten så jeg mister lysten på Fårikål..... Ja, søren... Kunne de ikke funnet noe annet å putte oppi der'a? Da blir det jo ikke Får i kål, og dermed så koker det ut i ...... Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 9. september 2014 Forfatter Del Skrevet 9. september 2014 Søtt dette!! Kunne lyst opp litt på øynene kanskje og kuttet litt i toppen..min smak bare.. Godt fanget øyeblikk! MVH Tove Takk for tilbakemelding, Tove. Prøvde å lysne øynene, men da syntes jeg de ble litt blasse... Mulig jeg ikke fikser det helt ;-) Lenke til kommentar
GroKoDilla Skrevet 10. september 2014 Forfatter Del Skrevet 10. september 2014 Herlig uttrykk! Ja, hva tenker den egentlig???? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg