Sylar Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hva tror dere jeg kan få for et Nikon D7100? Brukt veldig lite... har noen billige objektiver, men tenkte mest på selve huset. (Spør ikke om noen vil kjøpe her.) Lenke til kommentar
hean Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Alder? Tilstand... er det riper/bruksmerker? Kvittering? Orginal emballasje? Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 7. september 2014 Forfatter Del Skrevet 7. september 2014 Ett år gammelt. Ser helt nytt ut, for det er brukt lite og tatt godt vare på med bæreveske. Veldig lavt antall eksponeringer, under 1000 sannsynligvis. Kvittering kan jeg vel skrive ut fra komplett.no. Har all originalemballasje. Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Med lavt antall eksponeringer (under 2-3000), orgianal emballasje, kvittering og ett hus som fremstår som nytt så mener jeg du bør begynne rett under 6000 kr en plass... kanskje rundt 5800 kr. Om du får den prisen er jeg litt usikker på men en plass rundt 5500 kr +/- 300 kr burde det går for... altså ett sted mellom 5200 kr og 5800 kr. Det er ihvertfall min mening! Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Åh, takk. :-) Hvor er det best å selge det? Var lite på akam.no Bruktmarked... Lenke til kommentar
hean Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Vil påstå at Finn.no er Norges desidert beste marked å selge på... omtrent alt. Å annonsere på torget er også gratis, kan det bli bedre Lenke til kommentar
tow Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 foto.no finn.no Det er i alle fall der jeg kikker Lenke til kommentar
Sylar Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Takk for tips. :-) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå