dal3bo Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Hei! Må til å kjøpe ny bærbar til skolesammenheng, 3d modellering, tyngre beregnignsprogrammer. Har ikke alt for god greie på pc'er og hadde håpt noen her inne kunne annbetalt en god pc som tilfredstiller slik bruk men ikke koster skjorta. Har noen minimumskrav: IKKE MAC Windows 7 eller nyere SSD min 8GB ram Multi-Core Intel® Xeon®, or i-Series processor or AMD® equivalent with SSE2 technology. Highest affordable CPU speed rating recommended. DirectX® 11 capable graphics card with Shader Model 3 Har nå en Acer Aspire M3 sak, men den sliter i perioder selv med AutoCAD Skal nå til å bruke tyngre programmer så da ble det tid for oppgradering. Har en prisramme på maks 8-9000,- Takker for alle svar Lenke til kommentar
Rasjonelt Skrevet 7. september 2014 Del Skrevet 7. september 2014 Du kunne nok trengt en Dell Precision eller en Thinkpad W540, men de er utenfor budsjettet ditt. Lenke til kommentar
dal3bo Skrevet 11. september 2014 Forfatter Del Skrevet 11. september 2014 Ingen andre forslag? Er det noe triks å kjøpe brukt ? Evt noen her inne som har noe brukendes for salg ? Lenke til kommentar
stBernhardsKløen Skrevet 13. september 2014 Del Skrevet 13. september 2014 Hej. Jeg er selv i samme bås (kanskje litt mindre budsjett men). Og jeg ser at denne laptopen skal dekke dine behov. ASUS til 4,4k NOK. Kan noen som har peiling gi råd? http://www.pricerunner.dk/pi/27-2990606/Baerbare/ASUS-R510DP-XX047H-Produkt-Info?full=true Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå