Centrino Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Har en bærbar med TV-utgang (S-video). Egner denne seg som en "god" dvd spiller til Tv bruk? Blir bildet bra, evnt. kan man se film og lukke lokket på den bærbare, eller må lokket være brettet opp til enhver tid. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Heisann. Ja det går helt ok det og bruke pc'en som en Dvd avspiller på Tv'en... Men bildet av seff bli litt bedere eller du vil ha flere muligheter med en orginal Dvd avspiller...... Lokket kan du seff lukke igjen ved og gå inn inn i kontrol panel og strømstyring tror jeg det er. Så setter du pc'en til og ikke gå i dvale modus ved lukking av skjermen.... Animerte avatarer er ikke lov på hw så vidt jeg vett :!: Du kan bli fratatt mulighten til av ha det ved brudd.... Lenke til kommentar
Centrino Skrevet 27. oktober 2003 Forfatter Del Skrevet 27. oktober 2003 Ojsann og heisann, så animerte avatar er ikke tillatt? Snodig, ja ja men takk for respons. Men trenger kanskje en nærmere forklaring på hvoran jeg slår av riktig modus for lukking av skjerm? Får prøve og finne ut av det. Lenke til kommentar
Nikkor Skrevet 27. oktober 2003 Del Skrevet 27. oktober 2003 Nærmere forklaring: gå inn i kontroll panel, så egenskaper for strømstyring. Så sett pc'en i dvale modus, der står den sikkert på 10 min eller no... Der setter du på aldri... Håper det var litt mere nøye Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå