Gavekort Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Det er vanskelig å si hva det er når det ikke er noen tydelige spor. Det beste er å sjekke sporene når klienten er koblet til. Spoofet mac er ikke for å hindre å bli oppdaget, men heller at man ikke blir sporet igjen i senere tid eller logget under en unik id. Har ikke så mye peiling på hva du burde velge og hvorfor, men det er en mulighet for at det er en spoofet klient. Når det er sagt så er det bare en antakelse tatt ut av løse luften. Lenke til kommentar
Emancipate Skrevet 8. september 2014 Forfatter Del Skrevet 8. september 2014 Noen idé om hvordan jeg gjør dette? Jeg mistenker på en måte at det er noe som kommer fra min egen leilighet, for det er ikke så himla mange andre leiligheter som når frem på wifi-en. Kanskje 3 stk, 4 stk hvis de har døra åpen (2 av dem har døra åpen p.t.) Jeg må ha sett ut som en idiot når jeg trasket rundt ute i tights og med en bærbar pc. To stk. stirret på meg. Lenke til kommentar
Chris93 Skrevet 8. september 2014 Del Skrevet 8. september 2014 Du har jo en ubuntu boks. Jeg tror du skal klare deg med arpwatch kjørende på den. http://manpages.ubuntu.com/manpages/precise/man8/arpwatch.8.html Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå